Ši dalis skiriama @GeguciukasMaistinga ir @NiallPrincess6969 ačiū už jūsų nuostabius komentarus
:)*
Svarbi info apačioje, meilės
:)*Jade pov.
Liepos 20 diena. Stovėjau apačioje su lagaminu ir laukiau pasirodančio Niall. Per tas dienas buvo ir pykčių ir susitaikymų. Kiekvieną naktį jis praleisdavo mano kambaryje ir būdavo ta seksualinė įtampa kurią mes užglaistydavome bučiniais ir kitokiais dalykais. Niall nusileido su lagaminu. Jis vilkėjo juodūs prigludusius džinsus, maike su JAV vėliava, savo supra ir fullcap'ą. Jis davė man greita bučini ir mes atsisveikinome su krikštamote, ir išėjome pro duris. Mūsų jau laukė autobusas kuriame turėjo sedėti Mia, Rob, Amber, Laura, Sam, Jacob, Jacob tėvai ir jų keli draugai. Autobusas nebuvo toks didelis kaip tie autobusai kurios dažnai matome gatvėse. Tai labiau buvo panašus į mini autobusiuką. Niall man padėjo su lagaminu, jį jis sudėjo į bagažine kaip ir savo. Mes įlipome į autobusą ir pasisveikinome su suaugusiais. Mūsų grupelė buvo susėdusi gale. Aš atsisėdau šalia Mi'os. Niall ėjo atsisėsti ant galinių sėdynių šalia Jacob, Rob, Lauros ir Sam.
- Mes dar važiuojame paimti kelis žmones,- pasakė Mia man į ausį ir aš linktelėjau. Aš atsisėdau prie lango, nes Mia turėjo pokalbį su Rob ir Amber. Išsitraukiau savo ausinukus ir telefoną. Ausinukus įsidėjau į ausis ir visu garsu pasileidau 'Ed Sheeran - Photograph'. Užmerkiau akis ir tik klausiau dainos žodžių. Kažkas išėmė vieną ausinę iš mano ausies ir aš susiraukiau. Atsisukau į tą žmogų ir tai, žinoma, buvo Niall.
- Ką klausai?- paklausė, maža šypsenėlė žaidė jo lūpuose.
- Ed Sheeran,- pasakiau.
- Tai taip mergaitiška,- nusivaipė.
- Jei nepastebėjai aš ir esu mergaitė,- pavarčiau akis ir jis nusijuokė.
- Na man patinka bučiuoti ir vaikinus,- tyliai man į ausį pasakė ir aš nusijuokiau.
- Taip...
- Bet labiau merginas, o labiausiai tave,- vis dar šnibždėjo ir aš paraudau. Niall apsikeitė vietomis su Mia. Mia tik šelmiškai man nusišypsojo. Mes sustojome prie plytinio namo. Į autobusiuką įlipo du vaikinai ir dvi merginos. Tie vaikinai atsisėdo prieš mane ir Niall, o viena blondinė šalia Amber, o kita rudaplaukė šalia Jacob.
- Kas ši mažytė?- paklausė mėlynakis kuris sedėjo prieš mus.
- Tai Jade,- pasakė Niall,- tai Louis,- parodė į rudaplaukį,- čia Zayn,- pasakė ir parodė į juodaplaukį kuris sedėjo šalia Louis.
- Aš Eleanor, o čia Perrie,- pasakė rudaplaukė kuri sedėjo šalia Jacob. Nusišypsojau merginoms ir toliau klausiau muzikos iš ausinukų. Niall pagrobė vieną ausinuką ir įsikišo į savo ausį. Abu klausėm mano parinktos muzikos. Nustebau, kad Niall žinojo beveik visas Ed Sheeran ir kokių dar mano mėgstamų grupių dainas. Išjungiau savo grojaraštį ir pamačiau Niall susiraukusį veidą.
- Kodėl?
- Mano telefonas baigia išsikrauti,- pasakiau tiesą. Susikišau ausines ir telefoną į džinsų kišenę. Aš devėjau baltą megztą megztinį, juodūs prigludusius džinsus ir juodūs vans. Mano plaukai buvo supinti ant šono, makiažas dieninis ir naturalus. Niall pavartė akis ir pradėjo pokalbį su Zayn. Aš žiūrėjau pro langą ir stebėjau vaizdus. Dabar mes važiavome pro miškus, atrodė viršūnės liečia dangu. Sutrikau kai pajutau ranką ant šlaunies bet juk tai buvo Niall, kaip visada. Padėjau savo galva ant jo peties ir nusišypsojau jam. Jis man nusišypsojo nuoširdžia šypsena. Jis apkabino mane per liemenį ir aš labiau prisiglaudžiau šalia jo.
- Ar tu pavargusi?- tyliai paklausė ir aš linktelėjau. Pastebėjau, kad mane ir Niall stebi Laura su Amber. Užmerkiau akis jusdama tik Niall rankas aplink liemenį. Nieko nėra geriau nei būti jo glėbyje.
*
Švelnus purtymas pažadino mane todėl aš pramerkiau akis.
- Mes sustojome degalinėje, nori į tuoletą?- paklausė Niall ir aš linktelėjau. Mes dar pasiėmė šiek tiek pinigų jei norėsime kažko nusipirkti. Niall laikė mane už rankos ir visą laiką tai privertė mano kūną eiti šiurpuliukais. Nuėjau į degalinės tuoletą. Baigusi gamtinius reikalus nusiploviau rankas ir pasitaisiau makiažą. Išėjau iš tuoleto ir mes nuėjome nusipirkti kažko saldaus. Nusipirkau mėtinės gumos, sprite buteliuką, pakelį traškučių ir M&M's pakelį. Kai grįžome į autobusiuką dvi poros akių žiūrėjo į mus. Tai buvo Mia su Rob. Jie nėjo į degalinės parduotuve ar tuoletą.
- Kas vyksta tarp jūsų?- paklausė Rob. Jo glėbyje buvo Mia, jie atrodė labai mielai.
- Ką?- paklausė sutrikes Niall.
- Jūs pora?- paklausė Mia. Aš tylėjau, nes tą patį noriu žinoti ir aš. Na mes darome tuos mielus dalykus kuriuos daro ir poros bet jis niekada nekvietė manęs į pasimatymą ar pasiūlė būti mano vaikinu.Žinau... tai keista.
- Mes ne pora,- atsakė Niall. Aš atsisėdau į savo vietą ir šalia manęs Niall.
- Bet jūs atrodytumėte taip mielai,- kudikio balsu pasakė Mia ir tai privertė mane pavartyti akis. Žinoma, aš noriu būti Niall mergina ir net labai bet nereikia visko skubinti, ir taip aš nežinočiau ką reikia daryti santykiuose. Kaip ir Niall aš nebuvau patyrusi šioje sferoje.
- Gal baigiam šia tema,- pasakiau ir jie abu iškėlė rankas lyg pasiduodami.
- Gerai. Bet, Niall, aš visada prisiminsiu tavo žodžius,- rimtai pasakė Rob ir aš klausiamai pažiūrėjau į Niall. Jis tik pavartė akis.
- Ką tu sakei?- paklausiau kai žmonės pradėjo grįžti ir į mus niekas nekreipė dėmesio. Niall permetė savo ranką per mano pečius.
- Nieko ypatingo,- sumurmėjo.
- Bet tai apie mane?- vėl paklausiau.
- Šiek tiek bet tai nesvarbu. Jis tiesiog nusišneka,- pasakė ir aš pavarčiau akis nekalbėdama daugiau ta tema, nors žinau, kad vistiek paskui jo apie tai paklausiu. Mes vėl važiavome. Aš pradėjau kalbėti su Louis kuris iš tikro labai linksmas žmogus. Jam septynioliką ir jis eina į kitą mokyklą nei Niall. Louis labai patinka futbolas, jis pakvaišes dėl. Jo mergina Eleanor Calder, jai šešioliką ir ji yra palaikymo komandos šokėja. Po kelių valandų, kai jau buvo sutemę mes pasiekėme Dublin'ą. Mes privažiavome viešbutį ir jautėmės labai pavargę todėl norėjome kuo greičiau pasiekti savo kambarius. Jacob tėvai mums įdavė kambarių raktus, kad pasidalintume. Perrie su Zayn pasiėmė 501 kambario raktus, Eleanor ir Louis 502, Mia ir Rob 503, Amber ir Sam 504, Laura ir Jacob 505, Niall ir aš 506. Kritau veidu į lovą, lagamina palikau prie durų. Niall atitempė mano lagaminą ir savo į kambarį, ir užrakino duris, kad niekas mums netrugdytu. Niall pliaukštelėjo man per užpakaliuką ir aš greitai atsistojau. Niall pratrūko juoktis.
- Aš noriu miego,- suverkšlenau ir jis pavartė akis. Aš vėl kritau į lovą.
- Gali mane perrengti?- paklausiau ir iškart paraudau, nes jo veide atsirado didžiulė šypsena.
- Žinoma.
Jis pradėjo mano lagamine ieškoti mano pižamos ir ją radęs grįžo prie manęs.
- Tu vistiek turi eiti į vonios kambarį ir nusiprausti vei išsivalyti dantis,- paliepė, o aš suurzgiau atsistodama. Nusivaliau makiažą ir išsiploviau dantis. Kai grįžau nusimoviau savo vans ir Niall ėmėsi darbo su mano drabužiais. Jis nuvilko mano megztini, džinsus, išsiėmė iš kišenės telefoną ir ausines. Telefoną padėjo pakrauti, nes baterija buvo beveik prie išsijungimo. Jis ilgai žiūrėjo į mane kol aš buvau tik su apatiniu trikotažu.
- Ar tu tik taip žiūrėsi, ar aprengsi mane?- paklausiau nurausdama ir vengdama akių kontakto su juo. Jis tik nusijuokė ir aprengė mane mano pižama. Aš palindau po patalais, kol jis nusirengė ir įlipo į lovą tik būdamas su savo boxer'iais. Jis išjungė šviesas ir aš prisiglaudžiau prie jo. Jo rankos apkabino mano liemenį, o aš savomis jo.
- Tai dėl tavo ir Rob pokalbio,- pradėjau ir jis suurzgė.
- Juk sakiau, kad tai nesvarbu.
- Bet aš noriu žinoti,- suverkšlenau ir galiu garantuoti, kad jis pavartė akis.
- Gerai. Aš prieš savo gimtadienio vakarėlį nuvažiavau pas Rob. Mes pradėjom kalbėti apie merginas. Aš pasakiau, kad Rob liurbis, nes išskydo dėl Mi'os ir jis pasakė, kad gal ir aš būsiu kažkam po padu, ir aš pasakiau, kad niekada nepaklusiu jokios merginos kerams,- pasakė.
- Tai reiškia tu niekada neįsimylėsi merginos?- paklausiau šiek tiek nuliūsdama.
- Lyg ir. Bet... žinai... aš gal šiek tiek melavau,- pasakė ir aš pakėliau akis, kad bent matyčiau jo žibančias akis.
- Melavai?- paklausiau.
- Na taip... nes-nes tada tu man jau patikai. Ir taip... aš išskydau,- mano kvėpavimas pagreitėjo,- aš išskydau dėl tavęs,- mano širdis iššoks iš krutinės.Išskys=įsimylės...
Aš mirštu!Pirštai priliečiau jo lūpas.
- Labanakt, Niall,- pasakiau. Mano veidas švytėjo.
- Labanakt, mažyte.
Aš užmerkiau akis. Vis dar galvojau apie jo pasakytus žodžius. Ar jis mane myli? Gal jis meluoja? Ar aš jį myliu? Tiek klausimų kamavo mano smegenine, kad net negalėjau užmigti.
- Aš tave labai, labai, labai myliu,- tyliai pasakiau ir pakštelėjau jo lūpas. Užmerkiau akis jausdamasi labai pavargusi.A. Ž.
Štai ir nauja dalis! Ir sveikinu su gimtadieniu, negaliu patikėti, kad mūsų berniukai jau penki metai kartu :)
Taigi aš pastebėjau, kad dauguma istorijų autorių kuria IG acc savo veikėjams, tai aš galvoju kodėl man nesukūrusi kažko panašaus savo veikėjams :D
Parašykite į komentarus ar man reikėtu kurti IG acc Jade Faith West ir Niall Horan? :D Ar būtų smagu matyti jų keliamas nuotraukas?Laukiu Vote/Comment/Peržiūrų :)
Luv U <3
N~
ESTÁS LEYENDO
"Just A Dream " (Punk Niall Horan and Jade Thirwall FanFiction)
FanficJade Faith West. Šešiolikmetė mergina. Ji gyvena niuru ir pilka gyvenima. Ji nėra tobula, nesimoko geriausiais pažymiais ir tai erzina jos motina. Ji yra išsinčiuma vasarai į Mullingar, mažą Airijos miestelį, pas krikštamotę. Ji nežino kas ten jos l...