Már a könyv első fejezete után többen érdeklődtetek, hogy ez két szemszöges lesz-e... Én már akkor tudtam, hogy igen, azonban máshogyan, mint ahogyan tőlem megszokhattátok.
Mivel nagy álmom a könyvkiadás, amihez nem csak szerencse kell, hanem egy kis biztos háttér is, ezért úgy gondoltam, hogy létrehozom a saját Ko-fi oldalam, ahol csupán párszáz forintért tudjátok támogatni a munkásságomat.
Ennek nem a pénz leszívás a lényege (higgyétek el, hiszen már nyolc éve írok, és eszembe sem jutott ilyesmi), viszont a könyvkiadás nem kis költséggel jár, és ahhoz, hogy merjek belefektetni, tudnom kell, hogy megéri-e. Hamarosan 20 éves vagyok, és nem elég a tudat, hogy „hurrá, van egy könyvem, amit a kezeim közé tudok fogni", hanem ettől sokkal több kell. Rengeteg időt áldozok az írásra, és tudnom kell, hogy hosszútávon tervezhetek-e ezzel. Ha nem jön be a dolog, legfeljebb nem adom könyvkiadásra a fejem, viszont az írást ugyanúgy folytatom!
Kirakhatnék egy szavazást, hogy „szavazzon, aki megvenné a könyvem", de az biztos, hogy nem az igazságot mutatná. Viszont aki hajlandó kifizetni ezt a párszáz forintot pár fejezetért, abban biztos vagyok, hogy a könyvemet is a kezei közé venné.
Szóval ez igazából egy felmérés, hogy alapozzam-e erre a jövőm, vagy mégsem. Ha bejön a dolog, akkor be merem vállalni a könyvkiadást, mivel akkor benne van a pakliban, hogy profittal fog járni, viszont, ha a Ko-fi sem opció, akkor maradok Wattpadon, ahogyan évek óta.
Amennyiben tehát úgy gondolod, hogy megérnek a fejezetek párszáz forintot, és ezzel támogatsz engem, azt nagyon megköszönöm! Ugyanis ezzel az álmomat is támogatod.
Amit ígérni tudok az az, hogy rendszerességgel fognak jönni a fejezetek. Éppenséggel április 12-e van, mikor ezen sorokat írom, és pár perce fejeztem be a 'mámor utolsó fejezetét is, amit még április 10-én kezdtem el publikálni, ezzel is biztosítva azt, hogy soha ne maradjatok fejezet nélkül. Ez igaz lesz Ace szemszögeire is, ugyanis körülbelül július vége felé fogunk járni, mikor kikerül a 'mámor utolsó fejezete is (jól számolok, ugye?) (írói megjegyzés július 7-én: igen, jól számoltam hihi), Ace szemszögeinek publikálása a Ko-fi oldalamra pedig akkor fognak megkezdődni. Ergo van három hónapom, hogy írjam Ace szemszögeit, és tekintve, hogy ezt a könyvet durván 18 nap alatt megírtam (februártól volt írás alatt, de komolyabban csak a tavaszi szünet előtt vágtam neki), azt hiszem, megígérhetem, hogy nem hagylak titeket fejezet nélkül Ko-fin.
Köszönöm, ha elolvastad, ha esetleg pedig valaki támogatásra adná a fejét azoknak ígérem, hogy nem okozok csalódást, és köszönöm a bizalmat!
köszönöm hogy itt vagy! ♡
S P O I L E R E K
instagram | axellewriterxoxo
a x e l l e
2023. július 25.
ESTÁS LEYENDO
'𝐦𝐚́𝐦𝐨𝐫 | ✓
Romance𝐝𝐢𝐚𝐧𝐚 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐭 - kit mindenki gyengének gondol, miközben erős; 𝐚𝐜𝐞 𝐥𝐨𝐫𝐞𝐧𝐭 - kit mindenki erősnek gondol, de közben gyengének érzi magát; így köti össze őket a 𝐦𝐚́𝐦𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐨̋𝐤 𝐧𝐞𝐦 𝐭𝐮𝐝𝐣𝐚́𝐤. 𝐝𝐢𝐚𝐧𝐚 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐭 egy ked...