Tae pov:
După ce plecam de la școală mergem direct acasă, Jungkook ma ținea de mână ca de obicei, dar pare puțin supărat.
Mergem in camera noastră și decid să îl intreb de ce e supărat.
Tae:Jungkook? Esti supărat?
Jungkook se întoarce cu fața la mine, dar tace, în timp ce imi deschidea primii nasturii de la camasa pentru ami putea vedea marca, asa făcea mereu când veneam de la școală. Ma îmbrățișează în timp ce imi ridică camasa de la spate și începe să își plimbe mâinile pe spatele meu.
Jungkook:Vroiai să imi spui ceva.
Tae:aaaa.... Da... Dimineata mi-ai dat o brățară....
Jungkook:Unde este?
Tae:...
Jungkook:Ai pierdut-o?!
Tae:Te rog sa ma ierți! Nu am vrut!
Jungkook:Tu, de obicei, nu pierzi lucruri. Esti sigur că tu ai pierdut-o?
Imi zice uitându-se încruntat la mine..
Tae:Da...
Jungkook:Acum două zile ai "căzut pe scări" , azi unde ai mai căzut de ai o ditamai vânataie pe spate?
Înghit în sec când aud asta.
Jungkook:Ai un minut să imi explici.
Tae:... Ăăă... Pai... Când am fost... La vestiare .... Nu am fost atent și m-am lovit.
Jungkook:La spate?
Tae:D-da...
Jungkook:Altă scuza nu ai găsit? Taehyung nu sunt prost. Crezi nu nu mi-am dat seama ca ma minți?
Tae:Dar nu te mint.
Jungkook:Și nu doar la spate, ai dureri si la picioare.
Tae:Nu e adevărat, de unde sti tu?
Jungkook:Cred ca ai uitat la ce se folosește marca și în plus mergeai greu.
Tae:...
Jungkook:NU trebuia să închid ochii și să te las pe tine sa iti faci curaj, sa imi spui când ti-am vazut mâna vânătă. Dar faptul e consumat. Acum vreau sa aud ce sa întâmplat.Mă desprind din brațele lui și ma uit la el cu ochi de cățeluș...
Jungkook:Acum, am zis. Taehyung, te rog nu ma face să repet iar. Ca ne suparam.
Tae:Serios.. Nu am patit nimic doar dulap-...
Nu reușesc să termin ce vroiam să spun că Jungkook se îndreaptă spre ușa.
Tae:Unde mergi?
Jungkook:Tae... Ai de gând să imi spui acum ce ai patit cu adevărat sau ...
Tae:N-nu! Te rog!
Îi spun, aproape, cu lacrimi in ochi.
Jungkook:Nu plânge... Te las să te gândești până diseara, în cameră.
Spune și se apropie de mine, stergându-mi micile lacrimu ce curgeau pe obrajii mei.
Jungkook:Dacă te decizi să imi spui mai repede srigă-ma, ca incui ușa. Nu ai voie să ieși până nu imi spui ce ai patit.
Tae:Jungkook... Te rog....
Jungkook:Ma doare sufletul când te vad plângând, dar mai tare ma doare să stiu ca cineva te rănește și eu nu pot lua atitudine, pentru ca tu nu vrei sa imi spui. Asa ca te vei gândi la asta până diseara.
Imi spune și se îndepărtează de mine.
Jungkook:O sa o trimit pe Alay sa iti aducă mâncarea. Sa mananci ca vin sa te verific.Și astea fiind spuse iese din camera și o încuie.
Ma așez lângă ușa și las toate lacrimile să curgă...⏰...
Autor pov:
Trece jumătate de ora , iar un ciocanit la ușa se aude și încuietoarea.
Alay:Taehyung? Hai sus să mănânci.
Tae:Nu mie foame, mersi Alay...
Alay:Hai Tae... Sti foarte bine ca Jungkook vine sa verifice. Și după se supara mai tare pe tine..
Tae:... Las-o pe măsuță, te rog... O sa mananc...(Alay este ca Mary, acestea fiind și prietene împreună și cu Yona care este la Namjoon și Jin acasă. Dar toate au personalități destul de diferite.)
Tae pov:
Ma ridic și ma îndrept spre masa sa vad ce este.
Mâncarea mea preferata...
Tae:Mersi, Alay...
Îi spun în timp ce o i-au în brațe.
Alay:Sa mananci tot, iar când va veni Jungkook sa te verifice sa io dai lui.
Tae:Am înțeles...Alay imi zambeste și iese din camera incuind-o înapoi.
Dar ceea ce nu știa era ca avea două chei, iar acum are doar una. 😁
Ascund cheia pentru a nu o găsi nimeni și ma pun sa mănânc.
O sa ies când se inserează puțin adică pe la 17 când se face schimbul de tura, la pasnici și este ieșirea liberă.Peste o oră vine Jungkook.
Jungkook:Ai mâncat?
Tae:Da.
Jungkook:Mai vrei sa iti aduc ceva?
Tae:Nu.
Jungkook:Vrei sa imi spui ceva?
Tae:....
Jungkook:Am înțeles.
Tae:Sa sti ca o sa ma pun sa dorm.
Jungkook:Bine... Dacă vrei sa mergi la baie sa ma strigi.
Tae:Bine... Poti pleca..
Jungkook:Tae... Nu fi supărat pe mine.. Dacă nu fac asa nu imi vei spune niciodată.
Tae:...
Nu îi spun nimic, deși.... are dreptate...
Îl aud cum oftează și cum se îndreaptă spre ușa.Ma pun în pat fiind acum ora 16,asteptand să treacă timpul. Stiu și unde sa merg. Dar va trebui să ma grăbesc pentru ca de obicei vine sa ma verifice din ora în ora.
În acea ora ma tot gandeam dacă sa mai plec sau nu dar.... Timpul trece și se face 16:50.
Pun o perna în locul în care dorm de obicei și o învelesc ,pentru ca Jungkook , cu puțin noroc să creadă ca dorm și poate să nu ma verifice. Imi iau o pelerina și ies și cameră incuind-o inapoi, merg destul de lejer pe holuri ne fiind nimeni pentru ca se făcea schimb de ture.
Reușesc să ies, și ma îndrept spre parcul pricipal... De obicei acolo este foarte frumos la ora asta.
Dar fiind destul de departe de casa, dar aproape de altceva.... Defapt de locația la care vroiam să ajung.Jungkook pov:
Ma ridic de pe scaunul de la birou și ma îndrept spre camera mea si a lui Tae unde l-am lăsat.
Nu bat la ușa pentru ca a zis ca se culca asa ca o descui încet și intru. Îl văd stând complet învelit asa ca ma duc sa ii dau plapuma de pe fata ca sa aiba aer.
Ma apropi de el, iar când dau sa ridic plapuma vad ca era o perna.
Jungkook:TAEHYUNG! DACA NU ESTI IN CAMERA ASTA, POTI SA TE ROGI ȘI LA DUMNEZEU CA DIN MÂINILE MELE NU MAI SCAPI!_______
Asa e tot pentru azi💜
Sper ca va plăcut😘
Bagam mai mult Taekook🤪😌
Următorul cred ca vine joi💜
💜😘
CITEȘTI
Vulpea cu nouă cozi // Yoonmin
VampireSunt multe legende despre creaturi ale păduri și vampiri. Dar legendele cele mai de temut sunt cele care pot sa se adeverească. Astfel secolele trec, iar mitul este înflorit și schimbat de fiecare persoana in parte. Jurământul făcut de creaturi miti...