11. "I Missed You."

1.1K 73 0
                                    

Jade pov.

Ryte atsibudau žinodama, kad Niall ne mano nosei, ir, kad turiu nustoti apie jį galvojusi. Tokį vaikina gauna tik tokios kaip Laura, arba kaip Nancy. Nuėjau į vonios kambarį. Nusišlapinau, išsivaliau dantis, atsiprausiau. Pasidariau dienini makiaža ir išlėkiau iš kambario. Priėjau prie spintos ir išsitraukiau šortus kurie apima ir liemenį, berankove maikute su varlyte, juodūs vans. Savo plaukūs palikau palaidūs tik truputi sugarbanojau galiukus, pasitaisiau kaspiną ant galvos. Dar vakar naktį gavau žinute nuo Mi'os, kad šiandien pasivaikščiosime po Mullingar su Jacob. Aš sutikau, nes vistiek nieko neplanavau. Pasiėmiau likusius pinigus iš po vakar ir įsidėjau juos į šortų kišenę kartu su telefonu. Nulipau žemyn, į virtuve. Žinoma, sutikau ir Niall kuris valgė pusryčius. Žvaliai pasisveikinau su juo kol pasiėmiau dubenėlį ir įsipyliau dribsniu, ir pieno. Atsisėdau prieš Niall ir pradėjau valgyt.
- Matyt išeini ne su Sam,- sumurmėjo Niall.
- Ne. Išeinu su Mia ir Jacob.
- Gerai. Gražiai atrodai,- pagyrė ir aš padėkojau už komplimenta bandydama likti neutrali. Nunešiau dubenėlį į indaplove ir pažiūrėjau į laikrodį kabantį ant sienos. 11:20. Vis dar liko laiko, nes jie mane pasiims 12 val. Vairuos Jacob, paprašė tėvo mašinos. Nuėjau į svetaine, nes nenorėjau kalbėti su Niall. Visgi, aš pykau ant jo, nes jis nepavydi manęs.

Kokia aš kvailė. Tai kvaila, pykti dėl to...

Naršiau savo telefone kol pajutau šaltą ranką ant peties. Suklykiau ir nukritau nuo sofos ant grindų. Girdėjau garsu Niall juoką ir aš suurzgiau. Man patiko jo juokas bet dabar mane tai pradėjo erzinti.
- Tu kvailys,- pasakiau ir pasitryniau užpakalį.
- Bet tai buvo juokinga,- vis dar buvau supykusi,- ko tu tokia surūgusi?
- Eik šikt, Niall. Palik mane viena,- sumurmėjau, nes nenorėjau su juo pyktis. Bloga nuotaika mane užvaldė galutinai ir mane žudo tai, kad Niall niekada nepriklausys man.

What???
Aš paskendau dėl jo... Gyliai...

- Ar tai dėl vakar?- atsargiai paklausė.
- Ne,- melavau,- man reikia eiti, iki,- pasakiau ir kuo greičiau išsinešdinau iš namų. Nenorėjau ten likti, nes žinojau, kad bet kurią minutę galiu jį pabučiuoti, ir prisipažinti. Jei sulaukčiau neigiamą atsakymą, aš neišlaikyčiau. Parašiau Mia'i, kad susitiktume prie parko ir ji sutiko. Buvo tik 11:45 ir aš nežinojau ką veikti. Nuėjau link parko. Čia gražu. Šviežias oras pūtė man į veidą, saulė šildė, o debesys kartais ją uždengdavo. Megavausi tuo kelias akimirkas ir paskui prisėdau ant laisvo suoliuko. Mano telefonas nepaliaujamai vibravo ir tai erzino. Atrakinau jį ir pamačiau kelias žinutes nuo Niall ir Mi'os.

Niall: Kur tu???
Niall: Ko tu niurzgi, ką aš padariau???
Niall: Atvažiuosiu tavęs už 20 min. Bus su manimi ginčytis.

Mano širdis pradėjo plakti sparčiau ir aš žinojau, kad man nepavyks nustoti kažko jausti Niall. Tai tiesiog neįmanoma, nes... tai tiesiog nenusakoma žodžiais.

Mia: Niall klausinėja apie tave.
Mia: Atleisk, aš pasakiau kur tu :(
Mia: Bėk, jis jau parke!

Mano skrandis susispaudė ir aš greitai atsistojau ir pasileidau bėgti. Nenorėjau sutikti Niall, nes žinau kai esu tokioje nuotaikoje nieko gero. Su manimi pyktis neįmanoma, taip sako mano mama. Bėgau iš parko ir netyčia atsitrenkiau į kažkokį praeivį. Greitakalbe atsiprašiau jo ir perbėgau gatvę. Įbėgau į kažkokią kavine. Prisėdau prie staliuko ir parašiau Mia'i adresą. Nepykau ant jos, juk abi žinom koks Niall užknisantis. Kelis kartus mačiau jį parke, jis viską apžiūrinėjo lyg ieškodamas manęs. Pasislėpiau po staliuku kai jis žiūrėjo į kavinės pusę. Sulaukiau nemalonių žvilgsnių nuo senolių poros kuri sedėjo keliais staliukais toliau nuo manęs.
- Panele, užsisakysit?- paklausė padavėja ir aš papurčiau galvą vis dar raudonuodama dėl tų piktų žvilgsnių. Ji pavartė akis ir nuėjo. Likau sedėti. Nežinojau ką čia veikti bet turiu sulaukti Mi'os. Po pusvalandžio pamačiau ją bėgančia čia. Ji pamatė mane ir nusišypsojo, ji atsisėdo šalia.
- Ar Jacob atvyks?- paklausiau ir ji linktelėjo,- Niall yra parke?- dar kartą paklausiau.
- Ne, mačiau kaip išvažiavo.
- Puiku. Nori užsisakyti?- nusišypsojau ir ji palinkčiojo. Aš užsisakiau šokoladinį pyragaitį ir puodelį arbatos su šlakeliu pieno. Mia užsisakė graikiškų salotų ir multivitaminų sulčių. Po kelių minučių senyva pora išėjo ir tuo pačiu metu atėjo Jacob. Jis išsišiepė kai pamatė mus ir atsisėdo prieš Mia.
- Padavėja!- sušuko ir susiraukusi padavėja priėjo prie jo.
- Taip?
- Norėčiau 'fri' bulvyčių su dešrelėmis ir vandens be burbuliukų.
- Tuoj atnešiu,- pavartė akis ir nuėjo nuo mūsų staliuko.
- Kas nutiko?- paklausė Jacob manęs ir Mi'os.
- Bėgiojam nuo Niall, mergina kažko prisidirbo,- pasakė Mia ir Jacob nusijuokė.
- Kas nutiko?
- Aš susipykau su juo,-pavarčiau akis.
- Kaip visada,- nusikvatojo vaikinas. Aš valgiau savo pyragaitį ir klausiausi Mi'os ir Jacob pokalbio apie mokyklą.
- Niall jau vyks į koledžą, vaikinui pasisekė,- pasakė Jacob ir Mia pritarė.
- Kur jis vyks?- paklausiau.
- Į NY, Brooklyn,- pasakė Mia ir atsiduso.
- Na jis turi prašymą ir į London'o, bet tikisi patekti į Brooklyn.
- Šaunu,- pasakiau,- aš norėčiau stoti į London'o, arčiau namų.
- Maniau tu nesutari su savo mama,- sukikeno Mia.
- Ak... taip,- pasakiau ir nuleidau galvą.
- Nesijaudink, princese. Bandyk stoti į Brooklyn'a. Aš stosiu ten, bandysiu, jei pavyktu galėtume būti kartu. O Dieve, būtų šaunu!- suplojo rankomis. Aš nusišypsojau sutikdama bet žinojau, kad to niekada nebus, nes mano pažymiai tragiški. Baige valgyti išėjome iš kavinės ir ėjome link parko. Saulė buvo virš mūsų, vėjas buvo šiltas. Šiek tiek pasivaikščiojome po jį ir Jacob pasiūlė nuvažiuoti iki prekybos centro. Aš ir Mia sutikome. Jacob ir Mia sedėjo priekyje, o aš gale. Po dešimties minučių buvome prie didžiulio pastato. Virš įėjimo buvo didžiulis užrašas "Big Mall". Pastatėme automobilį prie įėjimo ir įžengėme į priekybos centrą.
*
Jau buvo 18:30, grįžau namo. Tyliai uždariau duris ir lėtai lipau laiptais aukštyn.
- Kur buvai?- kruptelėjau kai išgirdau balsą už savęs.
- Aš buvau- ne tavo reikalas,- pasakiau atsisukusi į jį. Jis pakėlė antakį.
- Tikrai? Na tu pyksti ant manęs dėl kažko, aš noriu žinoti dėl ko.
- Eik šikt. Pasikviesk Laura, Nancy ar dar kažkokią kekšę,- pasakiau susinervinus.
- Tu pavydi, kad aš būnų su jomis?- nusijuokė.
- Ne. Pfff, būk su kuo nori. Man neįdomu,- pamelavau ir numojau ranka. Nieko daugiau nepasakiau ir nuėjau į savo kambarį. Juk negaliu sakyt dėl ko pykstu. Pasakysiu tik sau.

Aš oficialiai pavydžiu.
Net ne...
O taip...
Aš kvailė

Persirengiau į patogius drabužius ir atsiguliau į lovą. Aš per tiek laiko taip ir neperžiūrėjau gerai kambario. Jis atrodė gerai, lyg dekoruotas man. Pukuotas kilimas prie lovos, dvigulė lovą, knygų lentyną kurioje yra keletas knygų, ir įvairių smulkmenų, spinta kurioje laikau savo nemadingus drabužius, keli paveikslėliai kurie gerina kambario atmosfera, didžiulis langas prie lovos, pro jį galiu žiūrėt į nakties žvaigždes, durys į vonios kambarį, rašomasis stalas, kėdė, veidrodis ant sienos, staliukas ant kurio yra mano makiažas, šepetys, ir kitos nesamonės, ant grindų didelis vazonas kuriame buvo pasodinta didžiulė gėlė, jos pavadinimo taip ir nežinau. Kritau į minkštus patalūs ir užsimerkiau. Taip, aš turiu bjauria mama, mano gyvenims yra nieko vertas, aš neturiu draugų Liverpool'yje, bet dėl kažkokios kvailos priežasties aš turiu vilties išvykti iš ten. Aš noriu laisvės. Nežinau kas man užėjo, gal silpnumo akimirka, bet aš pradėjau verkti. Mano gyvenimas toks bjaurus.

Kaip ir tu pati...

Nusivaliau ašaras bet ir toliau verkiau. Man totali depresija dėl nežinomos priežasties. Ją turėjau kai man buvo keturioliką, dėl patyčių mokykloje. Mama tada dar nebūvo tokia kalė kaip dabar. Tą kartą per visą dieną neišlipdavau iš lovos, tik verkiau. Aš pradėjau pjaustytis bet nemėgau to, todėl priversdavau save išsivemti, nes maniau, kad esu per stora, ir negraži. Tai buvo geriau nei pjaustymasis. Po savaitės peržiūrėjau internete merginų istorijas apie jų depresijas ir supratau, kad tai ką darau yra negerai. Nuo tos dienos nustojau, niekas nesužinojo ką aš dariau savo kambaryje, ir vonios kambaryje. Nenoriu to patirti dar kartą. Nusivaliau ašaras, nes nenoriu apie tai galvoti. Nuėjau į dušą ir apie valandą prastovėjau jame. Išlipau iš kabinos ir priėjau prie veidrodžio. Mano veidas buvo šiek tiek paraudęs dėl karšto vandens ir aš atrodžiau keistai. Mano sutinusios akys virto iš akiduobių. Išsivaliau dantis, išsidžiovinau plaukūs, ir persirengiau į naktinius. Buvau naturali ir tai man buvo nemalonu, nes jei kas įeis, o aš atrodau taip. Seniau nekreipdavau dėmesio bet dabar mane tai ėda iš vidaus. Palindau po antklode prieš išjungdama šviesas. Visdar buvo anksti bet aš norėjau miego. Tai buvo tik iliuzija, nes aš negalėjau užmerkti akių. Pasiėmiau savo laptopą ir nuėjau į "Facebook". Naršiau po sieną kol man neparašė... Duke.

Duke???!

Duke: Šiandien gerai atrodei :)
Aš: Ko tu nori?
Duke: Niekada nebūčiau pagalvojęs bet pasirodo tavęs.
Aš: Atsiknisk nuo manęs.
Duke:Susitiksime Liverpool'yje :)

Nusikrąčiau nuo jo žinutės ir bandžiau tai išmesti iš galvos. Išėjau iš kambario ir nuėjau į svetaine. Atsisėdau ant sofos ir pajungiau televizoriu. Rodė kažkokią nesamoningą TV laidą bet vistiek ją žiūrėjau. Išgirdau garsu durų uždarimą ir žinojau, kad tai Niall. Visgi jo mamos nėra.
- Jade?!- užrėkė bet aš neatsiliepiau. Nenoriu su juo kalbėtis. Aš vis dar pikta. Girdėjau jo garsius žingsnius ir žinojau, kad jis yra čia.
- Aš pasiilgau tavęs,- pasakė ir mano širdis sudrebėjo. Tai miela.

Tikrai. O Dieve, aš jį jau dievinu.

Atsisukau į jį ir vaidinau kietą, na, kad man nerūpi, ir panašiai. Nors iš tikro tai sušildė mano širdį ir pilve buvo keistas jausmas. Bet pavarčiau akis kai pamačiau jo akis kurios buvo paraudusios ir geriau užuodusi žinojau, kad jis girtas. Jis atsisėdo šalia manęs ir permetė ranką man per pečius.
- Aš miegosiu su tavimi,- pasakė.
- Ne, tu smirdi alkoholiu,- atsakiau ir užsidengiau delnu nosį.
- Aš nusiprausiu ir tave pamaloninsiu savo pirštais,- pasakė ir mano širdis sustojo.
- N-ne,- sumikčiojau ir jis švelniai sukikeno.
- Kaip tu man patinki,- atlošė galvą ir nusijuokė.

Ką?

- Ką sakei?- paklausiau.
- Nieko. Aš einu į dušą, paskui pas tave,- mirktelėjo. Aš sedėjau ant sofos nustebusi.

Aš jam patinku...
Tikriausiai kaip draugė.
Na jis girtas, tai daug ką keičia.

Nuėjau į kambarį prieš tai viską išjungusi apačioje. Atidariau langą, nes buvo labai karštą. Palindau po patalais ir palikau tik naktine lempą ant staliuko įjungtą. Laukiau Niall bet jis nepasirodė. Nebenorėjau laukti todėl užmerkiau akis. Neryškiai jaučiau kaip kažkas atsigula į lovą ir lūpomis paliečia mano kaktą.

A. Ž.
Ačiū už peržiūras ir Vote. Man taip gera rašyti šią istoriją kai yra skaitytojų :)
Peržiūrėkite kita mano istorija kuri vadinasi "Please, Be Mine", ji yra neseniai įkelta :)
Laukiu Vote/Comment/Peržiūrų.
Luv U <3
N~

&quot;Just A Dream &quot; (Punk Niall Horan and Jade Thirwall FanFiction)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon