18. "Be My Girl"

1.2K 59 4
                                    

Dalis skiriama Vanesadkup, ačiū už pagalbą :3*

Svarbi info apačioje, meilės :**

Niall pov.

Gulėjau lovoje laukdamas kada Jade apsirengs. Šias kelias dienas buvo ir pykčių ir viso kito. Tiesiog negalėjau iš galvos išmesti to, kad Jade mane myli. Kai ji pasakė tai prieš kelias naktis buvau šokiruotas tuo. Ji man patinka ir net labai, bijau, kad tai bus meilė, nes ji vistiek išvyks. Tada aš liksiu įskaudintas, o ji kurs gyvenimą be manęs. Ji turbūt išvyks tada kada ir aš. Skaudu kai mylimas žmogus turi palikti tave. Taip, aš ją myliu bet esu per didelis bailys tai pripažinti, o dar labiau bijau jai tai pasakyti. Jade išlindo iš vonios kambario apsivilkusi odinį sijoną, baltą palaidinę ir juodus vans. Jos plaukai buvo šiek tiek sugarbanoti ir ji buvo pasidažiusi. Nežinau kodėl ji dažosi nors ir natūrali atrodo nuostabiai ir gražiai.

- Tai ką šiandien veiksim?- paklausė manęs. Patrukčiojau pečiais.

- Nežinau, mažyte. Tikriausiai Jacob tėvai nori pasivaikščioti po didžiausias Dublin'o parduotuves. Kažką panašaus pasakojo Jacob,- atsakiau ir ji linktelėjo. Apsimoviau savo batus ir abu išėjom iš kambario. Švelniai paėmiau jos ranka, nes Jade buvo tokia trapi ir nekalta. Mėgau jos nekaltumą, tai mane ir sužavėjo. Mes pasiekėme vestibiulį ir jame jau stovėjo Amber, Sam ir Jacob. Kiti norėjo pabūti kavinėje ir vaikščioti po parduotuves su Jacob tėvais, o mes keliavome į kažkokią kavine. Ką galiu pasakyti apie Sam... Jis vistiek man nepatinka, nors jis nebendrauja su Jade kaip ankščiau bet aš negaliu per kelias dienas jo pamėgti, bet stengiuosi dėl Jade. Mes užsukome į jaukią kavine. Atsisėdome prie lango ir matėme praeinančius žmones. Atsisėdau šalia Jade ir ji man nusišypsojo miela šypsena. Nusišypsojau jai atgal ir mirktelėjau. Aš užsisakiau jautienos kepsnį su daržovėmis, o Jade vaisinių ledų. Kol laukėm savo pietų kalbėjom apie tai ką veiksim grįžę į Mullingar. Jacob pradėjo kalbėti apie kažkokį vaikiną kurį sutiko klube ir gavo jo numeri. Vis žvilgčiojau į Jade, kad pamatyčiau jos nuostabią šypseną, nes negaliu be jos gyventi. Nežinau kas bus BU, jei ten pateksiu. Nežinau kaip gyvensiu be Jade bet teks išgyventi, nes žinau, kad mes nebesusitksime. Tai griaužia mane iš vidaus bet bandysiu šią vasarą paversti geriausia, bent jau Jade, nes mano yra tobula kai joje yra Jade. Pavalgę sugalvojom nueiti į kiną, kokią komediją pažiūrėt. Už kelių kvartalų nuo kavinės buvo kino teatras todėl nupėdinom ten.
- Kokį filmą turėtume žiūrėti?- paklausė Jade kai rinkomės filmą.
- Nežinau. Gal 'Ted 2', aš jo dar nemačiau,- pasakė Amber.
- Tau penkiolika, tu negali jo žiūrėti,- nusijuokiau ir ji pasipiktino.
- Jo... aha...- sumurmėjo ir aš pavarčiau akis.
- Tai einam į 'Ted 2'?- paklausė Jacob ir mes linktelėjom. Jacob nupirko bilietus, o Amber ir aš maisto. Mes visi gavom maisto vienodai: didelį pakį spragėsių, šokolado rinkinį ir kolos. Seansas prasidės po penkių minučių todėl vistiek nuėjome atsisėsti į savo vietas. Jacob norėjo atsisėsti prie Jade bet aš greitai įsmukau ir atsisėdau tarp jų. Žinau, kad esu kvailas jei pavydžiu Jade net savo draugui gėjui bet jei jis šiek tiek pasėdėjęs su ja taps heteroseksualas?

Tai lėkšta...

Greitai padėjau savo ranką ant Jade šlaunies ir pamačiau kaip ji šypteli.

Aš myliu kai ji nusišypsojo.
Aš myliu ją.

Filmas prasidėjo ir šviesos išsijungė. Visur buvo tamsu ir tylu bet greitai prasidėjo juokas. Filmo metu mes valgėm ir šnibždėjomės.
- Hey, mažyte?- paklausiau Jade ir ji atsisuko į mane klausiamu žvilgsniu.
- Hm?
- Tau įdomu?- paklausiau.
- Aha,- sumurmėjo.
- Aš tik pagalvojau gal nori eiti į galą?- paklausiau su šypseną ir ji lėtai linktelėjo,- maista palieku tau,- pasakiau Jacob ir jis prisėdo šalia Amber, į mūsų vietas, pasiimdamas visą maistą. Gale buvo kelios poros kurios vos nesidulkino ten . Mes atsisėdome prie galo ir aš pasodinau Jade ant savo šlaunų.
- Tu mane jaudini su savo sijonu,- pasakiau tiesą ir vis dar per tamsą galėjau matyti, kad mergina paraudo. Pakštelėjau jai į kaktą, skruostūs, nosies galiuką, smakrą, užmetktas akis, kaklą ir pagaliau lūpas. Netruko nė minutės kai Jade atsakė į mano bučinį. Mergina įvėlė savo pirštus man į plaukūs ir aš šiek tiek nusikeikiau, nes jaučiau kaip man pasistoja. Ji nusišypsojo kai pajuto gumbą mano kelnėse ir ji pajudino klubus mane erzindama.
- Jade... aš noriu tave labai stipriai išdulkinti prie tavo kambario sienos,- sušnabždėjau ir ji tyliai aiktelėjo. Mano rankos keliavo jos klubais, liemeniu. Negalėjau valdyti savo fantazijos, juk ką aš galėčiau padaryti su šia patrakusią mažytę. Kai mums pritrūko oro mes atsitraukėm ir nusišypsojom vienas kitam. Jos akys žybėjo labai ryškiai ir ji atrodė labai graži. Mano ranka glostė jos nuogą šlaunį.
- Niall?- tyliai paklausė, kad netrugdytume kitiems žiūrėti filmo.
- Taip?- paklausiau ir ji atsiduso. Atrodė, kad ji nori paklausti pačio svarbiausio dalyko pasaulyje.
- Gal išeikime trumpam iš kino salės, aš noriu tavęs kai ko paklausti,- pasakė ir aš linktelėjau. Mano širdis drebėjo. Gal aš jai nebepatinku? Gal ji melavo tą naktį kai sakė, kad mane myli? Jade išsivedė mane iš salės ir mes atsistojome prie įėjimo.
- Tai... kas nutiko?- vaidinau kieta bet ištikro bijojau. Susikišau rankas į kišenes, kad ji nematytu kaip jos dreba.
- Na, aš norėjau paklausti...- atsiduso,- kas tarp mūsų vyksta? Na- kaip čia teisingiau paklausius... ar tu mane myli?- paklausė drebėdama ir jos akys ryškiai spindėjo. Atrodo nuo širdies akmuo nusirito. Atsidusau.
- Aš- aš,- sumikčiojau, nes nežinojau tinkamo atsakymo. Pasiryžau blogiausiam.
- Aš tave myliu ir net labai, todėl noriu paklausti,- mano rankos drebėjo,- ar nori būti mano mergytė?
- Kaip suprasti?- jos akyse kaupėsi ašaros,- tavo mergina?
- Taip, jei nori?- paklausiau drebėdamas nuo jos atsakymo. Ji tik mane stipriai apkabino.
- Tai aš dabar esu tavo mergina?- tyliai paklausė ir aš plačiai nusišypsojau apkabindamas ją per jos liekną liemenį.
- Jo.
Jade atsitraukė nuo mano krutinės ir pakštelėjo man į lūpas. Supyniau mūsų pirštus ir mes grįžome į kino sale. Atsisėdome prie Jacob ir jis klausiamai į mus pažiūrėjo.
- Pasikrušot?- tyliai paklausė.
- Geriau,- atsakiau ir nusišypsojau. Jis pavartė akis. Filmas baigėsi ir mes susirinke šiukšles išėjome iš kino salės. Jade nuėjo prie Amber ir jos nutolo nuo mūsų.
- Tai kas nutiko?- paklausė Jacob.
- Ji mano mergina,- pasakiau ir jis paplekšnojo man per petį.
- Pagaliau, žmogau, o jau galvojau, kad taip ir nesusiprasit,- nusijuokė. Mes visi grįžome į viešbutį ir, į savo kambarius. Atsisėdau ant lovos ir įsijungiau televizoriu.
- Man liko mėnesis čia,- prašneko Jade ir aš nurijau seiles.
- Nemanau, kad dabar reikia apie tai kalbėti,- pasakiau ir ji linktelėjo. Persirengiau į savo nutysusias kelnes ir balta maike, o ji užsimovė savo onesie. Ji prisėdo šalia ir aš apkabinau ją per pečius.
- Tu atrodai dabar labai miela,- žnybtelėjau jos skruostą ir ji sukikeno.
- Man patinka tavo tatuiruotės,- pasakė ir ranka perbraukė per drakono tatuiruotę ant dešinės rankos,- jos turi kokią reikšmę?- paklausė.
- Nežinau. Gal ir turi bet jas darydavaus kai norėdavau.
- Oh,- nusišypsojo. Mes įsitaisėm lovoje ir ji prisiglaudė prie manęs labiau. Televizorius rodė kažkokią neįdomią laidą bet mums ji nerūpėjo, bent jau iš mano pusės.
- Kada mane įsimylėjei?- paklausiau.
- Nežinau. Gal tada kai pasiūlei miegoti kartu ir tai tiesiog man labai patiko,- nusišypsojo,- tiesiog viskas vyko po truputi ir tu buvai labai mielas, nežinau. Aš tiesiog mėgau būti su tavimi ir taip išėjo, kad įsimylėjau.
- O kiek laiko tai jau vyksta?- paklausiau durnai šypsodamasis.
- Ilgai. O tu? Nuo kada tu mane esi įsimylėjęs?- nusijuokė.
- Simpatija atsirado nuo tada kai pas tave miegojo Amber su Mia ir tada tu paėmei mano paklodę ir aš tave suradau. Tai įvyko greitai, žinoma, aš tai neigiau,- pasakiau ir ji sukikeno.
- Tu kvailas,- pasakė ir aš pakėliau savo antakius.
- Tikrai?
- Taip, na tu bijojai pasakyti, kad aš tau patinku,- pasakė.
- Ir tu man labai patikai.
- Patikau?- truputi pyktelėjo bet tai buvo tik vaidinimas, nes jos veide matėsi maža šypsenėlė.
- Ir dabar patinki, mažyte, net labiau negu pirmais,- nusijuokiau.
- Taip, tu kvailys,- nusijuokė. Nežinau kodėl ji tai pasakė bet nesureikšminau to tiesiog pabučiavau ją. Po kelių dienų mes išvykstame iš Dublin'o ir nežinau kas bus Mullingar. Bet dabar džiaugiuosi, kad Jade yra čia, kartu su manimi. Myliu ją. Net labai. Bandysiu nesugadinti nieko ką mes sukursime kartu.

A. Ž.
Pagaliau jie kartu! Oh yeah, bichezz :D
Gerai, gal atsimenat apie staigmena apie kurią kalbėjau kelis kartus ar kažką panašaus. Tai štai!
Pagaliau yra sukurtas 'Just A Dream' treileris! Didelė padėka @Vanesadkup už pagalbą(nors ji viską sumontavo tik aš gif'us parūpinau), prašau paskaitykite ir jos istorijas, nes ji tobula rašytoja :3* treilerį galit rasti jos "Youtube" paskyroje 'Zdrugel'
Prašau palikite nuomonių po video :*
Žinokite, merginos, jei ne jūs net nebūčiau pagalvojusi apie treilerį ar kažką panašaus, tik jūsų komentarai mane įkvepia rašymui :** AČIŪ!!!!

FB: Neringa Narvilaitė

IG: neringanarvilaite

Tumblr: Nunicorn112

Laukiu Vote/Comment/Peržiūrų :)

Luv U

N~

"Just A Dream " (Punk Niall Horan and Jade Thirwall FanFiction)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz