| q & a

4.7K 188 13
                                    

1. Hogyhogy úgy döntöttél, hogy Diana meghal a végén?

Mert így volt kerek.
Leginkább ez a gondolat hajtott:
az egész könyvben Diana szenvedett, Diana nézett mást.
Most az egyszer Diana miatt szenved mindenki, és mindenki Dianát nézi.

2. Diana tényleg meghalt?

Elhunyt, méghozzá a születésnapján, és ezzel együtt Ace és Adler születésnapja is ekkor van. (9. fejezetben van említve)

3. Miért volt az ikrek szülei megszállottja Beate-nek?

Azért, mert mikor Beate velük volt, Adler állapota javult, és mivel békét hozott a családba, mindenki szerette őt.

4.Ace-nek mi volt a reakciója?

Ko-fin van kint erről különkiadás.
Röviden: bűntudatot és megnyugvást.

5. Mikor Ace azt mondta, hogy "majd találkozunk", tudta, hogy Diana meg fog halni?

Nem tudta. Azért köszönt el, mert Dianának pihennie kellett, hogy túlélje.

6.  Ace tényleg szerette Dianát, vagy csak Beate miatt van vele?

Erre sehol sem válaszolok, senkinek. Ugyanis ez egy olyan elvi kérdés, amiről a véleményem nem osztom meg; meghagyom a döntést Nektek ebben az egy kérdésben a könyvet illetően.

7. A végén miért állt le Diana szíve?

Elengedték az izomrostok a donort a hirtelen őt érő intenzitás miatt.

8. Nem tervezel különkiadást írni?

A következő bejegyzés erről fog szólni. De, tervezek, már írtam is, viszont ezek Wattpadra nem fognak fel kerülni, mivel ide csak a fejezeteket publikálom. Kofira kerülnek fel a különkiadások, ahol 1$ értékben (340 Ft) tudod elolvasni őket. A regény ezek nélkül is érthető, így senkinek sem kötelező - csupán ajánlott, ha nagyon érdekel a jövő, a múlt.

9. Nem tervezed folytatni?

Nem. Diana halálával véget ért a a'mámor.

10. Mikor Ace-el beszélt Diana Ace elköszönt és Diana bealudt. Azután Ace ugyanott volt és azt mondta hogy "egy keveset, de be aludtál. De azóta se hagytalak itt."

Valamelyik jelenetet Diana csak álmodta.





ezeket a kérdéseket instán tettétek fel, viszont úgy gondoltam, ide is felteszem a legizgalmasabbakat!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ezeket a kérdéseket instán tettétek fel, viszont úgy gondoltam, ide is felteszem a legizgalmasabbakat!

ne feledjétek, ma elindul az új könyv, egyelőre még csak az infós résszel - amelyben többek közt szereplőmontázsokat, és playlistet is találtok majd.

köszönöm, hogy itt vagy! <3

S P O I L E R E K
instagram | axellewriter

2023. július 25.

'𝐦𝐚́𝐦𝐨𝐫 | ✓Where stories live. Discover now