Jade pov.
- Kas per?- tyliai savęs paklausiau kai pajutau ranką aplink mane ir buvo labai karštą.
- Mhm...
- Paleisk mane, po velnių, ir atidaryk langą,- paprašiau. Štai ir bloga nuotaika.
- Eik pati ir atsidaryk, man ir taip gerai,- suburbuliavo Niall ir apsivertė ant pilvo. Suaimanavau ir atsikėliau iš lovos.
- Kada grįžta krikštamotė?- paklausiau kol atidariau langą.Juk vakar jį buvau atidarius...
- Už triejų dienų. Ar gali paruošti pusryčius?- paklausė vis dar užmerktomis akimis.
- Aš tau ne tarnaitė,- sukryžiavau rankas ant krutinės.
- Gerai, aš tau padėsiu,- šyptelėjo,- bet leisk dar pamiegoti.
Pavarčiau akis ir nuėjau į vonią. Išsivaliau dantis, nusiprausiau, pasidažiau, išsitiesinau plaukūs. Išėjau iš vonios ir pradėjau nusirenginėti.
- Lėčiau, mažute,- pasakė Niall ir aš suklykiau pasislėpdama už spintos durų.
- Nešdinkis iš mano kambario!- sušukau ir jis nusijuokė.
- Aš noriu miego.
- Tikriausiai nepamiršai, kad ir tu turi kambarį,- pasakiau.
- Gal, bet kodėl tu bijai, jei mačiau tave nuogą,- nusijuokė.
- Kada?
- Na kai tave pamaloninau,- pavartė akis ir aš išraudau.
- Niall, gali palikti kambarį?- paprašiau ir jis patrukčiojo pečiais.
- Kaip nori, mažute,- mirktelėjo ir pasiėmęs savo drabužius dingo iš kambario. Atsipūčiau ir išsitraukiau drabužius. Tai buvo medvilninės kelnės, pilkas megztinis ir mano pūkuotos šlepetės. Nulipau laiptais žemyn ir nuėjau į virtuve. Niall jau sedėjo prie stalo ir žaidė su parkeliu kuris buvo ant stalo. Atsisėdau prieš jį ir jis trumpam žvilgtelėjo į mane.
- Nori užsisakyti picos?- paklausė ir aš linktelėjau. Jis išsitraukė savo telefoną ir užsakė pica. Dangus buvo apsiniaukęs ir atrodė, kad lis, todėl nusprendėm pasikviesti Jacob, Mia, Amber, Laura, Rob ir Nancy.Duh...
Niall išėjo į svetaine parinkti kokį filmą, o aš aptvarkiau namus. Į svetaine atnešiau antklodžių ir pagalvių. Išsirinkom tris filmus. Du siaubo ir viena komedija. Tai yra:
1. "Paranormal Activity 4. The Marked One's"
2. "Ouija"
3. "Ted"
Visa mūsų grupelė atvyko kartu su pica. Niall užmokėjo už penkias picas. Visi suėjome į svetaine ir susėdome ant sofos, kas ant žemės, ir kas ant kušetės. Aš sedėjau tarp Laur'os ir Mi'os ant sofos, prie Mi'os sedėjo Rob, o prie Laur'os Jacob, Niall ir Amber sedėjo ant žemės, o Nancy ant kušetės. Mes visi buvome apsikloję su antklodėmis, kad nebūtų šaltą. Mia prisiglaudė prie Rob, Laura prie Jacob, o Amber prie Niall. Nenustebau, kad Niall nepakvietė Sam, bet aš jam parašiau žinute todėl jis atvyks už dešimt minučių. Filmas dar nebuvo įpusėjęs, o kažkas paskambino į duris. Aš nubėgau jų atidaryti.
- Sveikas, Sam!- sušukau, kad ir kiti išgirstu. Išgirdau Amber cyptelėjima ir ji atbėgo apkabinti Sam. Niall atsistojo prie manęs ir piktai nužiūrėjo Sam.
- Labas, Niall,- Sam pasisveikino ir Niall tik nusivaipė. Sam su Amber nuėjo į svetaine ir aš norėjau juos pasekti, bet buvau prispausta prie sienos.
- Kodėl pakvietei čia tą klauną?- paklausė manęs Niall. Turėjau atlošti savo galvą, kad galėčiau jį matyti.
- Nes jis man patinka,- pasakiau.
- Kaip...?- iškėlė antakius.
- Kaip draugas,- pavarčiau akis.
- Nori prisiglausti prie manęs?- paklausė ir aš automatiškai linktelėjau. Niall šyptelėjo ir abu nuėjome į svetaine. Sam buvo susirangęs su Amber Niall vietoje, todėl mes įsispraudėme mano vietoje. Aš sedėjau ant Niall šlaunų ir jo rankos apkabino mano liemenį. Jaučiausi saugiai dėl to ir šiltai. Laura net nepažiūrėjo į mus lyg jai nerūpėtu, tik jutau Nancy žvilgsni.Kodėl Niall bendrauja su tokia kale?
Toliau žiūrėjau filmą bet negalėjau susikaupti kai Niall rankos aplink mane. Tai tikrai trigdo. Atsipalaidavau ir prie nugaros pajutau jo širdies plakima. Ji plakė labai greitai.
- Jauti?- tyliai paklausė manęs į ausį.
- Ką?- sutrikau.Ar jis kalba apie širdį?
OMFG!- Prie savo užpakaliuko,- šyptelėjo iškrypelišką šypsenėlę ir aš susiraukiau. Juk tai galėjo būti labai romantiška. Bet tada pajutau tai.
- Eisiu atsisėsti šalia Sam ir Amber,- pasakiau tyliai ir jis suprunkštė. Kelios galvos atsisuko į mus. Papurčiau galvą ir nulipau nuo jo šlaunų atsisėsdama šalia Amber. Ji klausiamai į mane pažiūrėjo ir aš pavarčiau akis. Po valandos žiūrėjimo baigėm pirmą filmą ir visi pasileido į tuoletą. Aš, Nancy, Laura, Mia ir Amber nuėjome į mano vonios kambarį. Nancy į tuoletą nuėjo pirma, o kitos susėdome ant mano lovos.
- Tu nepyksti, kad aš bendrauju su Niall?- paklausiau Laur'os ir ji nusijuokė.
- Ne, aš bendrauju su kitu,- pasakė ir Amber jai parodė "liuks" ženklūs. Mia jai nusišypsojo.
- O Niall "geras" mergaites į namus vedžiojasi,- parodė kabutes Laura ir jos nusijuokė,- tu labiau tiktum jam, Jade,- pasakė Laura ir aš paraudau. Po dvidešimt minučių grįžome į svetaine ir į savo vietas. Sedėjau šalia Amber, o Sam šalia jos. Girdėjau Laura ir Niall šnibždant. Pradėjome žiūrėti "Ted" ir baiginėjome savo picas. Po dviejų valandų baigėm filmą su juoku, nes tai juokingas filmas. Atsikėliau nuo grindų ir pasitryniau užpakalį. Mia pasiliko miegoti pas mane, ji man padėjo surinkti šiukšles. Visi kiti išėjo. Likome aš, Niall ir Mia.- Keista. Niall nepasikvietė Laur'os ar Nancy,- pasakė Mia.
- O jis tai darydavo?- paklausiau.
- Na tai juk Niall. Jei ne Laura tai kita ar kita.
- Jis įdomus žmogus,- nusijuokiau. Abi sutvarkėm visa svetaine. Dar buvo tik 16:30 todėl nesivarginom eiti į lovą. Lauke lijo ir tai tikrai migdė bet bandžiau nemiegoti. Niall buvo savo kambaryje.
- Ką veikiam?- atsidusau ir ji sudejavo.
- Neįsivaizduoju. Čia taip neįdomu,- pasakė Mia.
- Gal paklauskime Niall, kad nuvežtu į kavine? Ar po parduotuves?- paklausiau ir ji atsistojo.
- Gerai.
Abi nuėjome iki Niall kambario durų. Mia pabarškino į duris ir po penkių minučių jas atidarė Niall. Jis pažiūrėjo į Mia, o į mane net nepažvelgė.Koks įžulumas...
- Gali nuvežti į prekybos centrą?- paklausė Mia ir Niall atsirėmė į durų staktą sukryžiuodamas rankas, ir kvailai išsišiepdamas.
- Kas už tai?
- Jade tau duos karštą blowjob'ą,- pasakė Mia ir aš užspringau savo pačios seilėmis. Niall pažiūrėjo į mane.
- Ehh... gal ne. Važiuojam už pusvalandžio,- pasakė ir uždarė duris. Mes nuėjome į mano kambarį, nes man reikėjo persirengti. Išsitraukiau savo žalią striukę, juodūs džinsūs ir baltą nurėžta maikutę, ir žinoma, savo juodūs vans. Persirengiau ir pasiėmiau savo pinigus, ir telefoną.
- Kas nutiko tarp tavęs ir Niall?- paklausė Mia.
- Nežinau. Jis keistas,- patrukčiojau pečiais nors man skaudėjo. Jis nenori manęs.Ugh...
Niall pabarškino į mano kambario duris ir mes žinojome, kad reikia eiti. Aš užrakinau duris ir visi nubėgome iki Niall mašinos. Aš atsisėdau į galą, o Niall su Mia priekyje. Niall paleido kažkokią trankią muziką, o Mia man kalbėjo apie nuolaidas. Aš pasinėriau į savo mintis, tai reiškia galvojau apie nieką.
- Kaip švęsi savo gimtadienį, Niall?- paklausė Mia ir tai patraukė mano dėmesį. Mačiau Niall žvilgsnį į mane pro veidrodėlį.
- Pasikviesiu merginų ir vaikinų. Bus alkoholio ir narkotikų. Metų vakarėlis, juk aš išvažiuoju,- pasakė Niall.
- Tau gerai. Kaip manai, priims į Brooklyn'ą?
- Gal.
Atvažiavome iki prekybos centro. Mia išlipo iš automobilio ir pasileido bėgti iki įėjimo. Aš norėjau irgi bet mane sulaikė Niall balsas.
- Tu dalyvausi?
- Kur?- nesupratau.
- Mano gimtadienyje, duh,- pavartė akis.
- Nežinau. Gal išvažiuosiu ankščiau namo,- melavau ir jis nusijuokė.
- Žinau, kad ne. Juk nenori praleisti vasaros su mama.
- Tu per daug apie mane žinai.
- Juk tam ir yra skirti geriausi draugai.
Tada aš supratau žiauria tiesa. Aš įstrigau draugų zonoje. Prarijau seiles ir išlipau iš automobilio. Man nerūpėjo, kad permirksiu. Mačiau Mia į mane žiūrint. Įėjau į prekybos centrą. Mia tylėjo lyg žinodama apie mano padėtį.
- Tai einam į kavine?- paklausė ir aš nusišypsojau. Reikia pralinksmėti ir nesivarginti dėl Niall.Kelintą kartą tai sau kartoju?
A. Ž.
Ahhhh! Ačiū už Vote ir Peržiūras! Aš jus taip myliu! Žinau, ši dalis gali būti neįdomi bet nėra įkvėpimo ir tai užknisa :(
Dalys dabar bus rėčiau, nes dabar vasarą ir norisi būti, ir su draugais, ir šeima.Nepamirškit paskaityti naujos mano istorijos "Please, Be Mine" :)
Laukiu Vote/Comment/Peržiūrų :)
Luv U <3
N~
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Just A Dream " (Punk Niall Horan and Jade Thirwall FanFiction)
FanficJade Faith West. Šešiolikmetė mergina. Ji gyvena niuru ir pilka gyvenima. Ji nėra tobula, nesimoko geriausiais pažymiais ir tai erzina jos motina. Ji yra išsinčiuma vasarai į Mullingar, mažą Airijos miestelį, pas krikštamotę. Ji nežino kas ten jos l...