8. " She Looks Better Than You..."

1.2K 75 2
                                    

Jade pov.

Vis tvarkiau savo kambari. Mano mėlyni plaukai plaikstėsi į visas puses. Devėjau odini sijona, balta palaidine ir savo juodūs vans. Mano makiažas buvo dieninis, kad mama nesikabinėtu prie mano veido bruožų. Išgirdau durų skambuti ir krikštamotės cypavimus:

- Clarissa!

Arsidusau ir pasimeldžiau prašydama Dievo kantrybės. Čia praleisiu tas kelias dienas su mama, nes neseniai sužinojau, kad Mia išvyksta su savo tėvais. Išėjau iš kambario ir pamačiau mama prie durų su lagaminais. Niall stovėjo atsirėmęs į sieną ir žaidė su savo telefonu.

- Faith, dėl manęs nusidažei savo plaukūs, kaip nuostabu,- pasakė sarkastiškai mama ir apkabino mane.

- Dėl tavęs nedarysiu nieko, mama,- sušnabždėjau ir ji atsitraukusi susiraukė.

- Faith? Ar galėtum padaryti arbatos? Niall, eik padėk jai,- paprašė Maura ir aš su Niall nuėjome į virtuve.

- Tavo mama karšta,- pasakė ir aš pavarčiau akis. Aš žinojau, kad ji karšta, ir aš niekada nebūsiu kaip ji. Šiek tiek savimi didžiuojuosi, kad turiu šiek tiek orumo. Niall užkaitė virdulį, o aš sudėjau po arbatos pakelį į atskirą puodelį. Atsisėdau ant baro kėdės, o Niall prieš mane.

- Kur miegos mano mama?- paklausiau.

- Nežinau. Bet ji man nelabai patinka,- pasakė ir aš iškėliau antakius.

- Rimtai? Juk ji karšta,- pakartojau jį vyrišku balsu ir pavarčiau akis.

- Na taip, bet kam man ji, jei šalia yra jos dukra,- mirktelėjo ir supylė arbatą į puodelius, nes vanduo užvirė. Mano pilvas apsivertė ir tai buvo malonus jausmas. Jis puodelius sudėjo ant padėklo, o aš jį sekiau. Aš atsisėdau ant kušetės, o Niall šalia mano mamos, o mama šalia krikštamotės.

- Faith, ar susiradai draugų?- paklausė ir žinau, kad ji mane nori įžeisti, nes jos veide kažkas žaidė.

- T-

- Ne? Taip ir maniau. Su tokiu charakteriu nieko gero nepasieksi,- nusijuokė mama ir aš paraudau iš pykčio.

Aš noriu tave nuvožti nuo sofos.

- Ji turi draugų,- pasakė Niall ir mama į jį klausiamai atsisuko.

- Taip? Pavyzdžiui kaip "Facebook" ir t.t.?

- Clarissa, kas tau užėjo? Faith turi daug draugų čia ir ji puikia sutaria su Niall,- pasakė Maura pasipiktindama. Mama pavartė akis ir pakeitė tema. Atsipūtau ir dėkingai pažiūrėjau į Niall. Jis šyptelėjo. Toliau klausiau ką jos kalbėjo bet man visiškai nerūpėjo. Mačiau, kad Niall žaidė su savo telefonu. Baigiau savo arbatą todėl atsiprašiau ir pasakiau, kad einu išsiplauti savo puodelį. Mama pasekė mane ir abi atsidūrėm virtuvėje.

- Tu turi draugų?- pakėlė antakius.

- Taip. Tu manai, kad aš to nesugebu?- pasipiktinau. Ji raitė savo pirštus su savo plaukais ir kreivai nusišypsojo.

- Na, tavo charakteris labai sunkus.

- Taip, kaip mano stilius, plaukai, veidas, ir kitos nesamonės?- patikslinau ją.

- Panašiai,- pakraipė galvą.

Atsiknisk!

- Palik mane viena,- pasakiau ir norėjau praeiti pro ja, bet ji užstojo kelią.

- Panelė nori verkti?- paklausė pašaipiai.

- Kas tau užėjo?! Ko tu čia suknistai atvažiavai?! Palik mane viena ir leisk man normaliai pagyventi! Aš niekada nebūsiu tavo suknista barbė, mama!- surėkiau jai į veidą. Nubėgau į savo kambarį ir užsirakinau. Nuslydau durimis žemyn ant grindų. Paslepiau veidą delnuose, nes aš negaliu daugiau to pakęsti. Ką aš jai suknistai padariau? Aš nekalta, kad tėvas ją paliko, na iš dalies aš, bet nereikia išsilieti ant manęs. Nusirengiau ir likau su apatiniu trikotažu. Kai likau nuoga palindau po dušu, nusiskutau. Persimoviau į švarius apatinius ir pasikeičiau paketa. Užsimoviau savo naktinius ir palindau po patalais. Išlipau iš lovos, nes prisiminiau, kad užrakinau duris. Šokau ant lovos ir pasiėmiau savo MacBook. Prisijungiau prie "Facebook" ir gavau žinute nuo Niall.

"Just A Dream " (Punk Niall Horan and Jade Thirwall FanFiction)Where stories live. Discover now