MamaYg pov:
După ce plecam din camera și ajungem înapoi la noi în dormitor.MamaYg:I-ai văzut și tu ochii, nu?
TataYg:Da...
MamaYg:Se activează semnul...
TataYg:Știu... Și ai văzut cum a reacționat când a văzut ca Jimin nu se mai trezește? Iti dai seama ce se va întâmpla dacă, baiatul va pății ceva?
MamaYg:Nu trebuie să lasam asa ceva să se întâmple! Iar dacă se va întâmpla, timp de mulți ani lumea va trăit în agonie... Yoongi se comportă asa doar pentru simplu fapt ca la găsit pe Jimin. Dacă nu îl găsea asa de repede... Ai observat comportamentul lui înainte să plecăm... Devenea rece și dur. Dar dintr-o dată era blând și grijuliu, și Jungkook, Namjoon și Hoseok au observat schimbarea de comportament.
TataYg:Am vazut... Sperăm doar să fie totul bine și să nu se întâmple nimic rău.Jimin pov:
După ce au ieșit părinții lui Yoongi din camera, a început să ma strângă foarte tare în brațe. Am observa că se comportă puțin diferit, față de când ne-am văzut prima dată.Jimin:Yoongi... Ma strangi prea tare!
Yoongi:Scuze! Te simti bine?
Jimin:Da. Tu te simti bine?
Yoongi:Da... Doar m-am speriat.
Îl strâng și eu în brațe.
Jimin:Cât e ceasul?
Yoongi:7 40... De ce?
Jimin:Nu mai merg la școală?
Yoongi:Azi nu.
Jimin:Ieiiiii!
Yoongi:Nu te bucura prea tare ca maine mergi. Asta doar dacă te simti bine...
Jimin:Nu ma simt bine... Cred ca o să leșin..Mă las pe spate. Întind mâinile și scot limba. Yoongi chicoteste și se apleacă peste mine si ma sărută. Roșesc și imi pun mâinile pe față. Dar Yoongi imi da mâinile la o parte și ma mai saruta o dată.
Yoongi:Nu te mai ascunde. Vreau sa iti văd fața. Esti draguț când roșești.
Se uita în ochii mei și își lasa fruntea pe a mea.
Jimin:Dacă nu merg la școală pot să mai dorm?
Yoongi:Sigur!
Se pune lângă mine și ma strânge în brațe.Adorm și ma trezesc la 11, dar Yoongi nu mai era lângă mine. Ma ridic și ma duc sa ma schimb de pijamale. Ies din camera după ce sunt gata și ma indrept spre biroul lui Yoongi pentru că, de obicei, acolo este. Bat la usa si intru.
Jimin:Neața! Ce faci?
Yoongi:Neața, îngeraș! Bine, tu? Te doare ceva?
Jimin:Da, gâtul.
Yoongi:Iartă-mă...
Se ridică de pe scaun și vine și ma îmbrățișează.
Jimin:Yoongi, sunt bine. Iti e foame?
Yoongi:Da, hai să mâncăm ceva.Ne ducem la bucatarie si o găsim pe Mary făcând ceva de mâncare.
Yoongi:Mary, ne este foame...
Mary:Atunci mâncați! Poftim!
Yoongi:Mersi! Hai Jimin!
Mary:Jimin?
Jimin:Da?
Mary:Ești bine? L-am auzit pe Yoongi țipând dimineața... Ce s-a întâmplat?
Jimin:Sunt bine! Nu te îngrijora!
Mary:Bine atunci, duceti-va și mâncați! Pa copii!
Jimin/Yoongi:Pa Mary!Mergem și mâncăm, iar ziua de azi trece repede. Ajungând la ora 23. Yoongi citea o carte, iar eu ma uitam la el..
Yoongi:Te mai holbezi mult la mine?
Jimin:Nu mă holbez la tine....
Yoongi:Sigur.
Se ridică și vine spre mine. Se așează în pat cu capul pe pieptul meu. Încep să ma joc cu părul lui.
Jimin:Chiar trebuie să merg?
Yoongi:Da.
Jimin:Offffff.... Nu poti sa ma mai muști o dată?
Yoongi:Jimin!! Trebuie să mergi ca sa inveti și sa ma poti ajuta la conducere.
Jimin:Nu ma poti învață tu?
Yoongi:Ba da... Dar nu vrei sa iti faci prieteni?
Jimin:Nu o să îmi fac... O sa vezi!
Yoongi:Offfff.... Uite, dacă nu o să te simti bine la școală o să inveti cu mine. Dar măcar încearcă.
Jimin:Bine...
Yoongi:Acum hai să dormim maine, la 7, trezirea!
Jimin:Bine.. Noapte bună!
Yoongi:Noapte bună!_____________
Asta e tot pentru azi 😊
Sper ca va plăcut 💜😘
Următorul mâine 😘💜
CITEȘTI
Vulpea cu nouă cozi // Yoonmin
VampireSunt multe legende despre creaturi ale păduri și vampiri. Dar legendele cele mai de temut sunt cele care pot sa se adeverească. Astfel secolele trec, iar mitul este înflorit și schimbat de fiecare persoana in parte. Jurământul făcut de creaturi miti...