20. "Look In My Eyes."

943 51 2
                                    

Svarbi info apačioje! :3*

Jade pov.

Mia mane ir Niall pakvietė į išleistuvių vakarėlį. Taip, čia Niall išleistuvių vakarėlis. Man liūdna bet jei jis neišvyktu, išvykčiau aš. Jaučiuosi kaip savanaudė. Aš persirengiau į languotūs marškinius, juodą maikutę, juodūs prigludusius džinsus ir juodūs vans. Išsitiesinau savo plaukūs ir pasidažiau. Į kišene įsidėjau savo telefoną ir išėjau iš kambario. Niall buvo prie sienos ir kažką maigė savo telefone. Jis devėjo juodą V iškirptės maikę, prigludusius džinsus ir supra batus. Ant jo galvos buvo jo fullcap'as. Jis pažvelgė į mane ir aš jam nusišypsojau.
- Einam?- paklausiau ir jis linktelėjo. Jis sunėrė mūsų pirštus ir mes išėjome iš namų. Mes ėjome pėščiomis link Mi'os namų.
- Tu jau susidėjei daiktūs?- paklausiau.
- Ne. O tu?- paklausė ir aš papurčiau galvą.
- Mums liko trys dienos kartu. Ką nori nuveikti?- šyptelėjo.
- Na, dabar mes einame į vakarėlį,- pasakiau ir jis sukikeno. Mes pagaliau buvome prie Mi'os namų. Ant žolės buvo pilną plastikinių puodelių. Žmonės lakstė ir šėlo, o iš namų ėjo garsi muzika.
- Bus linksma,- pasakiau ir jis Niall sutiko su manimi. Mes įėjome į namus ir mus pasitiko Amber su Sam.
- Laaaabaaaas!- sušaukė mergina ir stipriai mane apkabino. Nusijuokiau, nes jau žinojau, kad ji girta.
- Mes einame pažiūrėti kūno shot'ų. Einate kartu?- paklausė Sam ir aš linktelėjau.
- Gal ir mes vieną padarysime,- mirktelėjo man Niall ir aš paraudau. Mes grūdomės per žmones, kad būtume priekyje. Ant dviejų staliukų gulėjo mergina ir vaikinas. Nuo jų kūno druską laižė vaikinas ir mergina. Tų žmonių aš nepažinojau bet visi tik rėkė, kad greičiau. Mia atsistojo ant kito stalo ir šaukė. Atrodė, kad čia zoologijos sodas, visi buvo nevaldomi. Kai dvi poros baigė visi tik plojo jiems už pasirodymą.
- Niall!!!! Ateikit kūno shot'ų!- šaukė Mia. Visi tik kvietė mus ir Niall atitempė mane prie staliuko. Kita pora buvo Jacob ir kažkoks vaikinas. Niall nusimovė savo maikę parodydamas raumenis ir aš tik pavarčiau akis. Jis įsikąndo citrinos rinkelę, ant jo krutinės buvo linija druskos, o Mia į jo bambą pripylė vodkos. Žinojau šitą žaidimą. Žaidėjas turi iščiulpti visą skysti iš bambos, paskui nulaižyti druską ir atsikąsti citrinos. Tai aš turėsiu daryti ant Niall kūno.

Wow...

- Vienas, du, trys! Pradedam!- sušuko Mia ir aš iščiulpiau skystį iš Niall bambos. Pažiūrėjau jam į akis kol nulaižiau druską, jis tik šypsojosi. Greitai atsikąndau citrinos ir Niall įsisiurbė man į lūpas. Nežinau kiek tai tesėsi bet jau Mia pradėjo juoktis.
- Ramiau, balandėliai!
Mes atsitraukėme vienas nuo kito ir aš paraudau, nes visi žiūrėjo į mus. Niall atsistojo ir pasiėmė savo maike. Jis nesivargino jos užsimauti todėl leido visiems žiūrėti į jo krutine. Aš, žinoma, supykau, nes merginos žiūrėjo į jį lyg norėdamos jį valgyti.
- Mažyte, gal nori išgerti?- paklausė ir apsivijo mano pečius savo rankomis.
- Nah... aš noriu pašokti,- pasakiau ir jis sukikeno. Mes nuėjome į svetaine, kur garsiausiai grojo muzika(RuPaul - Glamazon). Niall apkabino mane per liemenį ir pakėlė mane, kad stovėčiau ant jo pėdų. Padėjau savo rankas ant jo pečių ir apkabinau jo kaklą. Niall delnai suėmė mano užpakaliuką taip sukeldamas man keistą jausmą pilve. Paliečiau savo lūpomis jo kaklą ir jis atsiduso.
- Jade...
- Kas?- atsitraukiau.
- Nedaryk taip,- pasakė ir aš sutrikau.
- Kodėl?- nusijuokiau.
- Nes mane tai labai jaudina,- pasakė ir aš sukikenau. Man patiko, kad aš jį jaudinu. Jaučiuosi trokštama ir mylima. Tik tada supratau.

Aš noriu prarasti savo nekaltybę su Niall.

Baigę šokį aš nuėjau atsisėsti ant sofos, o Niall nuėjo parūkyti į lauką su Rob. Ant tis pačios sofos kur sedėjau aš sedėjo ir Jacob su Mia. Jie rūkė žolę ir atrodė labai apsvaigę.
- Jade, nori?- paklausė Mia ir atkišo suktinę. Papurčiau galva ir ji nusijuokė.
- Kodėl nenori?- paklausė Jacob.

"Just A Dream " (Punk Niall Horan and Jade Thirwall FanFiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora