Ásgard se připravoval na návrat princezny Celestie. Thor a Frigga se nemohli dočkat, až po pěti letech konečně Celestii uvidí. Odin takovou radost neměl, protože jeho dcera nesla prokletí a nevěděl, co by na to řeklo devět světů. Proto poslal svoji dceru pryč, aby se to naučila krotit.
Už se blížil čas dceřina návratu, a tak šel spolu s Friggou, Thorem a jeho přáteli před Ásgardský hrad.
Heimdall již na Celestii čekal u Bifrostu. V tu samou chvíli se Bifrost roztočil a namířil k jednomu světu. Po chvilce se Bifrost opět vrátil do své polohy a všichni začali hlasitě tleskat.Z pohledu Lokiho:
Na všech přítomných byla znát nedočkavost a na některých i nejistota. Na Ásgard jsem přišel, když tu už princezna Celestia nebyla. Thor nám o ní hodně vyprávěl a když se dozvěděl, že se vrací, chvíli neposeděl na místě.
Viděl jsem i královnu Friggu, jakou má radost, ale král mi připadal bezcitný, když mluvil o princezně Celestii.
Netrvalo dlouho a lidé se začali rozestupovat, aby vytvořili uličku pro koně.
Uslyšel jsem klapot koňských kopyt. Thor se začal pohupovat nedočkavostí a všem se zrychlil dech, dokonce i mě, i když jsem i ní pouze slyšel. Všichni o ní tvrdili, že se nikdy moc nezdržovala ve společnosti, byla prý tichá a nevycházela ze svého pokoje.
Před námi se začali shromažďovat přijíždějící koně. Jako první přijela dívka. Měla tmavé dlouhé vlasy.
"To je ona?" Zašepal jsem k Thorovi.
"Ne"
V tu chvíli se ozvaly slavnostní fanfáry a na bílém koni přijela další dívka.
Měla světlé blond vlasy, až skoro do běla, svázané do těžce zpracovaného drdolu.
"Tohle je ona" pošeptal ke mě Thor a já v jeho hlasu zaslechl radost a pýchu.Byla krásná, ale zdála se mi strašně.. smutná? Smutná, ano to je to správné slovo. Měla zelené oči, světlou pleť a na čele se jí tvořila menší vráska, která vypadala, jako by neměla nikdy zmizet.
Zadržel jsem dech nad tím, jak na mě působila. Koutkem oka jsem zahlédl Sif a zbytek jejích bojovníků v radostném úsměvu, tleskali.K jejímu koni přispěchal sluha a nabídl princezně ruku, aby mohla sesednout z koně.
Princezna se na jeho ruku trošku nechápavě podívala, jako by říkala: "jak se opovažuje na mě sahat?" Sluha trošku znejistěl a princezna rukou naznačila aby ruku odtáhl.
Celestia sesedla z koně a zbytek její gardy ji napodobil. Jakmile seskočila z koně, přiběhla k ní královna Frigga a pevně ji objala.
Tia byla překvapena, ale po chvilce váhání matku objala také. Ze rtů jsem jí vyčetl slova, která byla určena pouze pro její matku: "Chybělas mi, matko".
Všichni ještě pořád tleskali a po chvíli, když Frigga pustila Celestii, přiběhl k ní Thor. Objal ji tak pevně, že jsem princeznu slyšel, jak se snaží nadechnou, v očích měla obrovskou radost, překvapení ale pořád ten strach. Královna Frigga se vedle potichu uchechtla. Po všem tom objímání
přešla princezna před krále Odina. Poklekla na koleno a pohledla na otce.
"Vítej zpět, dcero."
"Děkuji ti, otče." Odpověděla jenom.
Poté král naznačil, že mají všichni utichnout. Všichni také ihned uposlechli. Z jeho vlády mi někdy opravdu běhal mráz po zádech.
"Dnes večer, na počest mé dcery, která se opět navrátila domů, uspořádá slavnost."
Všichni mezi sebou začali vzrušeně šeptat. Princezna se zvedla a Odin naznačil sluhům, že ji už mohou odvést do jejího pokoje. Uklonila se a odešla. V tichosti, jen se ohlédla na Sif, která se na ni pořád zářivě usmívala.
Vlastně se usmívali úplně všichni, až na Odina.
ČTEŠ
Because I'm a monster
FanfictionPrincezna Celestia, nejstarší dcera krále Odina a královny Friggy, se po letech vrací domů. Odin z toho nemá moc radost, kvůli ledovým schopnostem jeho dcery. Z jejího návratu se však těší královna Frigga a Celestiin bratr Thor. Když Celestia přijed...