Robbie
De deur gaat haast meteen open nadat ik heb aangebeld. Een bezorgde Milo staat tegenover mij. Dit was nu ook weer niet de bedoeling."Robbie, ben je oké?" Vraagt hij meteen, terwijl ik zijn appartement binnenloop. Ik knik, "ja, tuurlijk. Sorry, ik had even moeten overleggen, maar ik wist ook niet- het, uh." Ik val stil. Wat dacht ik eigenlijk? Ik dacht niet, bedenk ik me nu. Tijdens de seks met Jamie was hij het enige wat door mijn hoofd ging, waardoor ik hem achteraf meteen zonder na te denken heb geappt. Ik wilde hem, meer dan dat ik Jamie wilde.
Milo trekt mij in een knuffel. "Ik was bezorgd, gast," zegt hij, terwijl zijn handen over mijn rug wrijven. "Niet nodig, Miel," mompel ik. "Waarom wilde je langskomen, Rob?" Vraagt hij. Ik trek terug en ik zucht, dan laat ik mij tegen de muur naar beneden zakken. Ik zie in mijn ooghoek dat hij naast me komt zitten. Ik begin aan mijn nagels te pielen, zoals wel vaker als ik nerveus raak. Milo ziet dit en hij geeft me zijn hand, waardoor ik met zijn vingers begin te spelen. Mijn blik staat strak op zijn hand gericht. "Ik kwam dus thuis en Jamie was er," begin ik. Hij humt, als teken dat hij luistert en dat ik verder mag gaan, "we gingen knuffelen in bed, want we waren beiden moe. Het knuffelen liep uit tot seks, zoals wel vaker, alleen dit keer voelde het anders. De dingen die mij normaal geil maakten, deden nu amper iets," Ik pauzeer even, voor ik het volgende zachtjes uitspreek, "Jij was het enige wat door mijn hoofd ging, Milo. Ik kon aan niets anders denken dan jouw lichaam en hoe graag ik wilde dat jij me aanraakte, in plaats van Jamie. Het voelt zo verkeerd dat jij me meer opgewonden maakte dan mijn eigen vriendin en het verwart mij zo erg."
"Ik zou alles bij je kunnen doen wat je wilt, Rob, maar dan moet je daar wel voor open staan," zegt hij na een kort moment van stilte, maar dan lijkt hij zich te bedenken, "kut, sorry. Dat was vast te ver, of niet?" Ik schud mijn hoofd, maar ik zit nog in dillema. Ik ben nog geil, aangezien ik net niet ben klaargekomen. Alleen mijn vriendin ligt in mijn bed, nadat ik net seks met haar heb gehad. "We zouden dit niet moeten doen, Miel," mompel ik, "Maar fuck, wat wil ik je graag."
Milo verplaatst zijn hand voorzichtig naar mijn bovenbeen, waar hij begint te strelen. "Wat als ik nu doe wat zij bij jou deed? Dan kan je zien of het aan haar lag of aan de handelingen." Ik knik. Dit hoeft ze nooit te weten. "Is goed."
Milo staat op en hij steekt zijn hand uit. "Kom dan," glimlacht hij. Ik pak zijn hand en ik sta op. Samen lopen we naar zijn slaapkamer. "Hoe moeten we liggen?" Vraagt hij. Ik ga op zijn bed liggen en ik open mijn armen. Milo lijkt het te begrijpen en hij komt op mijn borst liggen. Ik sla mijn armen om hem heen en ik trek een van zijn benen over mijn middel heen, wat hem laat grinniken. Ik breng een van mijn handen naar zijn haar en ik begin ermee te spelen, dan begin ik te vertellen wat Jamie allemaal gedaan heeft. Hoe haar handen mij langzaam uitkleedde, hoe zij mij aftrok, hoe ze mij pijpte en hoe ik haar daarna begon te neuken. In de tussentijd kleedt Milo zich tot zijn onderbroek uit.
Niet lang nadat ik klaar ben met mijn instructies, voel ik zijn handen over mijn buik heen strelen. Hij gaat van mijn buik naar mijn heupen, daarna naar de binnenkant van mijn bovenbeen. Ineens vind ik het spannend. Geen enkele seconde heb ik spanning gevoeld, tot nu. "Ga eens ontspannen, baby. Ik ben voorzichtig met je, dus geef je maar aan me over." Ik knik en adem diep in en uit. Langzaam maar zeker voel ik mijn lichaam ontspannen. "Toe maar, Miel," zeg ik, om aan te geven dat hij verder kan gaan.
Hij opent mijn broek en hij trekt deze bij mij uit. Mijn broek gooit hij naast zijn bed. Zijn vingers haken vervolgens in mijn boxer en ook deze belandt op de vloer. Al snel begint hij me langzaam af te trekken. Het valt me meteen op dat mijn lichaam een andere reactie geeft dan twee uur geleden. Mijn rug druk ik dieper het matras in, terwijl mijn heupen omhoog gaan. Mijn hoofd druk ik het kussen in en mijn ogen rollen naar achter. Fuck, dit is waar ik naar op zoek was.
JE LEEST
Harten twee | Mibbie
Fanfiction"Hij durft het niet. Doe het dan niet als je het niet durft," roept Milo verontwaardigd en hij gooit een van zijn handen omhoog. Ik loop weer naar hem toe en ik pak hem bij zijn onderarm beet. "Als wij 10k winnen, gaan we tongen aan de balie," roep...