1. |CESET|

1.2K 53 336
                                    

Evet yeni hikayeme hoşgeldiniz aşklarımmm. Bu benim ikinci kitabım umarım beğenirsiniz.

De hayde okuyun yiğitler

Diğeri kitabıma ön yargılı davranmayın tamam başları cringe çünkü ilk kitabım ama sonraları beni benden alıyor. Çünkü kendimi hayal ederek yazdığım ilk kitaptı o yüzden o her zaman benim göz bebeğim😘

 Çünkü kendimi hayal ederek yazdığım ilk kitaptı o yüzden o her zaman benim göz bebeğim😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

Ne demek 10.000 euromu dershanede unuttum..

Dolabımı açıp içinden çantamı çıkardım ve içinde ne var ne yok döktüm.

Yeminle yok. Beni siksinler amin.

Ailem denen varlıklar beni gecenin ikisinde biryere gittiğimi farkederlermiydi.

Asla

Zaten gerçek ailem değillerdi şerrolar.

O Euro yu almak için ne uğraşlara girmiştim ben. Mafyalara bulaşmıştım ben be.

Topuğuma kurşun yemiştim. Gerçi onu bana sıkan kişide ağızdan yemişti.

Ödestik askim

Onu almam lazımdı çalarlardı yeminle. Kısa bir bakış atıp üzerime baktım. Kareli donum ve crop şeklinde ama crop olmayan sadece bana kısa gelen, Micky mouse'lı t-shirt'üme baktım.

Ne değiştiricem lan. Git böyle gece gece napacaklar.

Tamam en fazla sikerler. Gerçi kafalarına kurşun yemezlerse olası birşey oda kendimi seviyorum be muaah.

Üzerime siyah uzun bir ceket alıp giydim. Kapşonunu kafama çekip aynaya baktım.

Benden de iyi torbacı olur he

Az daha unutuyordum. Gece gece dışarı çıkıyoruz sonuçta. Yatağımın altına eğilip bir tane tabanca aldım şarjörünü doldurdum.

Ne olur ne olmaz canisiii, götü kollamak önemli.

Silahı sırtımda sütyenimin kopçasının olduğu yere sıkıştırdım. Yanda duran siyah botlarımı alıp fermuarını açtım ve ayağımı geçirdim.

Ayağım olmak 38,5 noldu 36,5 çıkmadık diye küstünmü genccooo

masada duran sigara ve çakmağımıda alıp cebime tıkıştırdım. Sigarasız olmaz bir kaç dal net içerdim. Koluma bıçak takmak için ayarladığım lastiği alıp ceketimi sıyırdım ve koluma taktım.

Bıçak yerine koluma palamı taksam acaba gece gece millete güven olmaz. Adam kesmeye girmiyorum amına koyayım. Sadece kendimi koruyacağım. Neyse bir kaç bıçaktan zarar gelmez. Kelebeği alıp kolumdaki lastiğe geçirdim.

KATİL +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin