Jade pov.
Mokslų metai baigėsi. Gulėjau lovoje tik su naktiniais ir mėgavausi pirmaisiais vasaros saulės spinduliais. Šypsojausi kaip kvailė. Aš džiaugiuosi mažais dalykais, nes tik jais galiu pasidžiaugti kai mano namuose vyksta nesutarimai ir pykčiai, ir, žinoma, kalta esu aš. Išlipau iš suverstos lovos ir atsistojau ant tobulai baltų grindų kurias, žinoma, parinko mano mama.
Ji norėjo, kad aš būčiau tobula, o aš priešinausi tam nuo mažų dienų. Ji sakydavo "Kaip vienturtė turėtum elgtis ir geriau, kokia mergina iš tavęs išeis? kaip tu susirasi vyrą būdama tokia netvarkinga? kaip tu čia atrodai? Pilvas išvirtęs, plaukai susivėlę..." pasišaipydavo ir tai girdėti iš motinos nėra maloniausias dalykas, patikėkite manimi, tai skaudu. Jai patinka aukštakulniai, o man sportbačiai, ir iš to galima spręsti, kad mes skirtingos, kaip diena, ir naktis. Tėvo neturiu, jis mus paliko kai aš dar nebuvau gimusi. Aš matydavau kaip mama parsiveda vis kita vyrą į namus ir galvodavau "Ar tai mano tėtukas?".
Nuėjau į dušą ir nusiprausiau. Baigusi atsistojau prieš veidrodį ir susitvarkiau savo plaukūs. Persirengiau į patogias kelnes, maikute ir užsidėjau minkštas šlepetes. Nusliūkinau į virtuve ir joje radau savo motiną. Ji į mane pasižiūrėjo ir nusišypsojo.
Jai tai nebūdinga...
- Faith, kaip miegojai?- paklausė. Mėgau savo antra varda ir jį žinojo tik mama ar artimiausi žmonės kuriuos pažinojau.
- Gerai... ačiū, kad paklausei?- atsisukau į ją.
- Prašau,- vis dar žiūrėjo į mane ir šypsojosi. Tai tampa nemalonu ir aš atpažystu tą šypsnį.Ji kažką rezga.
- Kas nutiko, mama?- paklausiau susierzinus.
- Ar aš negaliu šypsotis?- pakėlė antakius.
- Mama,- suurzgiau.
- Faith...- atsiduso,- tu šiai vasarai išvyksi pas krikštamote Maura.
- Ką?!- nustebau ir mama pavartė akis.
- Juk turėjai žinoti, kad tavęs namuose per vasarą nelaikysiu, kraukis daiktus,- paliepė ir aš papurčiau galvą.
- Ne,- pasakiau užtikrintai.
- Faith, tu važiuosi ir viskas, man nerūpi tavo isterijos, jei reikės tave aš ir už kojų ištempsiu!- sušuko.
- Taip, nusikratyk manimi kaip tavimi nusikratė ir tie vaikinai,- žinau, kad paliečiau skaudžia tema bet dabar man nerūpėjo, ji tai daro kiekvieną dieną.
- Užsičiaupk, Faith, tu man įgrisai iki gyvo kaulo, važiuosi ir taškas!!!- įsiuto.Ir man kilo nuostabi mintis. Jei išvažiuosiu į Mullingar nereikės matyti mamos veido tris mėnesius.
Mano veida nušvietė šypseną ir užbėgau laiptais į viršų. Nuo spintos nukėliau savo lagaminą ir pradėjau krautis savo svarbiausius daiktus.
Mano krikštamotė manęs tikrai netrugdys ir galėsiu sedėti savo kambaryje. Tai bus geriausia vasara, nes nematysiu mamos, ir nereikės klausyti jos niekam nereikalingų replikų apie mane,ir mano nevykusi gyvenimą.
Mano daiktai tilpo į mano "prašmatnu" lagamina ir kritau veidu į lovą.
Ughhh, tai bus nuostabu!
O jei krikštamotė nenori manimi rūpintis, o mama jai užkrovė tokią naštą...
Aš žlugusi...Nulipau laiptais žemyn, nes juk nepavalgiau. Mamos virtuvėje neradau. Pasidariau karštų sumuštinių ir arbatos ir viską nusinešiau į savo kambarį. Per kompiuterį įsijungiau "Modern Family" ir valgiau žiūrėdama TV šou.
Baigusi valgyti puodelį palikau ant savo rašomojo stalo, net neketinau to tvarkyti.
Mama yra teisi, mano charakteris yra tragiškas. Taip visą dieną praleidau prie kompiuterio, ant lovos su karštais sumuštiniais ir arbata.
*
Rytas buvo tragiškas, nes reikėjo anksti keltis, kad vėlai neatvažiuotume į Mullingar. Nusimaudžiau. Savo plaukų galiukus padažiau violetine spalva, pasidažiau. Aš muvėjau plėšytus džinsus, balta maikute ir mėlyna megztini su "R" raide.
Pasiėmiau savo lagamina ir, žinoma, nepamiršau savo telefono ir kitų dalykėlių. Nusileidau į apačią.Su mama valgėme tylėdamos. Ji pavartė akis kai pamatė mano plaukūs.
Man nerūpėjo ką ji manė apie mane ir tiesą sakant, man patiko ją erzinti.
Pavalgiusios įsėdome į automobilį ir važiavome į Mullingar. Kelionė ilga bet man tai nerūpėjo kol turiu ausinukus ir telefoną. Ausines įsikišau į ausis ir per telefoną pasileidau muzika visu garsu. Atsiguliau per visą galinę sedynę. Užmerkiau akis ir pasinirau į tamsą.
*
Mama ištraukė lagamina iš bagažinės, o aš apžiūrinėjau namą.
- Štai,- sumurmėjo ir padavė lagamina.Išgirdome kaip durys atsidaro ir pro jas išėjo krikštamotė, jos veide švietė didžiulė šypsena.
- Ah Jade! Clarissa!- sušuko ir priėjus prie mūsų mus apkabino. Pasiilgau jos.
- Sveika, Maura!- irgi sušuko mama su savo cypenčiu balseliu,- gerai, štai jos lagaminas, parodyk jai kambarį ir t.t. Jei kas nutiks, skambink man, ji gryš namo,- griežtai pasakė pažiūrėdama į mane. Pavarčiau akis.Maura mane palydėjo į namą, o mama išvažiavo.
- Mano sūnaus nėra namuose, su juo galėsi susipažinti vėliau,- nusišypsojo.
- Tu turi sūnu?- nustebau ir ji sukikeno.
- Jam septynioliką, manau jūs sutarsit,- mirktelėjo.Ji mane nuvedė į mano būsimą kambarį. Kambario sienos buvo kreminės spalvos, o grindys rudos kaip pieniškas šokoladas. Lovą buvo dvigulė. Turėjau savo nuosava vonios kambarį ir dėl to labai apsidžiaugiau.
Maura man padėjo susidėti daiktus. Baigusi kritau į lovą, o krikštamotė mane paliko viena, kad pamiegočiau.
*
Prabudau nuo bildėsių ir didžiulių žingsnių.
- Tu man suknistai neaiškink ką daryti!!!- sušuko per visus namus vyriškas balsas ir aš aiktelėjau.Išlipau iš lovos ir sukišau savo pėdas į pukuotas šlepetes. Pasitryniau akis ir atidariau duris.
Prie sienos ir didelio gėlių vazono stovėjo aukštas blondinas. Jis svirduliavo ir buvo į mane nusisukęs nugarą. Maura jį ramino, o jis rėkė ant jos.
Koks asilas...
- Niall, eik miegoti. Neprižadink mano krikštadukrės,- ramiai pasakė Maura.
- Man nerūpi ta kalė! Ir po velnių, neaiškink kada man reikia grįžti namo!- šaukė, o aš viską stebėjau.
- Nebijok, krikštamotę, aš jau atsikėliau,- priėjau prie Mauros ir nužvelgiau blondina piktu žvilgsniu.Pripažystu jis gražus bet toks neišauklėtas. Jo akys buvo mėlynos ir truputi paraudusios.
Ar jis verkė?
Jei taip, tai kodėl?Jis pavartė akis ir nusvirduliavo į savo kambarį. Maura atsisuko į mane.
- Kokia gėda,- užsidengė veidą delnais.
- Nesijaudink, krikštamote,- apkabinau ją. Jaučiau, kad jai reikia apkabinimo.Atsisveikinome ir abi nuėjome į savo kambarius. To ką pamačiau niekada nepamiršiu. Kaip sūnus gali šaukti ant tokios rūpestingos mamos. Mano ir mamos pykčiai nėra tokie žiaurus kaip šie. Jis mane išgąsdino su savo tatuiruotėmis ir šaukimais.
Jis nesveikas!
Atsiguliau į lovą ir bandžiau užmerkti akis.
Kai jau snuduriavau, išgirdau roko muzika paleista visu garsu. Kaip Maura gali gyventi su tokiu sūnumi? Neapsikentusi išlipau iš lovos, užsimoviau savo šlepetes ir nušlipsėjau iki jo kambario durų. Daužiau jas bet niekas jų neatidarė, bet nesustojau.
- Po velnių, raminkis!- išgirdau balsa ir prieš mane atsidarė durys. Vaikinas atrodė nustebęs pamatęs mane.Jis stovėjo prieš mane ir buvo labai aukštas palyginus su manimi. Pažiūrėjau į viršų ir paėjau kelias žingsniais atgal nuo jo.
- Kas nutiko?- jau ramiau paklausė ir nusišypsojo keista šypsena.Jis keistas! (?)
- Am... prašau... patildyk muzika,- paprašiau susijaudindama.
Jis buvo su pižaminėmis kelnėmis ir balta maike.
- Kas jei nepatildysiu?- pašaipiai paklausė.
- Prašau... aš noriu išsimiegoti,- pasakiau truputi susinervindama.
- O aš noriu klausytis muzikos,- sukikeno.Supykau, apsisukau ir nuėjau į savo kambarį, dar girdėjau jo juoką.
Jis jau mane nervina.
Atsiguliau į lovą. Ant galvos užsidėjau pagalvę ir užsikimšau ausis, kad nuslopinčiau girdimą muziką.
Bus smagi vasarą...
VOUS LISEZ
"Just A Dream " (Punk Niall Horan and Jade Thirwall FanFiction)
FanfictionJade Faith West. Šešiolikmetė mergina. Ji gyvena niuru ir pilka gyvenima. Ji nėra tobula, nesimoko geriausiais pažymiais ir tai erzina jos motina. Ji yra išsinčiuma vasarai į Mullingar, mažą Airijos miestelį, pas krikštamotę. Ji nežino kas ten jos l...