Capitolul 34

85 19 7
                                    

Jimin pov:

Mă duc în banca mea si imi scot caietul și culegerea de matematică, pentru ca asta aveam prima oră.

Tae e la doctor, trebuie să ia tratament, unul destul de puternic...din cauza alergiei, și o să stea la pat câteva zile bune..

Am aflat că până la urmă nici Jin nu vine azi, ca aseară făcut febră și sta acasa..
Ma simt trădat 🥲

Peste câteva minute se aude soneria, iar în clasa intra doamna dirigintă cu o fată. Fata era destul de scundă, bine îmbarcată, cu părul blond și ondulat.

D-na. Dirigintă:Bună dimineața, de astăzi veți avea o colega nouă. Probabil unii dintre voi o știți, pentru ca era în cealaltă clasă.
Clasa:Bună dimineața.
X:Bună dimineața! Pentru cei care nu ma știu eu sunt Jhoo Sumina și am 18 ani, dar cred ca toți ma știați.
D-na. Dirigintă:Temporar, până se va întoarce colegul lui Jimin de bancă, vei sta cu el. Ridică mâna Jimin.

Ridic mâna, iar fata vine lângă mine.
Sumina:Bună! Jimin, nu?
Jimin:Bună!

D-na. Dirigintă:Pentru ca, deja va cunoașteți, măcar din priviri, veti discuta în pauză, acum incepem ora.

Simt ca... Am mai văzut-o pe Sumina undeva... Nu cred ca...

D-na. Dirigintă:Jimin, esti atent?
Jimin:Da, doamna.
D-na. Dirigintă:Atunci hai la tablă.

Ies la tablă, și astept sa imi dicteze exercițiul.
Ecuația asta.. Parca e în altă limbă are mai multe litere decât numere.
Nu știu să fac nimic..

D-na Dirigintă:Ști sau nu?
Jimin:Nu..
D-na. Dirigintă:Atunci de ce nu esti atent la ora?
Jimin:Imi cer scuze..
D-na.Dirigintă: Fi atent de acum! Sau o să vorbesc cu el.
Jimin:Da..
D-na. Dirigintă:Acum hai să vedem cu se revolva exercițiul. Dacă tot esti la tablă, tu îl vei rezolva.

I-au înapoi markerul și astept sa imi spune ce trebuie să fac mai întâi.

D-na. Dirigintă:Începe prin a înființa paranteze. După trebuie să ști să le rezolvi. Membru cu membru, da?

A fost destul de complicat.. Sunt niște pași pe care trebuie să îi urmezi, dacă nu faci cum trebuie nu va ieși niciodată ecuația.

D-na. Dirigintă:Ai înțeles acum?
Jimin:Da.
D-na. Dirigintă:Bun, du-te la loc.

Las markerul pe catedră și ma intorc în banca mea.

D-na. Dirigintă:Vreau sa va anunț că va avea loc în curând Olimpiada de  matematică. Vreau sa trimit doi elevi din clasă. Unul dintre ei e Jimin.

Jimin:Eu?

D-na. Dirigintă:Da Jimin! Esti cel mai bun la matematică din clasă. Sincera să fiu când te-am văzut prima oară, am crezut că trebuie să stau cu tine mult să îți explic materia din urmă și meseria de zi, dar spre surprinderea mea tu erai la zi cu materia, știind să faci probleme complicate de geometrie fără nici un ajutor și ecuații. Mai lăsat plăcut surprinsă. De asta, chair te rog sa mergi, și voi vorbi eu cu el, sa fim siguri ca o sa fie de acord.

Jimin:Voi merge, dacă vorbiți dumneavoastră cu el.

D-na. Dirigintă:Bun. Acum al doilea. Se oferă cineva?
Sumina:Eu!
D-na. Dirigintă:Bun... Sumina și Jimin. Va voi da la ambii câte un subiect din anii trecuți să vedeți gradul de dificultate, dacă mai vrea cineva  sa încerce subiectele, mai am.
Jimin:Taehyung ai fi vrut..
D-na. Dirigintă:Știu Jimin.. Dar Taehyung este într-o situație mai complicată acum deci ar fi mai bine să îl lăsăm să-și revină..

Vulpea cu nouă cozi // YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum