Hou hou! To je asi na Vánoce že. No to je jedno :D Ahojky, jsem zase tady :D fakt se snažím to všechno stíhat a dávat sem, jakmile mám čas, ale toho času jsem zatím moc neměla. A to jsou prázdniny, jsem zvědavá, co budu dělat, až bude škola :D no nebudu už prudit, takže si užijte část :)
Z pohledu Lokiho:
"Jak se odsud máme podle tebe dostat? Navíc tu tvoji krasavici hlídá snad celá garda." Pronesl beznadějně Fandral. Seděli jsme kolem stolu v nějáké místnosti, kde by nás nikdo neměl slyšet. Já, Thor, Sif, Fandral, Volstagg, Hogun a Heimdall. Celestii jsem od pohřbu už neviděl. Jsou to už tři dny.
"Tvůj otec dal zákaz otevřít Bifrost. Nikdo nesmí sem ani odsud." Řekl Heimdall hlubokým hlasem. Povzdychl jsem si. Takhle se odsud nikdy nedostaneme.
"Otec je zaslepený. Nenávistí a žalem." Odpověděl Thor smutně.
"Jako my všichni." Řekl mu Heimdall. Thor zvedl hlavu a zvážněl.
"Není jiné cesty. Chystám se spáchat velezradu nejvyššího stupně. Úspěch nám přinese vyhnanství a neúspěch smrt. Malekith vědět že je Aether tady. On.. cítí jeho sílu, cítí kde je. Pokud něco nepodnikneme, příjde si pro něj znovu.." začal. Pak si těžce oddechl, protože věděl, že kdyby Malekith přišel podruhé, Jane už by to nepřežila. Thor se nadechl a pokračoval.
"Promněnil by celý Ásgard na ruiny a zabil všechny. Musíme odsud Jane poslat pryč." Dokončil a podíval se na přítomné u stolu. Z jeho slov se mi postavily chloupky na zátylku."Bifrost je ale uzavřel a Teseract je uzamčen, nemáme se jak dostat odsud." Pronesla Sif.
"Vedou odsud i jiné cesty ven." Řekl Heimdall a podíval se na mně. Všichni se na mě zvědavě a nechápavě otočili. Znejistěl jsem. Když jsem přišel na Ásgard, objevoval jsem tu všudypřítomnou krásu. Odkašlal jsem si.
"Časem, když jsem začal chodit na odlehlá místa při objevování Ásgardu jsem našel.. průchody.. dá se tudy projít na jiné světy.." Řekl jsem nejistě a čekal, co na to řeknou.
"Dobře." Řekla Sif a vstala.
"Počkat. Co tvoje sestra?" Zeptal se Fandral a předběhl mě. Sif se tak posadila zpět na židli.
"Ona.. je.. Já vlastně nevím. Stále je zdrcená matčinou smrtí a i když jsem zkoušel s ní mluvit, ignorovala mě. Nejspíš s námi nepůjde." Odpověděl smutně Thor a zadíval se na zem.
"Dobře.. Teď si vysvětlíme plán a jdeme na to." Řekla Sif a ušklíbla se.
. . .
Šli jsme chodbami Ásgardského paláce. Potichu a neviditelně. No neviditelně. Stráže by byli vážně slepý, kdyby přehlídly tu horu svalů, kráčející vedle mě. Samozřejmě tím myslím Thora.
"Tajná operace Thora? Na to jsi přišel tentokrát sám? Nechceš se ven probít pěstmi? Myslím, že bys je určitě rád použil." Řekl jsem mu a lehce jsem se usmál.
"Mluv ještě chvilku a použiju je." Odpověděl mi a pořád se kolem sebe rozhlížel. Vzdychl jsem si.
"No dobrá, vlastně tu ani nejsem." Řekl jsem a použil svou magii ke změně vzhledu. Vzal jsem na sebe podobu té ženy z Midgardu co si říká "Černá Vdova".
"Uuu. Já mám ale pěkný prsa. Hele koukej. A jsme i docela nenápadní, nemyslíš?" Pronesl jsem žertovně. Thor se na mě podíval (dokonce i na ta prsa) a nadzvedl obočí.
"Midgarďané sem nesmí, pamatuješ?" Odpověděl a pořád civěl na prsa. Zasmál jsem se.
"A co Jane? Mimochodem určitě by ti to co děláš nepochválila." Odpověděl jsem s úsměvem. Při zmíňce o Jane Thor zrudl jako rajče a zase se začal rozhlížet. Pak jsem zase trošku zakouzlil. Tentokrát jsem ale já byl sám sebou. Změnil jsem Thora.
ČTEŠ
Because I'm a monster
FanfictionPrincezna Celestia, nejstarší dcera krále Odina a královny Friggy, se po letech vrací domů. Odin z toho nemá moc radost, kvůli ledovým schopnostem jeho dcery. Z jejího návratu se však těší královna Frigga a Celestiin bratr Thor. Když Celestia přijed...