Jimin pov:
Când am ajuns acasă, Yoongi ma forțat într-un fel sau altul să ma culc și el simțindu-se destul de rău.
Când m-am trezit ma simțeam cu adevarat rău, ma durea capul, burta și mușchii, era puțin trecut de ora 16, am dormit mai bine de trei ore, punându-ne în pat cam pe la ora 13. Yoongi nu era lângă mine m-am ridicat cu greu din pat cu intenția de a ma duce să-l caut pe Yoongi, dar când m-am apropiat de ușa, intră Yoongi destul de încet.Yoongi:Esti mai bine?
Spune venind spre mine strangandu-ma în brațe.
Jimin:Nu prea... Dar tu? Pe tine ce te doare? 🥺
Yoongi:Eu sunt ok.. Nu iti fa griji pentru mine. Acum hai înapoi în pat. Ma voi duce să-ți aduc un ceai? Bine?
Jimin:Nu!
Yoongi:Nu? De ce nu?
Jimin:Pentru ca și tu te simti rău! Esti palid și-
Yoongi:Dacă am zis în pat, în pat mergi.
Jimin:Nu e corect! Nu merg dacă nu vi și tu! Și tu esti bolnav...Yoongi nu a mai zis nimic, doar ma luat pe sus și ma pus în pat.
Yoongi:Ma duc să aduc ceaiul. Și după stau cu tine. E bine așa?
Jimin:... Nup...
Yoongi:Știu că îți faci griji pentru mine, dar trebuie să intelegi ceva.
Jimin:Ce?
Yoongi: Poate ca nu ști asta, dar nu sunt genul de persoană care să fie calma în situații de astea. Imi e frica să nu fie ceva grav, totuși...am și exemple...
Jimin:Nu trebuie să fi asa... Nu sunt chair asa de moale.. Nu ma învinge pe mine o simplă răceală.
Yoongi:Dar... Totuși... tu nu te simti bine, asa ca va trebuie să am grija de tine si... Să mergem la doctor.
Jimin:Da' de ce? Nu ma mai simt asa de rău!
Yoongi:Trebuie să vedem ce ai patit de ai facut febra 39.9 și de de nu scade.
Jimin:Merg, doar dacă o să îți faci un control și tu...
Yoongi:Cum vrei tu.. Dar acum ma duc sa aduc ceaiul.Yoongi se apleacă peste mine, ma saruta încet pe frunte și părăsește încăperea.
Peste câteva minute se întoarce cu o cană pe care mi-o înmânează.Jimin:Asta nu e ceai..
Yoongi:Atunci ce e?
Jimin:Ști bine ce e.. Eu nu beau asta!
Yoongi:Preferi cealaltă metodă? Știu că nu, deci... Sigur are gust mai bun cu ceai, deci..
Jimin:Nup... Nu beau asta.
Yoongi:Atunci când mergem la doctor îi zic ca nu ai vrut să îl bei și să imi de-a-
Jimin:Îl beau! Dar fără de alea... Te rog..
Yoongi:Atunci ști ce sa faci.
Jimin:Tu de ce nu bei de asta? Ca și tu esti răcit!
Yoongi:Eu nu am febră.
Jimin:E imposibil să ai... Dar.. 😏Las repede cana pe noptieră și sar pe Yoongi.
Ajungând să stau deasupra lui.Jimin:Vampirii când sunt răciți nu fac febră ca oamenii, și sunt foarte reci.
Îi spun în timp ce imi pun mâna pe fruntea lui.
Jimin:Iar tu esti foarte rece!
Yoongi:Tu de unde ști asta? Poate e o minciună.
Spune în timp ce într-o fracțiune de secundă se pune deasupra mea.Jimin:Nu cred ca doamna de biologie ne-a mințit... Deci...
Yoongi ma saruta scurt pe buze, lăsându-și pe urma capul pe pieptul meu.Yoongi:Ai dreptate... M-am îmbolnăvit și eu. Dar nu ma ajuta cu nimic pastila pe care o iei tu.
Spune ridicându-și capul de pe pieptul meu.
Jimin: De ce?
Yoongi:E simplu! Sunt om?
Jimin:Nup..
Yoongi:Pastila este pentru oameni, deci pe mine nu mar ajuta cu nimic.
Jimin:Atunci pe tine ce te ajuta?
Yoongi:Nu ai vrea să ști.
Jimin:Ba da, ca de asta te-am întrebat..
Yoongi:De sange... Destul de mult... Și... Ăăă..
Jimin:Și?
Yoongi:De tine. 😏
Jimin:Ce drăguț🥺!
Yoongi:Da... Dacă asa gândești tu...
Jimin:E drăguț! ☺
Yoongi:Cum zici tu.. 😂🤭Stau puțin să ma gandesc... Ceva nu se leagă...
Jimin:Yoongi!
Spun când realizez la ce se referea batandu-l ușor în piept.Yoongi: Ce? ☺ Tu ai zis ca e drăguț.. Eu mai de grabă zic ca e -
Jimin:Gata!
Spun deja roșu la față.
Yoongi:Acum ca ma gandesc... Sigur mar face mai bine! 🤭
Jimin:Nu ziceai ca trebuie să mergem la doctor?
Incer eu să schimb subiectul.
Yoongi:La 17:30.
Jimin:Și acum e?
Yoongi:16:40. Am timp să fac ce vreau cu tine.
Jimin:Nu poti!
Yoongi:De ce ma rog?
Imi șoptește la ureche în timp ce își strecura mâna sub bluza mea.
Jimin:Sunt bolnav!
Yoongi:Și eu☺Incerc să ma gandesc rapid cum să scap de aici, dar...
Yoongi:Ce față ai facut😂
Râde Yoongi de mine, când imi așează bluza la spate.
Yoongi:Ti-am facut eu ceva fără să imi dai voie?
Jimin:Da.
Yoongi:Înafara de aia. Aia a fost o pedeapsă.
Jimin:Care a durut foarte tare😟
Yoongi:Ai primit ce ai meritat.Încă imi e ciuda... Eu nu consider ca trebuie să imi facă aia, dar... Ce e făcut e deja facut..
Yoongi:Acum esti supărat?
Jimin:Nu..
Yoongi:Bine.☺
Spune aplecându-se peste mine si începând să ma gădile.Jimin:Gata! Gata! 😂😂😂
Yoongi:Nup.. 😚
Ma gadilat vreo câteva minute bune, pana când a venit salvarea mea.Mama Yg:Ce faceti voi doi? Yoongi! Parca trebuie să îl lasi să se odihnească și să mergeti la doctor.
Yoongi:Mergem acum.
Zice încercând să se ridice, dar m-am prins de el. Și... nefiind pregătit pentru mișcarea mea bruscă, a fost surprins lăsându-se înapoi peste mine crezând probabil ca am patit ceva, după fața lui.Yoongi:Ce? Ai patit ceva? Te doare ceva?
Jimin:Vreau sa ma ridici tu..
MamaYg:Nu va inteleg.. Dar pregătiți-vă! Trebuie să mergeti la doctor. E deja 17:10.________
Gata și capitolul asta😚
Sper ca va plăcut💜
Următorul va veni cât de curând se poate. 💜Sper ca toată lumea a văzut asta🥺
Mi-a făcut ziua mai bună🥺
Poate sunt șanse să vine și in Romania... Totuși... Care erau șansele să scrie și în română 🥺💜💜
I 💜 U
Imi e asa dor de ei🥺😢😭
CITEȘTI
Vulpea cu nouă cozi // Yoonmin
VampireSunt multe legende despre creaturi ale păduri și vampiri. Dar legendele cele mai de temut sunt cele care pot sa se adeverească. Astfel secolele trec, iar mitul este înflorit și schimbat de fiecare persoana in parte. Jurământul făcut de creaturi miti...