Flash back:
Jimin pov:
Domnul de desen ne-a dat drumul cu 15 minute mai devreme, dar nu ne-a dat voie să mergem în sala de mese, doar la baie daca avem nevoie. După ce iese din clasa ma ridic din banca și dau să plec spre baie, dar mai întâi le spun lui Tae și Jin unde ma duc.Jimin:Tae, Jin ma duc până la baie.
Tae:Du-te vin și eu în urma ta, dar mai întâi trebuie să rezolv ceva.
Jimin:Bine.Îl văd pe Yoongi mergând spre biroul directorului, asa ca ma grăbesc spre el. Dau colțul și îl văd stând de vorbă cu o fată, zambindu-i.
Eram prea departe de ei ca să aud ce spun, dar parcă nici nu vroiam.
M-am dat doi pași în spate, și am fugit înapoi în clasă. Dar m-am izbit de Taehyung.Jimin:Scuze Tae!
Îi spun, aproape cu lacrimini în ochi.
Tae:Nu e nimic, dar de ce plangi?
Jimin:Nu plâng..
Tae:Jimin.... Te rog.. Spune-mi!
Jimin:Nu am nimic..
Tae:Hai în clasă să vorbim și cu Jin..
Jimin:Serios Tae.... Nu am nimic..
Tae:Înainte să mergem.... Plangi pentru ca vrei acasă?
Jimin:Nu.. Nu de asta...
Tae:Hai în clasă.Taehyung ma ia de mână și ma trage după el până în clasă.
Tae:JIN!!!
Jin:Da, Tae!
Tae:Jimin plângea!
Jimin:Ba nu!
Jin:De ce plângeau, Jimin?
Jimin:Dar...
Nu apuc să spun că Jin ma ia de mână și ma pune, m-ai mult forțat în bancă.
Jin:Spune!
Jimin:..... E despre.....
Jin:Yoongi.
Jimin:Da...
Tae:E despre faptul că era cu fata aia...?
Jimin:.........
Nu spun nimic, dar mici lacrimi imi apar în colțul ochiului.
Jin:Despre asta e vorba...
Jimin:Va rog sa nu îi spuneți...
Jin:Nu o sa ii spunem, dar sigur e o neînțelegere la mijloc..
Jimin:Nu cred...
Tae:Serios Jimin... Yoongi sigur tine la tine si te iubește!Nu m-ai spun nimic si imi pun capul pe banca și las câteva lacrimi să imi curgă pe obraji.
Aud cu ușa de deschide și pe ea intra doamna de desen.
D. Desen:Dragilor, am uitat sa va spun că este un concurs de desen, cu tematica "Natură" și aveti timp până saptamana viitoare sa il faceți. Concursul este obligatoriu, iar clasă voastră va reprezenta școala. Primele șapte locuri vor fi recompensate cu o excursie de o săptămână cu cortul, în munți. Mai multe detalii se vor discuta saptamana viitoare când desenele vor fi gata. Aveti întrebări?Nimeni nu a ridicat mâna, asa ca doamnul de desen ne-a salutat și ne-a dat voie să mergem la masă, chiar dacă mai erau, cam 5 minute de oră.
Imi pun, iar capul pe banca, în timp ce colegii plecau spre sala de mese.Tae:Nu mai fi supărat.. Sigur este o neînțelegere...
Jin:Tae are dreptate.. Dacă vrei, mergem cu tine sa vorbesti cu Yoongi când se termină programul..
Jimin:Nu este nevoie..
Tae:Esti sigur?
Jimin:Da... Poate aveti dreptate... Dar... Nu stiu ce sa zic...Toți colegii au ieșit din clasa, dar aud iar ușa deschizându-se. Ridic capul și îl văd pe Yoongi.
Se apropie de mine uitându-se îngrijorat la mine.
Yoongi:Jimin! Ce ai patit?
Jimin:Nimic!
Yoongi:Ba da ai plâns!
Jimin:Nu, nu am plâns...
Yoongi:Jimin... Spune-mi....
Jimin:Nu am nimic, mi-a intrat ceva în ochii...
Yoongi:Jimin...Se uita la Tae și Jin, iar eu le fac semn să nu zică nimic.
Yoongi:Băieți, ce a pățit?
Ei se uita unul la altul, dar nu îi spun nimic.
Yoongi:Offff..... Hai Jimin, spune-mi...
Jimin:Yoongi, nu am nimic, serios.
Ii zic cu un zâmbet fals pe față. În timp ce ma ridic și il sărut.
Jimin:Sunt bine, serios...
Yoongi:...... Bine..... Dacă zici tu... Eu ma intorc la castel....
Jimin:Ok...
Yoongi:Ne vedem la 14...Sa ai grija de tine.Astept sa iasa din clasa și ma intorc spre Tae și Jin.
Jimin:Mersi..
Tae:Jimin.. Trebuie să vorbesti cu el.. Era foarte îngrijorat când te-a văzut.
Jimin:... Voi vorbi cu el.... Dar nu azi... nici mâine...
Jin:.... Dacă ai nevoie de ajutor să ne spui!
Jimin:Sigur.
Tae:Hai să mergem să prindem o masă să mâncăm și mai vorbim.
Jimin:ok...Ne strangem lucrurile și mergem spre sala de mese.
____________
M-am întors😁😁
Nu voi mai posta zilnic voi scrie la sfârșitul capitolul când va fi postat următorul , nu am o oră la care postez, aici depinde de cum terminat de scris capitolul😘😁
Sper ca va plăcut 💜😘
Următorul miercuri.
CITEȘTI
Vulpea cu nouă cozi // Yoonmin
VampiroSunt multe legende despre creaturi ale păduri și vampiri. Dar legendele cele mai de temut sunt cele care pot sa se adeverească. Astfel secolele trec, iar mitul este înflorit și schimbat de fiecare persoana in parte. Jurământul făcut de creaturi miti...