Jimin pov:
Am terminat de mâncat, am luat farfuria și m-am pus să o spal. O astept pe Mary pentru ca mi-e frică să merg singur pe holurile astea...
Mary:Ai terminat?
Jimin:Da.. Multumesc pentru mâncare!
Mary:Nu ai pentru ce!
Jimin: Mary ,o să ma mai întorc vreodată acasă la tatăl meu?
Mary:Jimin... După ce îți gasesti perechia o să stai cu ea...toata viata, dar să știi că tu nu o să trăiești ca un om normal...
Jimin:Cum adică?
Mary:Defapt toți oamenii care au perechile nobili sau fac parte din familia regală trăiesc cât trăiește și perechia lor. Nu ți-a zis Yoongi de asta?
Jimin:Nu... Mi-a dat o carte care cred ca spune tot ce trebuie să stiu despre perechi...
Mary:Am înteles! Hai să te duc înapoi în cameră.
Jimin:În camera lui Yoongi?
Mary:Da! De ce?
Jimin: Nu pot să stau cu tine?
Mary:De ce vrei sa stai cu mine?
Jimin:Imi e frica de Yoongi...
Mary:Să nu-ți fie! Ti-am zis, el nu iti va face nimic! Și nici nu o să te lase să stai cu mine.
Jimin:De ce?
Mary:O să afli de ce, când vei citi cartea pe care ți-a dat-o el.
Jimin:Bine
Merg împreună cu Mary înapoi în camera lui Yoongi. Era deja trecut de ora 23 asta însemna că trebuie să dorm...
Întru în camera și îl văd pe Yoongi citind o carte.
Mary:Eu plec acum. Noapte bună!
Yoongi:Noapte bună!
Jimin:Noapte bună...!
Yoongi:Jimin... Esti bine?
Jimin:Da... De ce nu aș fi....
Yoongi:Îți bate foarte tare inima de cand ai intrat în cameră. Îti e frica de mine?
Jimin:Nu...
Yoongi:Sigur?
Jimin:Da..
Yoongi:Eu cred ca îți e.... Am dreptate?
Jimin:Doar puțin...
Atunci îl văd că se da jos din pat și vine spre mine. Eu ma dau câțiva pași în spate însă el ma prinde de talie.
Yoongi:Uitate la mine, te rog! Jimin chiar dacă abia ne-am cunoscut vreau sa stii ca esti foarte frumos, draguț și ca te plac!
Jimin:Chiar?
Yoongi:Da!
Și atunci Yoongi ma trage într-o îmbratisare foarte lungă.
Yoongi:Hai sa ne culcam și mai vorbim mâine. Noapte bună!
Jimin:Noapte bună!Următoarea dimineata, primul care s-a trezit a fost Jimin.
Jimin pov:
Deschid ochii din cauza razelor de soare. Ma dezvelesc și vreau sa ma ridic, dar brațele lui Yoongi ma țin de talie. Incerc să îi îndepărteze mâinile dar fără folos, de fiecare dată când aproape reușeam ma strângea și mai tare...
Yoongi:Neața!
Trăsar când îi aud vocea.
Jimin:Bună dimineata!
Yoongi:Unde vrei sa pleci? De jumătate de ora te chinui sa îmi dai mâinile jos de pe tine.
Jimin:.... Poti sa imi dai acum drumul?
Yoongi:Nu.😁
Jimin:De ce?
Yoongi:Ca nu vreau! 😊 Dacă vrei sa iti dau drumul trebuie să ma saruti!
Jimin:Nu pot să fac asta...
Yoongi:De ce? Dacă nu o faci tu o fac eu! Deci?
Jimin:Bine, dar mai întâi trebuie să îmi dai drumul!
Yoongi:Bine!Yoongi pov:
Îl văd cum se ridică din pat, iar în următoarea secundă fuge și deschide usa și pleacă din cameră.
Yoongi:JIMIN!! ÎN SECUNDĂ ASTA TE ÎNTORCI ÎN CAMERA, CA DACĂ NU VEZI TU CE ITI FAC!
Dar nu ma asteptam sa se întoarcă, asa ca ies din camera și plec după el.__________
Asta e tot pentru azi😁😁
Sper că va plăcut 💜💜
Următorul capitol îl postez duminică 💜💜😘
CITEȘTI
Vulpea cu nouă cozi // Yoonmin
VampireSunt multe legende despre creaturi ale păduri și vampiri. Dar legendele cele mai de temut sunt cele care pot sa se adeverească. Astfel secolele trec, iar mitul este înflorit și schimbat de fiecare persoana in parte. Jurământul făcut de creaturi miti...