Milo
Robbie en ik zijn achter elkaar aan gereden naar het kantoor. Mijn hart brak wel een beetje voor de Brabander, ondanks dat het zo dubbel is. Zijn vriendin had het recht om boos te worden, net zo goed als dat ik dat heb. Hij is degene die dit allemaal begonnen is en instemde om ermee door te gaan, ondanks dat hij een vriendin heeft.Op dit moment zitten we op het dakterras van het kantoor, klaar om de video te beginnen. Ik zit vastgeketend aan een lege krat van Hertog Jan, die hopelijk vanavond helemaal vol zit met lege flesjes. Ik wil hier echt niet 's nachts bezopen zitten.
De cameraman geeft een seintje dat alle camera's aan staan, dus begin ik met de intro; "vandaag doen we adtje kratje, dat betekent dat je een hele krat bier moet opzuipen waar je nu nog aan vast zit. Als je hem op hebt, mag je los en dan mag je naar huis. We drinken allemaal koud bier uit de koelkast. Mannen, we hebben allemaal ons eigen smaakje." Dan wijs ik naar Rutger, die aan de rechterkant van me zit, "wie ben jij trouwens?" "Ik ben Roel," antwoord hij lachend. "Waar is je baard?" Vraagt Robbie, die aan de linkerkant van me zit. "Mijn baard heb ik weggehaald," vertelt Rutger, "ik heb alleen nog een sik."
"Het komt er eigenlijk op neer dat we vandaag kanker veel gaan zuipen," zeg ik, "ik heb er zin in." "Vier uur en achttien minuten was het record, toch?" Zegt Robbie, waarna hij vragend om zich heen kijkt. "Nee. Twee uur en nog wat is echt het record, maar in Nederland had laatst iemand het in vier uur nog wat gedaan," legt Koen uit. "Maar jij doet het in twee dagen en achttien uur," lach ik, wijzend naar Koen. "Ik denk oprecht dat ik hier om zes uur 's ochtends nog zit," zegt Koen, terwijl hij naar zichzelf wijst. "Ja, het ding is dus," zeg ik tegen de camera, "als je het op hebt, dan mag je naar huis, dus er is een kans dat ik over een paar uur zeg; 'nou, jongens. Ik ga weer!', dan heb jij net je derde biertje op." Ik wijs naar Koen.
We beginnen aan ons eerste biertje, terwijl we over van alles en nog wat praten.
"Ey, ik wil even een ding aanhalen. Op het moment dat iemand stiekem een beetje bier weggooit, hoe straffen we dat, want ik zie Rob dat wel doen," gooit Koen op. "Vijf bier meer," stelt Rutger voor. "Vijf bier meer?" Vraag Koen na, waarop Rutger knikt. "Ik speel altijd vals," zegt Robbie dan, "behalve als het op bier aankomt."
Bij biertje nummer één had Koen het doel gesteld om de riet at eigen te maken, iets wat hem tot nu toe nog niet echt is gelukt.
"Jij hebt sowieso een heel nauw keelgaatje," zegt Matthy, die ook met interesse naar Koens pogingen aan het kijken is. "Een nauw plasgaatje," grinnik ik. Verontwaardigd kijkt Koen me aan, "ik heb een groot plasgaatje."
"Hij is de enige waarvan we de pik nog niet gezien hebben," zegt Robbie, wijzend naar Koen. Ik moet mijn best doen om niet in lachen uit te barsten. Robbie heeft bij mij wel meer gedaan dan alleen kijken.
"Jij hebt zeker mijn pik ooit gezien," roept Koen terug naar Robbie. "Nee, ik heb jouw pik nog nooit gezien," blijft Robbie volhouden. "Ik heb ooit naast jou staan douchen," zegt Koen, volkomen overtuigd van zijn gelijk. "Ja, maar toen lag ik toch te slapen?" "Oh."
"Ik weet zeker dat na zestien bier jij zonder moeite die koker tevoorschijn haalt," zeg ik, om me even te mengen met het gesprek. "Ik denk het niet," lacht Koen, "ik weet het namelijk zeker."
"En na hoeveel bier denken jullie dat zij gaan tongen?" Matthy wijst eerst naar mij, waarna hij naar Robbie wijst. Ontkennen Milo, ontkennen.
"Nee, ik doe dat niet meer," zeg ik, "hoe ga ik het tactisch brengen? Ik val op vrouwen, Rob." Ik kijk hem aan terwijl ik dit zeg en stiekem geef ik hem een knipoog. "Oh," klinkt er teleurgesteld uit zijn mond. "Ik merk dat zij het te leuk vinden," ik wijs naar de andere jongens, "en ook qua edits loopt het uit de hand." Zowel de edits van Anton, als de edits van de kijkers. Anton laat alle beelden, die te maken hebben met Robbie en ik, in de video en de kijkers maken daar weer romantische TikTok edits van. Nog even en mensen beginnen een boek over ons te schrijven.
JE LEEST
Harten twee | Mibbie
Fanfiction"Hij durft het niet. Doe het dan niet als je het niet durft," roept Milo verontwaardigd en hij gooit een van zijn handen omhoog. Ik loop weer naar hem toe en ik pak hem bij zijn onderarm beet. "Als wij 10k winnen, gaan we tongen aan de balie," roep...