2. "He's An Asshole"

1.5K 84 0
                                    

Jade pov.

Naktis buvo siaubinga. Garsi muzika neleido užmigti. Apie 5 am. muzika nutilo todėl esu neišsimiegojusi, nepailsėjusi, susinervinusi.

Palindau po dušu ir atsiprausiau, nusiskutau. Baigusi prausimasi išsidžiovinau plaukūs ir susirišau juos į netvarkingą kuoduką. Persirengiau į savo minkštą onesie. Makiažo nesidėjau, nes žinau, kad iš namo niekur neisiu, tik miegosiu.

Išėjau iš kambario ir nulipau laiptais žemyn. Susiradau virtuve ir ant baro stalo buvo padėta lėkštė su blynais. Apsilaižiau lūpas ir pasiėmusi kita lėkštute įsidėjau blyną ir pradėjau jį valgyti su sirupu. Baigusi išploviau lėkštę.

Mano akys užkliuvo ant lapelio kuris buvo pakabintas ant šaldytuvo.

"Niall, prašau, elkis su Jade maloniai. Pinigų yra mano kambaryje, ant naktinio stalelio, užsisakyk picos, ar kažko. Aš išvažiavau darbo reikalais. Aprodyk Jade miesteli.

Myliu, mama"

Tai taip rūpestinga...

Atsidusau. Mama man niekada nepalikdavo pinigų, nes manydavo, kad išleisiu kokiems menkniekiams, juk aš netobula. Aš susitaupydavau pinigų, todėl ką nors nusipirkdavau.

Nuėjau į dabartinį kambarį, pasiėmiau savo MacBook ir ieškojau gero filmo. Išgirdau beldima į duris ir pasukau galvą durų kryptimi. Jas atidarė Niall.

- Labas,- pasakė ir įėjo į kambarį.

- Ah... labas?- nusisukau nuo jo ir pažiūrėjau į kompiuterio ekraną.

Esu drovi ir tai pripažystu, nesu drąsi tarp vaikinų, ypač tokių kaip Niall. Žinau, kad esu nepatraukli, bet bijodavau eiti viena namo, nes šiais laikais žmonės yra gyvuliai, ir jiems nėra svarbu ar tu paauglė, vaikas, nekalta, jie tave nuskriaus.

- Tu valgei?- pertraukė mano mintis ir aš palinkčiojau galvą visdar nežiūrėdama į jį,- gerai.

- Kas nutiko?- paklausiau. Vaidinau kieta nors tokia nebūvau ir tai knisa.

- Mama liepė tau aprodyti miestelį,- pasikąsė pakaušį.

- Ji neliepė, o pasiūlė. Ir taip aš nenoriu, aš turiu išsimiegoti,- susiraukiau prisiminus bjauria naktį.

- Tavo pasirinkimas,- patrukčiojo pečiais ir išėjo iš kambario.

Įsipatoginau lovoje padėdama MacBook ant savo šlaunų. Įsijungiau "Love, Rose".

Akies krašteliu pažiūrėjau pro langą ir lauke nešvietė saulė, bet žinau, kad yra šilta.

Kai mano šlaunis sukaito padėjau MacBook ant lovos kitos pusės ir pati atsiguliau ant kairio šono. Mano akys užsimerkė ir pagaliau užmigau.

*

Žinau, kad kažkas vyksta apačioje ir neleidžia man miegoti.

Niall...

Paraudau iš pykčio kai išgirdau paauglių balsus ir triukšma apačioje. Susiraukiau ir greitu žingsniu išėjau iš kambario. Sutrikau kai prisiminiau, kad esu be makiažo bet stengiausi apie tai negalvoti.

Žmogau, nusiramink, stovėk nuo jų atokiau ir jie nematys tavo spuoguoto, ir pavargusio veido.

Atsidusau bandydama nuraminti pyktį ir susijaudinimą viduje.

Nulipau laiptais žemyn ir greitu žingsniu nuėjau į svetainę. Ant sofos sedėjo du vaikinai ir mergina, ant kušetės kita mergina. Sutrikau, tai daug žmonių. Jie manęs nepastebėjo todėl nuėjau į virtuvę.

"Just A Dream " (Punk Niall Horan and Jade Thirwall FanFiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora