Crăciun fericit! 😄🎄🎁❄🎅

99 16 12
                                    

Înainte de a începe vreau sa va urez Crăciun fericit tuturor alături de cei dragi! Sper ca azi 25.12.2023 ati stat împreună cu familia și cu prietenii voștri și ca v-ați bucurat de această zi! ❤💜😘

Va mulțumesc că cu toate că am lipsit aproape o lună am făcut 3,6mii de lecturi❤
Sunteți niște persoane minunate 💜❤

I 💜 U😘❤

CRĂCIUN FERICIT TUTUROR!! ❤❤💜💜😘😘😘
_________

Jimin pov:
Ma trezesc pe la ora 10:30, ma uit prin cameră dar Yoongi nu era nicăieri. Ma dau jos din pat, și așa cum eram, ies din cameră. Mă uit pe holuri, dar nu era nimeni... Ciudat... De obicei la ora asta cam toată lumea se plimbă pe holuri. Închid ușa la cameră și mă îndrept spre biroul lui Yoongi.
Odată ajuns acolo, bat încet la ușă si intru. În cameră erau Yoongi stând la biroul, părinții lui, Mary, și încă câteva doamne de serviciu.

Yoongi:Bună dimineața, îngeraș! Cum ai dormit?
Mă întreabă Yoongi când mă vede. Facandu-mi semn să vin lângă el.
Jimin:Bună dimineața... Dar... Ce s-a întâmplat?
Mama Yg:Foarte mu..
Yoongi:Nimic.

Mă uit la Yoongi și mama lui cum se priveau insisten,
în timp ce Yoongi mă i-a în brațe și se așează din nou pe scaunul de la biroul lui.

Yoongi:Nu s-a întâmplat nimic. De ce ai crede asta?
Jimin:Păi...
Mă uit prin cameră dându-i de înțeles că e din cauza multor persoane ce se află în încăpere.
Mama Yg:Acum că e și Jimin aici! Eu zic să îi spui și lui.
Jimin:Ce să îmi spui?
Mă uit puțin urât la el.
Yoongi:Offf.. Nimic.
Mama Yg:NIMIC?! Din persoana care iubea să decoreze tot castelul și aștepta Crăciunul tot timpul anului când era mic, a devenit persoana care ACUM nici nu vrea să audă de acestă sărbătoare?! De aproape 1500 de ani ești așa! Și ai totuși o vârstă! Și problema este că s-a întâmplat dintr-odată...
Yoongi:Mamă....

Mă uit la cei doi și încerc să procesez ce tocmai am auzit. Lui Yoongi NU îi place Crăciunul!

Jimin:Stai puțin... Ție nu îți place Crăciunul?! De ce??
Yoongi își lasă capul pe spate și stă puțin să se gândească.
Yoongi: Urăsc Crăciunul...
Jimin:De ce?!
În acel moment... Nu mai era acel Yoongi care e serios și dur... Parcă era un copil care mai avea puțin și plângea. Și-a pus capul pe umărul meu, iar dintr-odată mă strâns puternic în brațe.
Jimin: Yoongi.... Ce te apasă?
Yoongi... Multe... Greșeli care mi-am dat seama că le-am făcut, dar a fost prea târziu să mai fac ceva. Iar una dintre ele s-a întâmplat fix în ziua de Crăciun.

Yoongi și-a ridicat capul s-a uitat în ochii și a zis.
Yoongi:Urăsc Crăciunul și tot ce tine de sosirea lui... Dar pe tine te iubesc. Iar pe tine te fac fericit decorațiunile de Crăciun, bardul împodobit, și cadourile. Așa că... Puteți decora castelul...
Spune Yoongi cu jumătate de gură.. Mary zâmbește, și iese din cameră împreună cu celelalte doamne.

Jimin: Yoongi... Nu trebuie să faci asta...
Yoongi:Ba da. Pe tine asta te face fericit, iar dacă tu esti fericit și eu voi fi. Cu asta am terminat discuția.
Jimin:Dar...
Yoongi:Nu.
Jimin:Ce greșeală ai facut... Ce a fost atât de grav încât ca după atâta timp să te macine?
Yoongi:... Hai... Să mâncăm!
Jimin:Yoongi! Nu schimba subiectul.
Yoongi:Hai! Ca sunt clătite.
Îmi spune și mă împinge ușor spre ușă.
Mama Yg:Ține la secretul ăsta așa de mult... Nici vrăjit nu îl spune... Am încercat..
Yoongi:Am încheiat subiectul. Trecutul e trecut. S-a dus..
Jimin:Așa este deci de ce încă te gândești!?
Yoongi:Ai dreptate, acum hai sa mâncăm!

Nimeni nu a mai zis nimic, Yoongi cu siguranță nu avea de gând să spună ceva despre acel incident.

__
Autor pov:

Vulpea cu nouă cozi // YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum