Yılbaşına iki gün kalmıştı. Ve hala Ryujin'den bir mesaj yoktu. Bir-iki hafta boyunca neredeyse her sabah acaba Ryujin bana mesaj attı mı? Diye düşünerek kalkıp telefonuma bakıyordum.
Ama hiçbir şey yoktu.
Belki benimle konuşmak istemiyordu, belki de bana mesaj atmak için yılbaşını bekliyordu.
Ya da beni umursamamıştı ve ben onu gözümde büyütüyordum.
Dışarısı yılbaşı süslemeleriyle doluydu. Güzel görünüyorlardı.
Evimden çıktım ve yılbaşına özel eşyalar satan bir dükkana girdim.
Bir kupa dikkatimi çekti. Üstünde kar yığınlarına yağan karlar vardı. O kupanın yanında da ona benzer kupalar vardı. Sadece bazı kupalar yılbaşına özeldi, diğerleri sıradandı.
Birinde güneşli hava, birinde bulutlu. Birinde ise, yağmur vardı.
Yağmuru görünce hemen aklıma o geliyordu, Shin Ryujin.
Bir tane üstünde kar yığınları olan kupa, bir tane de üstünde yağmur olan kupadan aldım.
Yağmurlu kupayı neden aldığıma dair hiçbir fikrim yoktu, belki de Ryujin içindi ama bu çok saçmaydı. Almak içimden gelmişti sadece. Kupaları bir poşette taşıyarak evime doğru yürüdüm.
Evimde boş boş otururken telefonum çaldı. Arayan Ryujin olabilirdi, bu yüzden hemen telefonu açtım.
Ama belli ki arayan Ryujin değil, telefon şakası yapmak için arayan çocuklardı. Birkaç saçma şey söyleyip telefonu kapattılar.
Evde oturduğum süreç boyunca hep Ryujin'i düşünüyordum. Evden tekrar çıkıp biraz daha temiz hava almak iyi olurdu diye düşündüm.
Dışarıda pek birşey yapmadım. Sadece bir parktaki bankta oturup evden getirdiğim sıcak kahvemi içtim.
31 Aralık 2023
Yılbaşı gelip çatmıştı. Elimde aldığım yağmurlu kupayı bir poşette taşıyarak yürüyordum.Dışarısı birkaç güne kıyasla daha hoş görünüyordu. Hem kalabalık olan sokaklar, hem de sakin, sessiz olan sokaklar vardı. Sakin görünen bir sokağa girdim.
Sokakta yılbaşı ile ilgili pek birşey yoktu ama uzaktaki ışıklarını görebildiğim 7/11 vardı, oraya doğru ilerledim. 7/11'ın dışındaki masada oturan bir kız vardı.
Markete biraz daha yaklaşınca onun kim olduğunu anladım.
O, Ryujindi. İki şişe soju bitirmişti ve şimdi üçüncü şişeyi karton bir bardağa döküyordu. Bardaktaki sojuyu bitirdikten sonra telefonunu eline aldı ve bir numara tuşladı.
O tam telefonu kulağına götürmüşken cebimde bir titreşim hissettim.
...