5. "I'm - Antisocial."

1.4K 71 0
                                    

Jade pov.

Maura grįžo po kelių valandų. Aš ir Niall tada ruošiamės eiti į paplūdimį. Po Niall netikėto bučinio likau nustebusi. Nemanau, kad aš jam labai patinku, bet tada kodėl jis mane pabučiavo. Tiek to. Su savo paplūdimio krepšiu nulipau į apačią.

- Kur susiruošėt?- paklausė Maura.

- Ne tavo reikalas,- sumurmėjo Niall ir aš susiraukiau.

- Mes einame į paplūdimį,- atsakiau ir Niall pavartė akis.

- Gerai, linksmai pasibūkit,- pasakė krikštamotė. Su Niall išėjome iš namo. Įlipome į mašiną. Krepšį pasidėjau ant galinių sėdynių.

- Jei jau esi mano mamos krikštamotė nebūtina lysti jai į užpakalį,- sumurmėjo Niall.

- Aš tik būnu maloni,- pasakiau.

- Koks skirtumas.

Po pusvalandžio jau buvome paplūdimyje. Niall buvo tikras džentelmenas, nes panešė mano krepšius. Pamačiau Mia gulinčia ant smėlio. Ji atsisuko į mus, ant jos nosies buvo didžiuliai akiniai, jos šviesūs plaukai vėlėsi vėjo gūsiuose.

- Sveiki,- sušuko. Ji atsistojo ir priėjo prie mūsų. Jos maudimukas buvo iš atskirų dalių ir juodos spalvos. Ji apsikabino mane ir Niall.
- Ar Laura ateis?- paklausė Niall ir Mia pavartė akis.
- Taip, ji nuėjo nupirkti ledų. Gali eiti pas ją,- numojo ranka Mia ir Niall padėjęs krepšius išėjo.
- Nusivilk drabužius ir einam maudytis,- paliepė Mia ir aš paklusau. Nusimoviau savo šortus ir palaidine. Aš devėjau atskira maudymuka su ryškia orandžine spalva. Susirišau plaukūs į kuoduką ir su Mia įlipome į vandenį.
- Kur Amber?- paklausiau.
- Jos mama ją atveš,- pasakė Mia ir įtraukė savo pilvuką, nes vanduo nebuvo ganėtinai geras. Aš tyliai sucypiau kai vanduo pasiekė mano pilvuką.
- Kaip šaltą,- tyliai pasakiau ir Mia palinkčiojo.
- Gerai, kad diena karšta,- abi išlipome iš vandens ir nuėjome į tą vietą kurioje palikome daiktūs. Niall ir Laura jau buvo grįžę, jie sedėjo nevieni, jau buvo ir Jacob su Robert, ir Amber.
- Sveiki,- pasisveikinau ir atsisėdau ant rankšluosčio.
- Sveika, maže. Nori ledų?- paklausė Jacob ir aš žaismingai sulinkčiojau,- tai einam!- sušuko ir paėmė mano ranka, kad nusivestu prie kioskelio. Jis pasirinko braškinius, o aš šokoladinius. Atsisėdome prie kioskelio ant kėdžių.
- Tai kas tarp tavęs ir Niall?- paklausė.
- O... kas tarp mūsų?- paklausiau.
- Na... man Mia sakė, kad tavo pirmas bučinys buvo su Niall.
- Tai tik bučinys. Juk jis su daug kuo bučiuojasi, tai nieko nereiškia,- palaižiau savo ledų.
- Aišku, aš tik paklausiau. Pastebėjau, kad tu labai patinki Robert'ui,- nusišypsojo ir aš paraudau.
- A.
- Tau jis nepatinka?- iškėlė antakius į viršų.
- Am... jis... na... jis man patinka kaip draugas,- pasakiau nuleisdama galvą.
- Tu nori pasakyti, kad jei jis pasiūlytu būti tavo vaikinas, tu nesutiktum,- pasitikrino ir aš palinkčiojau galvą.
- Dabar blogai jaučiuosi,- sumurmėjau.
- Ir nesutik, juk nenori susipykti su Mia.
- Tai tiesa, kad jai patinka Robert.
- Taip.
- Tai šaunu,- nusišypsojau.
- Labai. Jis turi susiprasti ką praranda.
- Tiesa,- baigiau savo ledus ir atsistojau.
- Einam,- paklausė ir aš palinkčiojau. Grįžome ir atsisėdome ant rankšluosčių kurie buvo patiesti.
- Einam pasimaudyti?- paklausė Amber.
- Nah... aš pabūsiu čia,- pasakiau.
- Aš irgi,- pasakė Niall ir visi atsisuko į jį.
- Gerai. Kaip nori,- pavartė akis Laura ir jie visi nuėjo. Likau tik aš ir jis.
- Apie ką kalbėjot su Jacob?- paklausė Niall.
- Ką?- sutrikau.
- Tu girdėjai.
- Apie... dalykus,- pasakiau paraudonuodama.
- Tu raudonuoji, tai kažkas imtymu,- maža šypsenėlė nušvietė jo veidą, per jo akinius nuo saulės negalėjau matyti jo veido. Jis buvo su Nirvana maike ir maudymosi šortais.
- Tai... ne tavo reikalas,- sukryžiavau rankas ant krutinės.
- Mano. Juk mes draugai, turim vienas kitam viską išsipasakoti,- pasakė. Keistas jausmas palietė mano širdį bet nuvijau tai šalin.
- Mes ne geriausi draugai, kad išsipasakotume viską.
- Galim būti ir tokiais,- pasakė.
- Koks skirtumas,- nusisukau nuo jo.
- Tau reikia ištepti nugarą kremu nuo saulės?- paklausė ir aš sutikau. Jis buvo už manęs. Pajutau jo dideles rankas ant mano nugaros, jis masažavo mano nugara. Jis baigė ir atsistojo.
- Šiandien bus vakarėlis pas Robert. Ateik,- pakvietė.
- Gerai... a-ačiū,- sumikčiojau, nes tai buvo miela, kad jis mane pakvietė.
- Nėra už k-
- Niall!- sucypė Laura ir pabučiavo jį į lūpas. Nusisukau ir pažiūrėjau į kitus.
- Hey, maže, šiandien bus vakarėlis pas mane, ateik,- pakvietė Rob.
- Mane jau pakvietė Niall,- pasakiau ir jis sutriko.
- Niall?- iškėlė antakius.
- Am... taip.
Niall jau buvo atsitraukęs nuo Laur'os. Mia atsisėdo šalia manęs, o Amber iš kitos pusės.
- Niall tave pakvietė?- sušnabždėjo Amber man į ausį.
- Taip. Tai blogai?- paklausiau.
- Ne,- nusišypsojo.
- Kada vyks vakarėlis?- paklausiau Mi'os.
- Septinta.
- Puiku,- šyptelėjau. Po pusvalandžio nusprendėme, kad jau galim važiuoti namo susiruošti vakarėliui.
*
Tiesinau savo plaukūs. Buvau su odiniu sijonu, balta palaidine, juodais vans ir juodu švarkeliu. Buvau su dūminiu makiažu ir manau, kad atrodžiau gerai. Baigiau su plaukais ir sutvarkiusi visą vietą išėjau iš vonios. Paskutinį kartą pažiūrėjau į veidrodį. Pasiėmiau savo rankinuką kuriame buvo svarbiausi daiktai išėjau iš kambario. Maura buvo savo kambaryje, o Niall laukė manęs apačioje.
- Tu ilgai,- pasakė ir aš pavarčiau akis. Ėjome link jo mašinos ir į ją įlipome. Jis paleido radiją, grojo "Artic Monkeys - Do I Wanna Know". Visą kelią pratylėjome ir tai buvo nemalonu. Sustojome prie Mi'os namų. Ji įlipo į automobilį. Ji vilkėjo trumpa ruda sijona, megztą palaidine ir aukštakulnius. Jos šviesūs plaukai krito jai ant pečių. Ji nesigėdijo viso to atvirumo.
- Kaip smagu!- sušuko Mia ir aš nusišypsojau.
- Labai,- sumurmėjo Niall ir aš nežinau kokia musė jam įkando.
- Visi kiti bus pas Rob,- pasakė Mia. Pagaliau atvažiavome prie Robert namų. Namas buvo panašus į manąjį, nebuvo labai didelis, bet žmonės telpa. Niall mašina sustojo ant pievelės ir mes išlipome. Mano delnai prakaitavo, nes tai mano pirmas vakarėlis.

"Just A Dream " (Punk Niall Horan and Jade Thirwall FanFiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora