Citiți descrierea ❗
___________Yoongi a crescut, iar la vârsta de 4500 de ani, în vârsta oamenilor 20, urma să urce pe tron ca suveranul suprem. Acesta știa despre semn, dar niciodată nu a știut cum să își activeze puterea și se spune că poți doar dacă ți-ai găsit perechea. (Perechile se găsesc după un miros specific ca la alfa și omega)
Jimin pov:
Azi e ultima zi a incoronării regelui Yoongi, cred ca e o viață superba să stai la palat. E dimineata.... azi trebuie să merg la școală deși nu prea ma incanta, dar e mai bine ca acasă cu tata, din cauza pierderii mamei se îmbată în fiecare zi și ma lovește. Nici la școala nu e mai bine nu am niciun prieten și toți își bat joc de mine pentru ca imi place să invat și nu mi-am găsit încă perechea.
Ies din casa și ma grăbesc spre școala pentru a nu prinde sfarsitul marsului incoronării. Însă norocul nu e de partea mea ,deja începuse... Incerc să ma strecor printre mulțimea de oameni, dar fără folos...Yoongi pov:
Azi e ultima zi a incoronării, sunt pregătit pentru marșul de azi, ultimul marș. Una dintre slujitoare imi aduce calul pentru aceasta zi. Porțile se deschid, iar eu ies primul, iar soldații în spatele meu.
Tot mergând simt un miros plăcut pe care nu l-am mai simțit până acum, venea din mulțime. Opresc calul și descălec, gardienii se uitau nedumeriti la mine, iar oamenilor le este frica. Ma îndrept spre partea dreaptă a drumului și simt mirosul acela foarte puternic, văd că este un băiat, întind repede mâna, îl prind de încheietura și îl trag înspre mine.Jimin pov:
Stăteam în mulțime, văd că regele descăleca și vine în direcția în care eram eu. Se oprește și deodată simt că mă trage ceva cu putere de încheietura. Când ridic ochii îl văd pe rege fix în fața mea. Imi era frica, nu știu ce vrea de la mine...
Jimin:M.. Majestate... Cu ce va pot fi de folos?
Nu spune nimic, doar se uita la mine.Yoongi pov:
El este! El este perechea mea!!! Sunt fericit, este un băiat foarte frumos! Nu o să-l las să plece de lângă mine, are o față angelică!Jimin pov:
Jimin:M.. Majestate vă pot ajuta ?
De ce nu imi răspunde? Ma sperie... Dar nu pare chiar atât de fioros, ciudat este ca prezența sa ma linisteste...
Yoongi:El este. O garda sa-l ia și să îl ducă la castel în camera mea, acum!Ce???Pe cine să ia? Deodată vad o garda care vine spre mine si ma ia de încheietura și ma trage după el pe cal.
Îmi era frica și imi venea să plâng sunt în castel de aproape două ore intr-o camera întunecată și nici nu pot ieși pentru ca ușa este încuiată.
Yoongi pov:
După ce garda la luat am încălecat din nou pe cal și am continuat ceremonia. Imi e mila de băiat stiu ca acum e speriat, dar nu am avut altă opțiune.
În sfârșit s-a terminat oficial încoronarea, de acum încolo eu voi fi rege.
Am ajuns in sfarsit la castel și primul lucru pe care l-am făcut a fost să ma duc direct în camera mea ca să vorbesc cu baiatul.
Deschid ușa, dar nu îl zăresc întru în camera și încep să îl caut dar nici urma de el. Am ieșit nervos din camera și m-am dus la o slujitoare care a avut grijă împreună cu mama mea de mine pe nume Mary.
Yoongi:Mary!!! Ai văzut un băiat necunoscut pe aici?
Mary:De ce intrebi?
Yoongi:L-ai vazut sau nu?
Mary:Da.
Yoongi:Unde e?
Mary:Yoongi, dacă vrei sa iti spun unde e baiatul trebuie să imi zici ce vrei sa faci cu el! Ce vrei sa îi faci?
Yoongi:Mary... Nu vreau sa ii fac nimic, baiatul este perechea mea...
Mary:Perechea ta? El? Cum?
Yoongi :O sa iti spun ,dar mai întâi trebuie să imi zici unde e!
Mary:L-am auzit plângând în camera ta și am deschis ușa și am vorbit puțin cu el... Sa stii ca e speriat, mai bine îl lasi puțin unde e și după vorbesti cu el...
Yoongi:Mary! Unde e? Nu îi fac nimic!
Mary:Offff..........L-am dus în camera mea si l-am lăsat să doarmă puțin...
Yoongi:Mersi!
Mary:Yoongi... Să știi că....pe mâini are niște vanatai...
Yoongi:Ce?
Mary:Nu stiu de unde sunt, dar am o bănuială...
Yoongi:Te ascult!
Mary:Mai bine ai vorbi cu el când se va trezi.
Yoongi: Ok😊
Ma duc repede în camera lui Mary și îl văd dormind. Ma apropii de pat și îi i-au o mână pentru a vedea vânătăile. Mary avea dreptate.... Îl i-au în brațe și îl duc în camera mea. Voi vorbi cu el când se va trezi.______
Voi posta capitale noi o dată la două zile🤗
Sper să vă placă😘
CITEȘTI
Vulpea cu nouă cozi // Yoonmin
VampireSunt multe legende despre creaturi ale păduri și vampiri. Dar legendele cele mai de temut sunt cele care pot sa se adeverească. Astfel secolele trec, iar mitul este înflorit și schimbat de fiecare persoana in parte. Jurământul făcut de creaturi miti...