7. "I Want To Sleep With You"

1.2K 71 0
                                    

Jade pov.

Ryte prabudau žvali. Apsilaižiau lūpas kai prisiminiau vakar naktį. Atsikėlusi nuėjau į vonios kambarį. Nusimaudžiau, nusiskutau, išsivaliau dantis, nusiprausiau, pasidažiau ir persirengiau. Buvau su pilka maikute, sportiniais šortais ir vans. Susirišau savo plaukūs į uodegą ir nulipau laiptais žemyn. Virtuvė kvepėjo pusryčiais. Maura stovėjo prie viryklės, o aš atsisėdau ant kedės kuri buvo prie baro.
- Labas rytas,- pasisveikinau. Ji trumpam žvilgtelėjo į mane it nusišypsojo.
- Labas rytas. Man skambino tavo mama,- pasakė ir šiurpuliukai perbėgo per mano nugara.
- Ir ką ji sakė?- paklausiau. Mano rankos jau drebėjo.
- Ji nori tave aplankyti, ji atvyks čia kelioms dienoms.

Neeee!!!

Aš tylėjau, net nenoriu pagalvoti kas čia vyks kai mama bus čia. Nenutildomi pykčiai ir kiti nesutarimai.
- Faith? Viskas gerai? Tu perbalai...
- M-man viskas g-gerai,- sumikčiojau. Alkis praėjo todėl pasišalinau iš virtuvės ir užsidariau savo kambaryje.

Aš tik noriu normalios vasaros.
Ar daug prašau?

Kritau veidu į lovą. Nebeturėjau jėgų niekam, žvalumas praėjo. Atsidusau, kelias dienas turėsiu taikytis su mama. Turėsiu gėdos prieš Niall ir jo draugus. Neturėjau žalio supratimo kodėl mama nori vykti čia. Gal ji tik nori erzinti mane? Nesvarbu, aš nebūsiu namuose. Paėmiau telefoną į rankas ir parašiau Mia'i.

Aš: Mano mama atvyksta čia kelioms dienoms. Ar galėsiu miegoti pas tave?
Mia: Kada atvyks? :O
Aš: Nežinau, Maura man nesakė. Tai knisa >:(
Mia: Nesijaudink. Mano tėvų nebus kelias dienas, tada galėsi miegoti pas mane :)
Aš: Šaunu!

Visgi, galėsiu išeiti iš namų kol mama bus čia. Išėjau iš kambario pas krikštamotę, kad sužinočiau kada tiksliai atvyks mama.
- Krikštamote?- paklausiau jos kol ji sedėjo svetainėje ir žiūrėjo kažkokia TV laida.
- Taip?- atsisuko ir sutelkė dėmesį į mane.
- Kada tiksliai atvažiuos mama?- nurijau susikaupusiais seiles.
- Rytoj. Ji labai laiminga, kad galės pamatyti tave, ir susipažinti su Niall,- pasakė Maura.
- Kas dar atvyks?- atsisukau į Niall kuris kaip tik praėjo pro mane, kad atsisėstu ant kušetės.
- Faith mama. Ji nori su tavimi susipažinti,- Maura nusišypsojo ir Niall pavartė akis.
- Man neįdomu.
Nepastebėta išėjau iš svetainės ir nuėjau į galinį kiemą. Jame buvo nedidelis baseinas ir grilis. Atsisėdau ant sulankstomos kėdės. Bandžiau atsipalaiduoti bet negalėjau, nes ryt atvažiuos mano mama kuri knis man protą dėl mažų dalykų. Mano telefonas suvibravo mano kišenėje ir man parašė nežinomas numeris.
Nežinomas: Kur tu? N.
Aš: Galiniame kieme.
Nežinomas: Tu jį radai! :D

Neatrašiau bet išsisaugojau numeri, ir persivadinau jį. Po kelių minučių į kiemą atėjo Niall. Ant jo galvos buvo fullcap'as, jis vilkėjo baltus marškinėlius ir juodūs šortus. Jis atsisėdo ant kitos kėdės šalia manęs.
- Tu neatrodai laiminga,- jis pasakė ir aš atsisukau į jį.
- Aš tokia ir nesu,- atsakiau. Jaučiausi keistai, kai jis sedėjo šalia manęs. Keistai gerai.
- Kodėl?
- Juk aš tau pasakojau apie savo motina,- pavarčiau akis. Jis išleido garsa panašu į 'Oh'.
- Tas visas dienas kol mama bus čia praleisiu pas Mia. Mes susitarėme,- pranešiau.
- O tavo mama karšta?- paklausė išsišiepdamas, mane sunervindamas.
- Baik kalbėt apie mano mama,- pasakiau susiraukusi.
- Kas tau? Tu susiraukusi labiau nei paprastai,- nusijuokė.
- Užsičiaupk, Niall! Tavo juokeliai visai nejuokingi, viskas sukasi ne vien aplink tave!- surikau ir jo akys tapo piktos. Nežinau kas man darosi, paprastai taip nesielgiu.
- Aš tik bandžiau tave pralinksminti bet kaip matau tu tampi gryna kale,- suurzgė ir atsistojo.
- Aš nesu kalė. Ne aš parsivedu mergina į namus ir ją išdulkinu,- pasakiau nesulaikydama savo burnos.
- Užsičiaupk, Jade. Tu nė pusės manęs nežinai.
- Jau geriau patyliu. Aš nenoriu problemų, gal dar mane išprievartausi,- nusivaipiau ir jis pakėlė savo antakius į viršu.
- Aš to padaryti negalėčiau. Pačios merginos kariasi man ant kaklo.
- Tai tu neneigi fakto, kad tu esi kalė,- pasakiau.
- Man užtenka, Faith. Tu mane jau užknisai,- suurzgė ir greitai užgulė mane. Daužiau jo krutine savo kumštukais bet jis tik nusijuokė.
- Tu silpna.
- Bet lengvai galėčiau išspardyti tavo subine,- suurzgiau, o jis žiūrėjo į mane labai pašaipiai.
- Manau man patiktu.
- Žinoma. Juk visos galėtu tau tai padaryti,- pavarčiau akis.
- Bet labiausiai man patiktu jei tai darytum tu,- sumurkė į ausį ir mano pilvas apsivertė,- ir dar labiau patiktu, jei galėčiau tave stipriai nubausti.
- Bet tu negali,- pasakiau. Mano kvėpavimas pagreitėjo.
- Bet kažkada mes tai padarysime,- vis dar šnibždėjo man į ausį. Jis nulipo nuo manęs ir įėjo į namą. Likau šoke, nes po velnių! Tai buvo karšta. Susitvarkiau drabužius ir įėjau į namą. Nubėgau į tuoletą nusišlapinti ir prakeikiau save, nes man prasidėjo periodas, o aš neturiu jokių tamponų. Dėkojau Dievui, kad krikštamotė namuose. Nuėjau į jos kambarį, ji jame buvo. Ji gulėjo ant lovos ir skaitė kažkokį romaną.
- Krikštamote?- nedrąsiai paklausiau ir ji pakėlė akis į mane.
- Taip, Faith.
- Ar gali mane nuvešti į vaistinę?- paklausiau ir jai lyg akyse prašviesėjo.
- Žinoma. Tuoj pasiimsiu pinigine ir galėsim važiuoti,- mirktelėjo. Padėkojau jai ir išbėgau į kambarį pasiimti švarko, nes jau rinkosi tamsūs debesys. Nulipau laiptais žemyn ir Maura jau stovėjo prie durų.
- Kur važiuojate?- lyg iš niekur atsirado Niall su sausainių pakuotę rankose.
- Ne tavo reikalas, Niall,- pasakiau susierzinus ir jis nusivaipė.
- Nesvarbu. Manęs nebus, būsiu pas Rob,- nusisuko ir nuėjo į svetainę. Aš ir Maura įlipome į automobilį. Po kelių minučių jau buvome prie vaistinės. Lauke jau lijo ir gana stipriai. Maura liko mašinoje, o aš nubėgau į vaistinę. Radusi savo mėgstamus paketus sumokėjau vaistininkei ir pasiledau bėgte iki mašinos. Jau buvau pakankamai šlapia. Kai grįžome namo greitai nubėgau į tuoletą. Pasikeičiau apatinį trikotažą, įsidėjau paketą ir persirengiau į onesie. Palindau po kaldra ir pasiėmiau savo MacBook įėjau į savo "Facebook","Twitter","Instagram","Tumblr". Baigusi peržiūrėti socialinius tinklus pradėjau ieškoti geros komedijos. Įsijungiau "What A Girl Wants?" su Amanda Bynes. Mano telefonas suvibravo. Tai buvo Mia.

Mia: Niall ką tik pasidulkino su Laura. Gerai klykavo mergaitė. -_-
Aš: Kodėl man tai rašai? Man tai nerūpi.
Mia: Nusiramink, mergyt.
Aš: Atleisk, šiandien esu šiek tiek sunervinta.
Mia: Tai dėl tavo mamos?
Aš: Galbūt...

Nežinau ar tai dėl mamos, ar dar kažko, bet širdi skaudėjo, kad Niall vis dar dulkina kitas merginas. Labiau įsipatoginau lovoje ir tesiau filmo žiūrėjima. Jaučiausi pavargusi, todėl išjungiau MacBook ir užmerkiau akis.
*
Prabudau nuo balsų. Pažiūrėjau į telefoną ir buvo 22:05.

Aš ilgai miegojau...

Išlipau iš lovos ir nulipau žemyn norėdama pamatyti kas per triukšmas. Nustebau, nes Niall buvo visiškai girtas ir jį prilaikė Laura. Maura nežinojo ką daryti. Laura devėjo rudas, prigludusias kelnes, balta palaidine ir baltas platformas. Jos rudi plaukai atrodė tobulai ir tiesą sakant, ji graži. Niall akys buvo paraudusios, plaukai susivėlę. Jis man girtai mirktelėjo ir kvailai išsišiepė.
- Laura, mažute, nuvesk jį į jo kambarį,- pasakė Maura atsidusdama. Aš pasitraukiau į šoną, kad Laura su Niall galėtu užlipti laiptais.
- Kas nutiko?- paklausiau krikštamotės.
- Niall grįžo iš vakarėlio,- atsiduso,- aš per daug pavargusi, einu miegoti. Labanakt, Faith.
Ji nuėjo į savo kambarį ir aš likau viena. Galėjau girdėti Laur'os kikenimus, pavarčiau akis. Nuėjau į virtuve ir pasiėmiau pakelį šokoladinių sausainių, ir stikline pieno. Nuėjau į svetaine ir įsijungiau Disney kanalą, rodė "Tangled". Taip pražiūrėjau visa filma. Juk būčiau ne aš jei neužsnūsčiau bet mane prižadino smarkus purtymas. Pramerkiau akis ir nusižiovavau. Pakėliau savo galvą į viršų ir pamačiau susivėlusi Niall. Jo veidą buvo nušvietusi šypsena, jis buvo tik su pižaminėmis kelnėmis, visos tatuiruotės švietė. Jis nužiūrėjo mane ir lėtai prisėdo šalia manęs. Iškėliau savo antakius į viršų nesuprasdama kodėl jis mane pažadino.
- Kiek valandų?- paklausiau.
- 01:35.
- Oh... Man reikia eiti. Labanakt,- pasakiau ir jau norėjau stotis, bet jis mane sulaikė sugriebdamas mano kulkšnį.
- Niekur neini, mažute. Kodėl šiandien buvai tokia pikta?- paklausė susiraukęs ir aš jo nesupratau. Prieš minute jis buvo laimingas, o dabar raukiasi.
- Tu mane erzinai,- susiraukiau, nes dabar jis tai daro, erzina mane.
- Man patinka tave erzinti,- šyptelėjo ir aš pavarčiau akis.
- Kodėl tu visada vartai akis, gal tau kokia liga?- nusijuokė. Susiraukiau labiau nei pirmais.
- Niall, paleisk, aš noriu eiti miegoti,- pasakiau ir bandžiau ištraukti koją ir jo gniaužtų.
- Miegok su manimi.
- Ne, miegok su Laura. Rimtai, Niall, atsiknisk,- suurzgiau.
- Man ji jau nusibodo, aš noriu miegoti su tavimi,- nutaisė liūdną veidą.
- Aš ne antras planas, paleisk.
- Nagi, aš prašau, jei nesutiksi, aš nepaleisiu,- pasakė.
- Ne, Niall. Po velnių paleisk!- sušukau, nes sunervino. Atrodo jis nori man nervus ištampyti, elgiasi kaip mažas vaikas.
- Niall, man reikia eiti. Prašau paleisk,- paprašiau truputi ramiau.
- Aš miegosiu su tavimi,- nenusileido ir atrodė, kad jis tuo mėgaujasi.
- Niall, tu girtas. Eik į savo lovą ir miegok, palik mane viena,- susierzinau ir jis pavartė akis.
- Kaip nori,- pasakė ir lyg nuėjo į savo kambarį. Išjungiau televizoriu ir sutvarkiau svetaine. Pasiražiau kol lipau laiptais ir nutariau, kad naktį praleisiu prie savo kompiuterio. Priėjau prie durų ir jutau, kad kažkas į mane žiūri. Cyptelėjau kai pajutau rankas aplink savo liemenį.
- Jade, nagi leisk miegoti su tavimi,- sušnabždėjo vaikinas man į ausį. Jo vyriški kvepalai tiesiog kuteno mano nosį.
- K-kodėl?- tyliai paklausiau.
- Nes aš noriu.
Jis įėjo kartu su manimi į mano kambarį ir su koją uždarė duris. Atsiguliau į patalus ir pasiėmiau savo MacBook, Niall atsigulė šalia.
- Ką darai?- paklausė ir pažiūrėjo į kompiuterio ekraną.
- Aš būsiu prie kompiuterio kol tu miegosi,- pasakiau.
- Bet aš noriu, kad tu irgi miegotum.
- Kodėl?- atsisukau į jį ir nusišypsojau. Jis šyptelėjo.
- Nes man nepatinka kai kompiuterio ekranas šviečia, ir aš noriu.
- Tu tai sakei ankščiau.
- Galiu dar karta pakartoti tai,- pasakė.
- Bet aš vistiek būsiu savo "Facebook",- nepasidaviau.
- Tada aš žiūrėsiu su kuo susirašinėji.
- Nssijaudink, aš nesusirašinėju,- pasakiau šiek tiek nuliūdusi.
- Tai ką tu veiki čia?- susidomėjo.
- Nieko.
- Jei nieko tai gali padėti kompiuteri kitur ir miegoti?- paklausė ir aš atsidusau pasiduodama. Padėjau kompiuteri ant naktinio staliuko ir įsisupau į patalūs. Nusukau nugara į Niall.
- Labanakt,- pasakiau.
- Labos.
Pajutau kaip jo rankos apsivėja mano liemenį. Sulaikiau kvėpavimą, kai jo krutinė susidūrė su mano nugarą. Jis labai šiltas ir skaniai kvepia. Užmerkiau akis. Mano veide švietė šypsena kol jis pūtė savo orą man į plaukūs.

"Just A Dream " (Punk Niall Horan and Jade Thirwall FanFiction)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora