Capitolul 2

201 20 8
                                    

Jimin pov:
Îi multumesc foarte mult doamnei Mary pentru ca m-a scos din camera aia... A vorbit foarte frumos cu mine si m-a dus intr-o camera luminoasă și draguta. Unde am adormit.
Însă când m-am trezit nu mai eram in camera aceea, eram din nou în camera regelui.
Ma ridic repede din pat și ma duc la usa.. era deschisă! Dau să ies din camera dar mă izbesc cu putere de un corp masiv, bine lucrat, cu umeri lati și mult mai înalt ca mine. Vreau sa ma dau înapoi, dar persoana aceea nu ma lasa, ridic capul și vad ca e regele. În momentul acela inghet pe loc, imi era frica și imi venea să plâng.
Jimin:M.. Majestate...?
Yoongi:Cum te cheamă?
Jimin:Park Jimin...
Yoongi:Bine, Jimin. Hai să intram în camera ca să vorbim.
Jimin:Poftim?
Dar nu mai apuc să zic nimic pentru ca sunt tras de acesta în camera. Acum eram doar eu si cu el... Aud cum încuie ușa și simt cum mi se înmoaie picioarele...
Yoongi:Jimin...
Jimin:Da, Majestate!
Yoongi:În primul rând nu-mi mai spune Majestate! Spune-mi Yoongi.
Jimin:Sigur...
Yoongi:Bun! Acum în al doilea rând stii de ce te-am adus aici?
Jimin:Nu...
Yoongi:Jimin esti perechia mea.
În acel moment am crezut că e o glumă proastă, dar nu cred ca regele ar face așa ceva....
Jimin:Poftim?
Yoongi:Esti perechia mea, Jimin!
Jimin:Nu cred... Poate ați greșit.
Yoongi:Nu am greșit! Stiu ca iti e frica! Dar ai încredere în mine!
Jimin:Sunteti sigur, Majestate?
Yoongi:Da! Și ti-am spus să nu-mi mai zici așa.
Jimin:Scuze...
Yoongi:Nu e nimic... Dar de ce ai vanatai pe mâini? Cine ți le-a făcut?
Jimin:Pai...
Yoongi:Cine?
Jimin:Nimeni,doar m-am lovit...
Yoongi:Nu ma minți! Nu imi plac persoanele care mint!
Nu vreau să spun cine m-a lovi... Desii tata a făcut-o... Nu pot...
Yoongi:Jimin, spune-mi acum!
Jimin:Ni.. Ni... Nimeni...
Ma ia de mână și imi sufleca maneca de la bluza, avand acces la vanatai.
Yoongi:Jimin, ai încredere în mine si spune-mi cine ți-a făcu vânătăile astea!
Jimin:Ce îi vei face persoanei care a făcut asta?
Yoongi:Deci e o persoană...
Jimin:Nu.. Adică....da...Adica...Nu e...
Yoongi:De ce ma minți? Este sau nu?
Imi vine sa plang, nu stiu ce s-a fac acum...
Jimin:D.. Nu
Yoongi:Offfff... Jimin, ce ma fac eu cu tine? Spune-mi ca nu o să se întâmple nimic. Iti promit!
Jimin:Promiti?
Yoongi:Da!
Jimin:Pai.. A fost... Tatăl meu...
Yoongi:Ce?
Jimin:De când mama mea nu mai este în viața, tata se îmbată în fiecare zi și...ma lovește..
Yoong:Jimin... Imi pare rău pentru mama ta, dar tu nu ai meritat să fi bătut... Nu ai facut nimic... Stai aici,ma intorc mai târziu. Am auzit ca te-ai întâlnit cu Mary, o să o chem imediat aici!
Jimin:Unde te duci?
Yoongi:Nu iti fa griji ma intorc repede!
Jimin:Yoongi...
Yoongi:Da?
Jimin:Ai promis că dacă iti spun nu o să îi faci nimic!
Yoongi se oprește și se uita la mine... Avea ochii roșii...
Yoongi:Eu o să ma țin de promisiune! Eu nu o să îi fac nimic.
Jimin:Bine...

Yoongi pov:
Eu nu o să îi fac nimic, dar cine a zis ca și gărzile au făcut acea promisiune? Imi iau calul și pornesc cu câteva gărzi spre oraș. Nu stiu unde e casa lui, dar cu siguranță stiu oamenii din regat.
Yoongi:Bună ziua, doamna!
Doamna:Bună ziua,Majestate!
Yoongi:Stiti cumva unde locuiește familia Park?
Doamna:Da, însă mai sunt doar tatăl și baiatul acestuia. Locuiesc la câteva case distanță. Au o casă mică cu un gard negru cu nuanțe de vișiniu.
Yoongi:Multumesc! O zi buna în continuare!
Ajung in sfarsit la casa Park, descălec și împreună cu gărzile intram în curte. Bat la ușa, deși știam ca nu o să răspundă nimeni deoarece după ce Jimin mi-a spus că se îmbată, sigur nu se va osteni să deschidă ușa. Asa ca nu mai astept, întru și sunt izbit de un miros groaznic de alcool, pe jos erau cioburi sparte și haine murdare.
TataJm:Ai decis să apari până la urmă, nu? Cum îndrăznești să vi la ora asta acasa? Să vezi ce iti fac, după ce ma ridic!
După ce am auzit ce a spus am rămas la ușa și am așteptat să apară. Dupa câteva minute aud ca vine.
TataJm:Sper ca esti pregătit pentru ce urmează, potaie!
Yoongi:Domnule Park, nu sunt fiul dumneavoastră și va asigur că nu o sa-l mai vedeti vreodată!Sunteti arestat și veti fi pedepsit pentru ce ati facut.
TataJm:Jimin, termină cu prostiile astea! Cine te crezi? Nu ma fă ca dacă ma enervezi te omor cu mâna mea!
Yoongi:Ce ai spus?
TataJm:Ce ai auzit, potaie mică!
Yoongi:Luați-l din fața mea si duceti-l în temniță și maine ma ocup eu de el!
Gărzile l-au luat pe bărbat și au plecat înapoi la castel.

_________
M-am gândit să postez și azi😁
Sper că va plăcut 💜

Vulpea cu nouă cozi // YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum