Capitolul 31

100 17 4
                                    

Jimin pov:
Odata ce am ajuns inapoi la castel, ne-am intors inapoi in camera noastră, unde ne astepta un Hobi supărat.
Hobi:... 😑...
Yoongi:De parcă nu știai ca am sa îl iau...
Hobi:In fine...
Jimin:Hobi...
Ma duc la el sa il i-au in brate, dar el se dă.
Ma uit trist la el și mai incerc o data sa il îmbrățișez, dar la fel.
Jimin:Hobi...
Dar nici nu se uită la mine...
Stau așa cateva minute, dupa il aud cum incepe sa râdă.
Hobi:Ce față ai facut! Ai văzut Yoongi?! 🤣
Ma uit la el cum rade si la Yoongi cum oftează.
Jimin:Chiar am crezut ca te-ai suparat pe mine...
Hobi:De ce m-aș supara pe tine? Daca ar trebui sa fiu suparat pe cineva acea persoana ar fi...
Spune uitându-se insistent la Yoongi.
Yoongi:Ma duc să vorbesc cu cineva... Stați aici. Bine?
Hobi:Ok!

Dupa ce Yoongi a plecat ,Hobi s-a uitat la mine si a zâmbit.
Hobi:Hai la Taehyung si Jin!
Jimin:Hai! 😅

Ieșim din cameră si mai întâi mergem la Jin, fiind la trei camere de noi.
Deschidem încet ușa, si il vedem pe Jin citind o carte si pe Namjoon dormind pe el.
Jin:Ce ați pățit?
Hobi:Hai sa mergem la Tae!
Jin:Dar e cu Jungkook...
Hobi:De asta mergem! Sa il scapam de el!
Jin sta puțin sa se gândească si dupa lasa cartea jos.
Jin:Vin si eu.
Ii da usor mana de pe el si dupa il împinge puțin reușind sa iasă din strânsoatea lui Namjoon venind spre noi.
Jin:Hai!
Jimin:Vreau sa ma înveți si pe mine sa fac asta!
Jin:Asta?
Jimin:Cum ai reusit asa de usor sa pleci de langa el?
Jin:Sincer... Nici eu nu știu... 😅 Probabil doar simplul fapt ca era obosit si acum doarme foarte adânc.
Hobi:Ce singur ma simt...
Jimin:Nu trebuie! Acum hai la Tae.. Oricum... Nu contează.. Hai!

Nimeni nu mai zice nimic si mergem in camera in care era Tae si Jungkook.
Jimin:Sigur asta e camera in care ia dus Yoongi...
Hubi:Bun...
Hobi deschide incei usa si il vedem pe Jungkook îmbrățișându-l pe Tae pe la spate.

(Așa numai ca ei invers)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Așa numai ca ei invers)

Îl vedem pe Tae cum ridica încet capul.
Jimin:Tae.. Voi suntem...
Hobi merge incet spre patul lui si ne face semn sa venim si noi.
Tae:Ce faceți aici?
Spune cu o voce răgușită.
Jimin:Tae... Hai să mănânci... Si sa vorbim.. Ca ne-am plictisit... Hai🥺🥺
Tae:... Poate mai tarziu...
Jin:Hai🥺🥺
Hobi:Hai🥺🥺
Tae:O sa se supere Jungkook... Mai tare de cat este...
Jimin:Vom vorbi noi cu el când se trezește! Sa nu se supere! Deci? 🥺 Si sigur nu o sa se supere daca ii spui ca ai mâncat!
Tae:Bine....
Tae avea mainile lipite de corp din cauza stânsorii lui Jungkook.
Am încercat sa ii i-au incet mana de pe Tae, si dupa puțin timp am reușit.
Tae:Mersi!
Spune Tae când se da usor jos din pat.
Ii las incet mana jos, dar imeniat îmi prinde încheietura.
Jimin:Tae...!!
Tae:Stai calm... O sa lase din strânsoare.
Ne uitam uni la alți si stăm asa 2 minute. Pana când mana lui Jungkook cade pe pat.

Ne îndepărtăm pe varfurile degetelor de pat spre ușa si respirăm usurati cand inchidem usa in spatele nostru.
Hobi:Gata! Acum hai la bucătărie, Jin si Tae nu am mancat nimic, dupa mergem sa vorbim! 😁

Tae:Jimin... Esti bine? Te-a strans destul de tare... Pot sa vad?
Jimin:Sunt bine, nu ma doare asa de tare... Dar asa te strange de obicei?
Tae:Nu... Chair deloc...
Jimin:Nu contează... O sa ma dau cu crema si o sa port o buza cu maneci putin mai lungi sa nu vadă nimeni.
Tae:... Imi pare rau...
Jimin:Pentru ce? Nu ai facut nimic...
Tae:Ba da... Din cauza mea ai o ditamai vanataia pe mana, Yoongi, Namjoon si Jungkook nu am dormit toata noapte si s-au si agitat degeaba...
Jimin:Shhh.! Nu mai zici nimic! Nu ai gresit cu nimic! Dar... Pana la urama de ce te-ai certat cu Jungkook?
Tae:Nu m-am certat cu el... Defapt... Sunt niste baieti la școală care se tot i-au de mine, si ma lovesc...
Jin/Jimin/Hobi:Ce? ?
Tae:Iar el a vazut niște vânătăi... Si ... Aici e defapt vorba despre altceva... In fine... Sa suparat si nu ma mai lasat sa ies din camera, iar eu am reușit sa iau cheile si sa ies... Am plecat pentru ca stiam ca nu o sa ma mai lase mult timp afară si m-am dus la.... Mormantul bunici mele...
Hobi:Gata!!! Nu contează! Acum esti bine... Da?
Tae:Parțial...
Jimin:Nu mai da vina pe tine Tae... Daca asi fi fost in locul tau si eu aș fi plecat..

______________
Asta e tot pentru azi💜
Scuze ca nu am mai postat astea două săptămâni, dar le-am avut foarte încărcate (nu doar cu școala) (chiar daca am avut si școala alfel) + probleme cu wattpad-ul... 😅🥺(sper să nu mai fie)
Știu ca e scurt, dar... Voi incerca ca pe urmatorul sa il fac mai lung💜
Urmatorul pe parcursul acestei săptămâni💜 nu știu exact cand, dar o sa vad😘
I 💜 U






Vulpea cu nouă cozi // YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum