Hoşgeldiniz diririri diririi başlangıç töreni diirrii
Amk JWJDJWİS NYSE saçmaladım
Eeheh bu arada ufak bir +18 sayılmasada ona doğru giden bir yol var. Kendimi zor tuttum +18 yazmak için.
De hayde okuyun yiğitler
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
Gözlerimi açmaya çalıştım ama yapamadım.
Ananı sikim göremiyorum
ZiyAa bEn ölDümmÜ
Türk filmlerindeki gibi komadaki kızın uyanış sahnesi olarak parmağımı oynatsam uyanırmıyım acaba.
Aha oluyor galiba
"Gözlerini aç Elise uyanıksın"
Bir dakika bu ses..
KOCAMMM AŞKIM JAPONUM BENİM.
Yatağın rahatlığına bakılırsak bizim zengin züppenindi. Buraya taşındığım gün yastığın altına koyduğum bıçak duruyorsa bir dizi sahnesi yapıp bıçağı kocamın gögsüne saplamam lazım.
Gözlerimi hafif aralamamla yatağın kenarında oturup bana doğru eğilmiş japonu görmem bir oldu.
Eğildiği için alnındaki saçları gözlerini kapatıyordu. Yataktan hafif hareketlerle kalkıp o görmeden elimle sanki destek alıyormuş gibi elimi yastığın altına götürdüm.
"Bıçağını boşuna arama Elise"dedi.
Onun inadına elimi yastığın altında iyice gezdirdim.
Siktir yok
"Bıçağımı niye alıyorsun ya"dedim.
Bakışlarını bir kaç Saniye yüzümde gezdirdi ve hiç beklemediğim bir anda üzerime eğildi. İki eli belimin iki yanında oturduğum yatağa destekliydi.
OO damarlı el- öhmm neyse
Gözleri gözlerimde kaç saniye oyalandı bilmiyorum ama iyice üzerime eğilmesiyle arkamdaki yatak başlığına sırtımı verdim.
Bende onun yaptığı gibi yapıp yüzündeki bir kaç dövmeyi yakından inceledim.
Ne de olsa fırsatı değerlendirmeliyiz.
Gözünün altında iç içe geçmiş bir halka ve garip bir sembol vardı. Yeniden gözlerimi gözlerine çıkardım ama onun dudaklarıma doğru baktığını gördüm.
Ne o öpücekmisin aslan parçası
Ellerimi avucuma bastırdım ama avucumu hissetmek yerine sargıyı hissettim. Doğru en son cam batmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL +18
ChickLitUnuttuğum bir eşya için gecenin bir yarısı döndüğüm yerde bir katil ve cesete rastladım en fazla ne olabilir ki. "görmemiş gibi yapsam en fazla ne olur" "seni öldürmemem için yeterli bir sebep değil " Not: küfür ve argo vardır