💜Mars💜

7 2 1
                                    

💜MARS  💜

1

Mayuzumu Chihiro (Kuroko no basket) / Flora (Winx) / Plisetsky Yuri (yuri on ice) / Italie (Hetalia) / Issei Matsukawa (Haikyuu) / Minorhinoceros (one piece)

2

Sanji; ichiji Vinsmoke, niji, yonji, wolf ( One piece) / Umenomiya Anna (Gakuen Alice) / Tsukumo (Karneval)/ Jeanne Tao (Shaman King) / Chome (Tokyo Revenger)

3

Sendo Yukari (Rosario+Vampire) / Asahina Hiyori (Mekakucityactors) / Fukawa Touko (Danganronpa) / Tsukiyama Shu (Tokyo ghoul) / loulou (magica doremi) / Hanazono Sakura (Kaichou wa maid sama) / Midora (toriko) / Aimaru (toriko) / Urashima Kotarou (Kamisama Hajimemashita) / Ryunosuke Tanaka (Haikyuu) / Mituki Izumi (Idolish7) / Hina et Galdinio (One piece) / Leolio Paradinaitop (HunterxHunter) / Anon Kanon (Vocaloid) / Yuzuriha Ogawa et Homura Momiji (Dr Stone)

4

Masira et minotaure (One piece) / Tamaki Amajiki ( My hero Academia)

5

Osaki Nana (Nana)  / Sadi et Minokoala (One piece) / Panda (Jujutsu Kaisen)

6

Moriyama Shiemi (Blue exorcist) / Michiru Kaio Sailor Neptune (Sailor moon) / Kentin (Amour sucré) / Haguar D; Sauro, salome,; charlotte brulée (One piece) / Darya Nikitina (Dr Stone)

7

Makie Sasaki (Negima) / Mnozebre (One piece) / Backdraft ( My hero academia) / Sana Kurata ( Kodomo no omocha) / Yuta Okkutsu (Jujutsu Kaisen) / Pablo Cavasoz (Blue Lock)

8

Ebisu (Naruto) / Takimaru (toriko) / Mary Saotome (Kakegurui)

9

Shanks ; Dracule Mihake et Franky (One piece) / Tenten (Naruto) / Mignight (My hero academia) / Kanji Mochizuki (Tokyo Revenger) / Shamil Volkov (Dr Stone)

10

Oswald Baskerville, Glen ( Pandora Heart)

11

Palms (One piece) / Li (amour sucré) / Rensuke Kunigame (Blue Lock)

12

Stelly (One piece)

13

Irma (Witch) / Koro-sensei ( Assassination Classroom)

14

Fujisaki Chihiro (Danganronpa)

15

Momomya Ichigo (Zoey dans Tokyo mew mew) / Torao Mido (Idolish7)  / Kuro Matsumi ( Saki)

16

Nogi Ruka (Gakuen Alice) / Kû-fei (Negima)

17

Otoribashi Rojuro (Bleach)

18

  Konoe Konoka (Negima)

19

Atmos (One piece) / Eric Solt ( K project)

20

Sabo (One piece) / Hanazono Hikari (Spécial A) / Sky (Winx) / Yamcha (dbz) / Yuji Itadori (Jujutsu Kaisen) / Asahi Naruhaya (Blue Lock)

21

Spacey (One piece) / Ryuugamine Mikado (Durarara) / Norman (promised nevrland) / Shion Madarame (Tokyo Revenger) / Aoshi Tokimitsu (Blue Lock)

22

Annie Leonhart (SNK) / Cemento ( My hero Academia)

23

Taranee (Witch) / Terrence (Dreamland) / Ectoplasm ( My hero Academia) / Ibara (Dr Stone)

24

Hotori Tadase (Shugo Chara)

25

Flora (Magicaldoremi) / Akira Kunimi (Haikyuu) / Naru Narusegawa (Love Hina) / Kumugu Saiki (Saiki kusuo no psi man)

26

Tsuru (One piece) / Kamo Ryuuhou ( K prokect) / Jurota Shishida (My hero academia)

27

Kira Izuru (Bleach) / Shun Belly ( Dreamland) / Akitaru Obi ( fire force) / Boruto Uzumaki (Boruto)

28

Kousuke Seto (MCA) / Arima Kousei (Your lie in april) / Haruno Sakura (Naruto)

29

Sainte Sharlia (One piece) / Catarina Devon (One piece) / Hotori Tadase (shugo chara)

30

Kurotsuchi Mayuri et Nemu (Bleach)/Eren Jäger (SNK) /Meika HIme et Mikoto (Vocaloid)

31

Baskerville (one piece) / Komatsu (toriko) / Sarada Uchiwa (Boruto) / Jinpachi Ego (Blue Lock)

Bisous bisous 😘

Les anniv de vos perso prefOù les histoires vivent. Découvrez maintenant