7. |Öpücük|

488 35 140
                                    

Hoşgeldiniz diririri

Namazlar kılındımi haa 🤨

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

"Am yolunda hayvan çiftleşmesi izleyecem geliyonmu"

Kaşlarını hafif bir şekilde çatmasıyla keyifle yanağımın içinı ıssırdım. Anlamaması çok fazla hoşuma gidiyordu. Gerçi bazı durumlarda fazla sinir bozucu oluyordu ama olsun.

Nasılsa benim ettiğim ilham dolu küfürlerimi bu sayede anlamıyacaktı.

"Ne"dedi.

Gözlerimi devirip kapıyı açtım ve merdivenlerden sekerek indim. Şuan japon kocamı çekecek seviyede değildim.

Çünkü açıktım..

Eheğ yemeghk

Önümde gördüğüm mutfakla. Dudaklarıma zafer sırıtışı belirdi ve mutfağa bir çırpıda girip buzdolabını açtım. Herhangi bir şey olmasını beklerken gözüme çarpan bir şey olmadığını görünce burnumu kırıştırıp yüzümü ekşittim.

Ne demek bişiğh yok..

O zaman bende en basitinden makarna yapardım. Dolabı kapatıp arkamı döneceğim sırada arkamdan bana sarılan kollarla yerimden sıçradım. Sanki daha yeni ben onu kışkırtmamış gibi yerime iyice sindim.

Burnuma dolan o ferah kokuyla kollarının birini kaldırıp karnıma çıkardı ve beni kendine iyice yapıştırdı.

Vücudundan yayılan sıcaklığı çok yakınımda hissettim. Kafamın arkasında hissettiğim o kaslarla sertçe yutkundum.

Severiz severiz

Karnımdaki eli düzgün durmuyordu ve arkamdaki bedene odaklanmam zorlaşıyordu. Elini masaj yapar gibi karnımda gezdirmesiyle dudaklarımın arkadasında sert bir nefes hissettim.

Bir kaç Saniye sonra onun sert ve otoriter sesini duydum.

"Sen çok korkusuz bir kızsın"

Kafamı biraz daha arkaya attım. Dudaklarını kulağımda hissediyordum. Kafamı biraz çevirmemle o biçimli ve kalın dudağının üzerime nefesimi verdim ve konuştum.

"Bilmediğim bir şey söyle"

Gözlerini göremiyordum boy farkından dolayı ama dudaklarının yanının kıvrıldığını gördüm.

Dudaklarını benim dudaklarıma yaklaştırmasıyla olduğum yerde iyice kalakaldım.

Beni öpmesine izin mi vericektim. Hayır, ama başka pozisyonlarda neden olmasın.

Eheğ japon seni yatağa atmak bne, sen bana çakmak cakısmak.

Mağara adamı= Elise diririir

KATİL +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin