[augusztus 6.]
Azt sem tudom, hogy mikor beszéltem utoljára ennyit, mint tegnap éjjel Ace-szel, így kissé kapar a torkom, mikor felébredek. Ám a többiek rosszabbul jártak; ugyanis tegnap csontrészegen jó ötletnek gondolták, ha fürdőt vesznek a tóban, körülbelül tíz fokban, éjjel, mikor nem érezték, hogy mennyire le van hűlve a víz.Habár az ő hibájuk, kedves természetemről nem tehetek, így miután beveszem a gyógyszereim és felöltözök, csinálok forró tasakos levest az összes tökkel ütöttnek, és egyenként odaadom nekik.
– Jaj, kösz, Diana – hálálkodik rekedten Polly, miközben átveszi a mélytányért. – Kurva szarul vagyok.
– Kurva szar? – rikkan Shan bácsi a nyitott ajtónál, ám borzalmas akcentusára rátesz még egy lapáttal a rekedtsége is.
– Gondoltam, hogy megjelenik – motyogom az orrom alatt utalva arra, hogy az elmúlt napokban az esetek többségében csak akkor sikerült előkutatnunk őt, ha káromkodtunk. Shan bácsi nem szégyellős; leül az ágyamra, és tartja a markát, így neki is adok egy tányérral az ételből.
– Kurva – mondja vidáman, majd enni kezd.
– Szívesen? Asszem – ráncolom össze a homlokomat, majd megvonom a vállam, és a többi tényérért nyúlok. Ha eddig nem tudtam leszoktatni a káromkodásról, ezután sem fogom tudni.
A fejemmel kopogok a részeg rezidencián (én már csak így hívom), és miután beleegyező hümmögést kapok, az állammal lenyomom a kilincset, és belépek az oroszlán barlangjába. De tényleg, szó szerint; oké, én sem vagyok rendszerezett, ami a szobámon is rendre meglátszik, de hozzájuk képest semmi vagyok. Ruhák a földön, sörös üvegek mindenhol, a többiről nem is beszélve. És... használt óvszer?!
– Tessék, meleg leves – adogatom sorra a tányérokat a szerencsétleneknek, az utolsót leteszem a polcra, végül pedig csípőre tett kezekkel megállok Casper előtt.
– Hm? – kérdezi tőlem kómásan.
– Mi az ott? – biccentek fejemmel a használt óvszer felé, mire odanéz, majd újra rám emeli a tekintetét, ám már vigyorog.
– Minek tűnik? – pislog ártatlanul. – Pollyt nem kellett sokáig nyúzni. Szó szerint...
– Nem érdekelnek a részletek – tartom fel védekezően a kezeimet. – Ő Ace-szel van együtt.
– Hát, tegnap este mégis én voltam – vonja meg vállát Casper, majd enni kezd, én pedig hitetlenül nézek rá. – Most mi van?
– Az egyik haverodnak a barátnőjével feküdtél le tegnap este? – akadok ki egy fokkal hangosabban, mint kéne.
– Ha ő nem hűséges, én minek legyek? – kérdezi teljesen értetlenül. – Amúgy meg Ace nem a haverom.
– Mégis ő van itt, hogy vigyázzon rátok, te eszement!
YOU ARE READING
'𝐦𝐚́𝐦𝐨𝐫 | ✓
Romance𝐝𝐢𝐚𝐧𝐚 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐭 - kit mindenki gyengének gondol, miközben erős; 𝐚𝐜𝐞 𝐥𝐨𝐫𝐞𝐧𝐭 - kit mindenki erősnek gondol, de közben gyengének érzi magát; így köti össze őket a 𝐦𝐚́𝐦𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐨̋𝐤 𝐧𝐞𝐦 𝐭𝐮𝐝𝐣𝐚́𝐤. 𝐝𝐢𝐚𝐧𝐚 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐭 egy ked...