Hoşgeldiniz namaz kardeşlerim 🙃
Giriş bulamayınca ben olur gibi neyseKıymetimı bilin bir günde iki bolum
Bu bölüm ağırlıklı texting var haberiniz olsun aşklarımm.
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
"Kalk lan Kalk KALK KALK"yatağımın üzerinde zılayan camışla gözlerimi açtım.
Siktim seni ağaç kakan 🌲
Gözlerimi aralayıp üzerine atlayıp kafasına bir tane geçirdim. Ağzından çıkan inlemeyle kafasını tuttu.
"Olum elin çok ağır lan ağğ valla acıyor"dedi.
O yüzden adam olacaksın evlat
Gözlerimi devirip ayağa kalktım ve masanın üzerinde duran kıyafetleri alıp ona gitmesi kapıyı işaret ettim.
Kafasıyla onaylayıp ayağa kalktı
"Ha bu arada baban gitti evde annen kaldı. bir gitmeden onla konuşmak istersen-"dedi.
Bir şey demeyip
"Çıkıcakmısın artık"dedim.
Bok konsurum
Odadan çıkmasıyla. Altıma bej bir kargo pantolon ve gri bir crop giydim.
Dün akşamdan valizlerimi Kaan arabasına koymuştu. Onla uğraşmama gerek yoktu.
Çalış amele puahah
"Lan hadisene mal giydinmi"kapının dibinden bana bağıran ağaçla masanın üzerinde duran telefonumu alıp odamdan çıktım.
Koridora geldiğimde ona baktım.
"Sen niye burdasın lan"dedim.
"Ne bileyim sen olmayınca gitmek istemedim"dedi.
Kafasına yeniden elimle vurunca ağzından ağlamaya benzer sesler çıkardı.
Onu es geçip koridorda yürüyüp mutfağa dönücekken,annemin telefon konuşmalarına şahit oldum. Galiba hoparlöre almıştı.
- abooo o kadar başınıza borç açmış üstelik kötü yolamı düşmüş. Gız bizlerden ırak.
"Ya görüyorsun işte bizide batırdı amcasınıda öldürttü. Bu kız bizim başımıza bela oldu halime"
-selma ben sana demedim mi bu kızı almayın diye başınıza bela olur diye bak orusbunun teki çıkmış.
"Ama halime çocuğum olmuyordu biliyorsun yaptık bir hata Allah herkese hayırlı evlat versin bizim gibi götünü veren değil"dedi.
Annemin dedikleriyle sertçe yutkundum. Ama ben kimseyle yatmamıştımki ne kimseyle sevgili olmuştum nede yakınlaşmıştım.
İnsanlardan nefret ediyordum. Her şeyi gördüğü gibi yargılıyorlardı altında yatan sebepler kimsenin umrunda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL +18
ChickLitUnuttuğum bir eşya için gecenin bir yarısı döndüğüm yerde bir katil ve cesete rastladım en fazla ne olabilir ki. "görmemiş gibi yapsam en fazla ne olur" "seni öldürmemem için yeterli bir sebep değil " Not: küfür ve argo vardır