17. "You Trust Me?"

1.1K 64 0
                                    

Jade pov.

Stovėjau tik su naktiniais ir laukiau kada Niall išlys iš vonios kambario.
- Niaaalll!- sušukau.
- Dar penkias minutes, mažyte!- atšaukė atgal ir aš pavarčiau akis.
- Tu ten jau valanda!
Iš lagamino išsitraukiau languotūs marškinius, juodas plėšytas kelnes, juodas basutes kurias atsivežiau dėl visa ko.

Taip, jei pamesiu savo vans.

Po dešimt minučių išlindo Niall iš vonios kambario. Visas kambarys paskendo Niall kvepalų kvape kurį aš taip myliu. Greitai nubėgau į vonios kambarį. Nusiploviau veidą, išsivaliau dantis, pasikeičiau paketa, nes man buvo prasidėjęs periodas, pasidažiau, išsitiesinau plaukūs ir mes jau buvo pasiruošę eiti pavalgyti pusryčius viešbučio kavinėje. Niall žinojo kelią ten, nes kaip sakė jau jie čia yra buve. Mes patekome į kavine ir jau pamatėme Amber, Sam, Perrie ir Zayn prie staliuko. Dvi vietos buvo laisvos todėl mes atsisėdome ten.
- Labas rytas,- pasisveikino Perrie.
- Labas,- nusišypsojau jai. Ji miela. Man patiko jos rožiniai plaukai ir didelės mėlynos akys. Aš užsisakiau skrebuti su cinamomu ir apelsinų sultis. Niall užsisakė angliškų pusryčių. Kai mums atnešė valgius mes pradėjome juos valgyti(o ką daugiau su jais daryti?). Prie mūsų prisijungė ir kiti. Po pusryčių Jacob tėvai pasiūlė mums aplankyti įvarius muziejus, tai mes ir darėme visą dieną. 18:00 grįžome į viešbutį. Buvau pavargusi ir išsekusi. Niall tik atsigulė ant lovos ir įsijungė televizoriu, nes rodė kažkokios futbolo rungtynės. Nuėjau į vonios kambarį. Palindau po gaiviu dušu, nusiskutau, susišukavau ir išsidžiovinau savo rudus plaukūs. Apsivilkau viešbučio chalatą ir išėjau iš vonios kambario.
- Man parašė Mia. Kviečia į klubą,- pranešė Niall nenuleisdamas akių nuo televizoriaus. Aš linktelėjau ir išsitraukiau naujus apatinius iš lagamino, visgi daiktų neišsikroviau, nes esu labai tingi. Pajaučiau žvilgsnį į nugarą. Atsisukau į Niall kuris žiūrėjo į mane, jis buvo prikąndęs savo lūpą.
- Man patinka tavo apatiniai,- pasakė ir aš paraudau. Jis atsistojo ir lėtai ėjo link manęs.
- N-niall, aš turiu persirengt,- pasakiau kai jis mane prispaudė prie durų ir jas užrakino.
- Mes turime valandą,- lūpomis prilietė mano skruostą. Atsidusau nuo jo poelgio. Pasijaučiau keistai. Niall visada pamalonindavo mane, o aš jam nepadariau nieko. Jo rankos apkabino mane per liemenį ir prispaudė mane prie savo krutinės. Savo delnus padėjau ant jo krutinės, o apatinius pamečiau ant žemės. Jaučiausi nepatogiai kai po chalatu buvau nuoga. Niall apsuko mus ir lėtai su manimi artėjo prie lovos.
- N-niall?- paklausiau sumikčiojau ir jis iš aukšto žiūrėjo į mane.
- Kas, mažute?- paklausiau dusliu, susijaudinusiu balsu.
- Ar-ar galiu aš tave pamaloninti dabar,- pasakiau jausdamasi nepatogiai. Tai mano pirmas kartas kai darysiu jam tai. Esu mačiusi filmuose bet tiksliai nežinau ką reikia daryti. Mačiau iš jo akių, kad Niall labai sutriko.
- Tu-tu nori man pačiulpti? Fuck-taip-žinoma,- sukikenau dėl jo mikčiojimo.
- Na ne čiulpti bet padaryti handjob'a...
Jis nusišypsojo plačia šypsena ir krito į lovą. Aš atsiklaupiau prieš jį su nedrąsia šypsena. Atsegiau jo kelnių diržą ir nusmaukiau kelnes iki jo kulkšnių. Niall prikąndo lūpą kai pamatė ką aš noriu padaryti. Per apatinius matėsi koks jis buvo kietas. Užkišau kelis pirštus už jo apatinių ir lėtai nusmaukiau. Užsimerkiau, kad nepamatyčiau Niall draugužio, o blondinas tik nusijuokė.
- Ar tu niekada nematei penio?- paklausė.
- Nesijuok iš manęs,- paprašiau ir pramerkiau vieną akį, kad apsiprasčiau.
- Aš tau padėsiu, gerai, mažyte?- paklausė ir aš lėtai linktelėjau. Aš žiūrėjau į jo mėlynas akis ir dėkojau Dievui, kad Niall yra toks supratingas. Jis paėmė mano ranką ir padėjo suimti jo pasididžiavimą. Iš lėto smaukiau tai padedant Niall bet paskui mano rankos dirbo pačios. Niall suaimanavo ir pasijaučiau gerai, kad darau jam tokį efektą. Pagreitinau tempą ir Niall pradėjo kilnoti savo klubus. Pasijutau šiek tiek drąsesnė ir į saują suėmiau jo seklides. Niall įsitempė ir žinojau, kad jis greitai baigs.
- Aš-fuck-aš tuoj b-baigsiu. Man reikia eit-oh-fuck,- mikčiojo ir aimanavo. Niall jau norėjo stotis bet vėl paguldžiau jį ant lovos ir kelis kartus pasmaukiau, ir į mano delną išsiteškė baltas lipnus skystis. Aš atsistojau ir nuėjau nusiplauti rankų kol Niall gulėjo ant lovos paskendęs ekstazėj. Aš grįžau į kambarį ir pasiėmiau savo apatinius nuo lovos. Iš lagamino išsitraukiau baltą suknutę kuri buvo aukščiau mano kelių. Plaukūs ištiesinau ir palikau palaidūs, pasidariau dūminį vakarinį makiažą. Paėmiau telefoną į rankas ir paskambinau Amber kol Niall maudėsi duše.
- Hey, čia Jade,- pasakiau kai išgirdau, kad ji atsiliepė.
- Oh labas,- sušuko.
- Ar tu ir Sam eisi į klubą?- paklausiau ir atsisėdau ant lovos krašto.
- Na, žinoma, kaip be mūsų jūs pasilinksmintumėte?- nusijuokė ir aš sukikenau.
- Aš norėjau tavęs paklausti... ar galėtum paskolinti kokius aukštakulnius?- paklausiau.
- Žinoma!- sušuko,- ateik pas mane į kambarį.
Aš padėkojau jai ir padėjau ragelį. Įsiaviau į savo pūkuotas šlepetes kurias atsivežiau kartu su savimi, pasikvepinau pigiais 'Chanel' kvėpalais ir išėjau iš kambario. Patraukiau iki Sam ir Amber kambarį ir pasibeldžiau. Duris atidarė besišypsantys Sam. Jis vilkėjo baltą 'Artic Monkeys' maikę, rudas prigludusias kelnes ir juodus batus. Jis mane įleido ir pamačiau Amber sėdinčia ant lovos krašto, ji skaitė kažkokį žurnalą. Ji vilkėjo juodą neriniuotą suknelę, ji buvo aukščiau jos kelių ir atidengė jos nugarą, Amber avėjo juodas platformas, jos plaukai buvo tiesūs ir naturaliai rudi. Jei jos nepažinočiau sakyčiau, kad ji tipiška gera mergaitė bet tiesa buvo kitokia, Amber buvo toli nuo geros mergaitės įvaizdžio.
- Labas,- pasisveikinau ir Amber pakėlė savo akis, kad pažiūrėtu į mane.
- Sveika, sėskis,- patapšnojo į vietą šalia savęs. Aš atsisėdau.
- Tai kokių aukštakulnių norėsi?- paklausė nusišypsodama.
- Baltų, nes reikia derintis,- sukikenau. Amber priėjo prie lagamino ir ištraukė penkių colių aukščio aukštakulnius. Jie man tiko. Padėkojau jai ir išėjau iš jų kambario nešina naujais batais. Kai grįžau Niall kvėpinosi savo kvėpalais kurie mane taip svaigino.
- Kur buvai?- paklausė.
- Pas Amber, ji paskolino aukštakulnius,- pasakiau.
- Tu būsi aukštesnė už mane,- nusijuokė ir bakstelėjo su pirštu mano nosies galiuką. Sukikenau.
- Tai man yra iššukis.
Po dešimties mes stovėjom vestibiulyje su visais kitais, jau ruošemės išeiti iš viešbučio. Mia visiems išdalijo netikrus pažymėjimus (tiems kam nebuvo aštuoniolikos). Laura buvo su savo vaikinu kurio vardas Harry. Jie kartu atrodo labai mielai. Klubas į kurį ėjome buvo už kelių kvartalų todėl mes neišsikvietėm taksi. Eilė prie klubo nebuvo labai ilga todėl mes laukėm prie jos. Tai užtruko, nes apsauginiai vis įleidinėjo V.I.P. lankytojus.
- Kodėl mes stovim čia jei galim greičiau patekti į klubą,- pareiškė Niall ir dauguma mūsų į jį klausiamai pažiūrėjo.
- Prie galinio įėjimo nėra jokių apsauginių tik reikia pereiti ilgą tvorą,- pasakė nusišypsojęs Jacob. Mano vaizduotė labai laki todėl jau įsivaizdavau kaip nukrentu nuo tvoros ant veido ar užpakalio ir visi juokiasi iš manęs.
- Nemanau, kad tai gera mintis,- pasakiau.
- Tu per daug galvoji,- pasakė Niall ir jo delnas suspaudė manąjį. Jo delnas buvo šiltas ir švelnus, o mano prakaituotas, todėl buvo šiek tiek keista. Mes visi nuėjome iki geležinės tvoros kuri buvo ganėtinai aukšta. Aš ir kitos merginos nusiėmėm aukštakulnius, kad būtų saugiau ir patogiau lipti tvora. Jacob, Rob ir Niall nulipo į kitą tvoros pusę pirmi.
- Nagi, merginos, nebijokite,- nusijuokė vaikinai ir aš pavarčiau akis dėl jų vaikiško elgesio. Mano širdis drebėjo dėl aukščio. Aš turiu labai didele baime aukščiui ir to nekenčiu. Pamenu kai per kūno kultūros pamoką reikėjo kopti virve ir aš to nedariau dėl aukščio. Mokytoja nusijuokė iš manęs ir vistiek privertė tai daryti, aš paklusau ir kai pasiekiau viduri pažiūrėjau į apačią, ir netyčia paleidau virve, ir kritau ant mokytojos. Žinoma, visi pasityčiojo ir aš turėjau likti po pamokų.

"Just A Dream " (Punk Niall Horan and Jade Thirwall FanFiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora