Якщо довго мучитись

54 16 0
                                    

Варто було зачинитися дверям за моєю спиною, як я впала лицем в подушку і від душі закричала.

– Гори в Пеклі, Катоне! – ледве встигла стримати імпульс темної сили, щоб не перетворити цей викрик в прокляття. За таке можна і з універа вилетіти.

Сусідка по кімнаті подивилась на мене зі співчуттям і відразу ж пішла за чашками, щоб зробити заспокійливого відвару. Катон вів демонологію у всіх... На жаль, без цього предмету в Академії Темного Мистецтва ніяк.

– Не склала? – з розумінням спросила Ісса, поставивши на столик поруч з моїм ліжком чашку.

Перестук кісток, які висіли у неї на шиї, цього разу здався навіть якимось заспокійливим, хоча зазвичай цей звук мене лякав. Ісса – некромантка, тому, як і належить всім адептам цієї науки, вона обвішана кістками різних звірів, які є провідниками у світ мертвих. Без хорошого провідника чи провідників (у кого як) некромант швидко втрачає силу і згодом починає платити власною життєвою енергією. У Ісси три провідника, бо її сила досить велика. Кажуть, вона одна з найкращих на потоці.

– Викликала чорта другого рівня, – лаконічно відповіла я і відсьорбнула відвару з меліси і сонячного коріння. Моє тіло відразу огорнуло тепло, а на душі стало спокійніше.

Ісса хіхікнула, намагаючись приховати сміх кашлем. Я похмуро на неї поглянула, на що некромантка підняла руки, мовляв, спокійно. Але як тут бути спокійною, коли замість прекрасних канікул, відпочинку і веселощів, я отримаю конспекти з демонології і спроби викликати когось кращого, ніж жалюгідний чортик?

– Ну не мій профіль демонологія! Я відьма, – простогнала я і кинула подушку в стіну напроти мене. – Ми проклинаємо, варимо бридкі зілля, насилаємо порчі і вроки, але демони... Демони поза нашою компетенцією!

Другу подушку я кинула вже в шафу. Рука сама потягнулась за третьою, але Ісса швидко перехопила її, доки я що-небудь не розбила. В кімнаті дуже багато скляних речей, наприклад численних баночок і колб, наповнених різними травами і необхідними для зілля інгредієнтами.

– Твій профіль чи не твій, а Катон все одно не відстане від тебе, поки не закличеш хоча б джина.

Я знову застогнала. Легко їй казати, в неї ніяких проблем з цим предметом немає. Точно! Раптова ідея подарувала мені слабку надію на успіх. Мені потрібна допомога. А раз Іссі так легко дається заклик демонів, то чому б не попросити її про це? Впевнена, вона знайде спосіб, як таку невдаху, як я, навчити хоча б основам. Ісса може все.

Як скласти сесію? Посібник для чайниківWhere stories live. Discover now