Milo
Het beeld van Robbie en Jamie gaat maar niet uit mijn hoofd. Hoe ze daar zo stond, tegen hem aangeplakt. Hoe ze hem zoende en vertelde hoe trots ze op hem was. Hoe hij bloosde door de complimentjes en haar kusjes gaf als bedankje. Hoe ze daarna samen naar huis reden en hoe ze thuis sowieso seks gehad hebben.Alles eraan maakt me jaloers. Ik voel me vervangen, bedrogen en een tweede keus. Dat ben ik ook, laten we eerlijk zijn. Robbie neukt me alleen voor het genot, maar ik ben weer zo'n sukkel die gevoelens moet krijgen. Ik ben weer degene die verliefd wordt, terwijl dat nooit de bedoeling was.
Ik kijk de club rond en ik zie zoveel mooie meiden die ik voor Vegas aangesproken had. Sinds Vegas ben ik met geen enkele meid meer naar huis gegaan, omdat ik genoeg had aan Robbie, maar vanavond voelt het niet meer genoeg. Het voelt als te weinig, nee, het voelt alsof het me nog dieper de grond in trapt.
"Ik ga even," begin ik, maar dan stop ik weer. Wat ga ik eigenlijk doen? Ik zal maar niet zeggen dat ik een meid ga versieren. "Ik ben er zo weer," zeg ik dan maar. Robbie knikt verward. Koen en Matthy staan ergens verderop sociaal te doen, dus hun hoef ik helemaal niet te waarschuwen. Lekker makkelijk. Ik scan snel de ruimte, waarna ik mijn oog leg op een bruinharige meid. Ze staat naast een paar vriendinnen, die met elkaar staan te kletsen met een drankje in hun hand. Een meid die bij haar vriendinnen staat is een gevaarlijke zet, maar toch waag ik het erop.
"Hey, schoonheid," zeg ik, als ik dicht bij haar ben. Ik sla mijn arm om haar schouders heen. Ze kijkt naar me om en ik zie dat ze mijn lichaam scant. "Hey," zegt ze zwoel, "wat doe jij hier?" "Hmm," zeg ik bedenkelijk, "ik zag een knappe dame, dus ik dacht daar moet ik op af." Kleine blosjes verschijnen op haar wangen. Ik vlecht mijn vingers in die van haar. "Dansen?" Vraag ik. Ze knikt, dan draait ze zich om naar haar vriendinnen, wie ze vertelt dat ze er vandoor gaat. Ik neem haar mee naar de dansvloer, die een stukje verderop is. Onbewust kies ik een plekje uit waar Robbie me goed kan zien.
We dansen op elk nummer dat komt. Ze is aardig dronken, maar ik ook. Ze begint steeds seksueler tegen me aan te dansen, wat me na een tijdje opgewonden maakt. "Naar jouw huis?" Roep ik in haar oor. Ze knikt, pakt mijn hand vast en trekt me mee naar de uitgang. Ik zie Robbie jaloers kijken, maar het kan me niks schelen. Eindelijk voelt hij wat ik al dagen voel.
We lopen naar haar huis, wat niet echt ver schijnt te zijn. Onderweg pak ik mijn telefoon uit mijn zak, om de jongens een berichtje te sturen.
U: Ik ben met iemand mee, dus jullie hoeven niet op mij te wachten.
Ik voel mijn telefoon trillen in mijn handen, maar het is geen berichtje in de groepsapp. Het is een privé berichtje van Robbie.
Robbie van de Graaf: hoop dat ze betere seks levert als ik, klootzak
Een groot schuldgevoel bekruipt me ineens, maar door de vele alcohol in mijn bloed ben ik dat zo weer vergeten. Ik geef geen antwoord en ik stop mijn telefoon weer weg.
Inmiddels zijn we bij haar huis aangekomen. Ze stuntelt even met de sleutel, klassiek probleem als je dronken bent, maar al snel zijn we binnen en heb ik haar op haar bed gegooid. "Wat wil je van me, schoonheid?" Vraag ik, terwijl ik al begonnen ben met het uittrekken van haar topje. "Ik wil dat je me neukt," mompelt ze, "nu."
Ze windt er geen touwtjes om in ieder geval, wat me ook wel goed uitkomt. Ik moet gewoon mijn jaloerse gevoelens eruit neuken. Zo snel als ik kan, kleed ik ons beide uit. Ik vind een condoom in haar broekzak, gelukkig precies de goede maat, en ik wikkel deze om mijn erectie. Ik heb gelukkig geen moeite met het krijgen van een erectie bij een vreemde, in tegenstelling tot Robbie. Hij neukt mij één keer, waarna hij het met zijn vriendin niet meer wil.
Ik zet de bruinharige jongen weer uit mijn hoofd en ik begin in haar te stoten. Meteen begin ik op hoog tempo. Haar gevoel kan me niks meer schelen. Alcohol schakelt al het medeleven uit en ik kan alleen maar denken aan mezelf en aan hoe Robbie me als seksobject ziet, terwijl ik smoorverliefd ben. Ze komt snel klaar, maar ik geef er geen boodschap aan. Gefrustreerd stoot ik door. Ik moet en ik zal klaarkomen door haar, alleen wil dat niet echt lukken.
Na een poosje domweg door gestoten te hebben, laat ik mijn gedachten toch afdwalen naar Robbie. Ik begin zijn lichaam voor me te zien en zijn geluiden te horen. Na nog een paar stoten gedaan te hebben, kom ik klaar.
Kut. Hij wil echt met geen mogelijkheid uit mijn hoofd.
We gaan beiden comfortabel in bed liggen, te moe om kleding aan te doen. Ik pak mijn telefoon nog even snel uit mijn broekzak om te kijken of ik nog berichtjes heb. Een paar berichtjes uit de groepsapp verschijnen op mijn scherm.
Koen van Heest: Lekker hoor!
Robbie van de Graaf: Ik ben met Jamie mee, dus wacht ook maar niet op mij.
Koen van Heest: Nou ja, dan ga ik maar met Matthy mee ;)
Matthy het Lam: Koetthy?
Ik geef geen reactie, ook al moet ik even lachen om de berichten van Matthy en Koen. Ik leg mijn telefoon weer weg.
Ik val na een half uur in slaap met het beeld van Robbie en Jamie en de dingen die Jamie thuis met hem gedaan heeft.
Oh, wat had ik gewild dat ik haar was.
JE LEEST
Harten twee | Mibbie
Fanfiction"Hij durft het niet. Doe het dan niet als je het niet durft," roept Milo verontwaardigd en hij gooit een van zijn handen omhoog. Ik loop weer naar hem toe en ik pak hem bij zijn onderarm beet. "Als wij 10k winnen, gaan we tongen aan de balie," roep...