Ege'den
Bugünlerde kendimi sürekli balkonda buluyorum sitemizde yaşamış ve şu an aramızda bulunmayan bazı emeklilerin hayaletleri bedenime giriyor olabilir. Evet en makul sebep bu.
Balkondaki tek kişilik salıncağımda otururken gözüm karşıya yani Alphanların balkona kaydı.
Meşhur deniz şortu askıdaydı, demek havuza inmeyecekti. Benim de canım pek yüzmek istemiyor zaten, evde dinlenmek daha cazip geldi şu an.
Ben boş düşüncelere dalmışken balkonlarında Alphan belirdi,suç üstü yakalanmış gibi panikledim.Çok saçma bir davranıştı en azından selamlaşabilirim diye tekrar ona doğru baktım gülümseyerek, o da gülümsüyordu ama bana değil.
Sitenin giriş kapısındaki Onur'a el sallayarak geliyorum dedi. Bana doğru bakmadan içeri girdi.Muhtemelen görmemişti beni.
Onur onu neden almaya gelmişti ki?
Daha herkesi kaç defa uyarmam gerekecek bu çocuk konusunda acaba?Sena'ya bu kadar umursamaz olduğu için biraz çıkıştığımda aldığım tek cevap: "Alp'in onunla işi yok, kimseyle yok" oluyordu.
Neden kimseyle işi olmuyormuş? Hâlâ beni seviyor olabilir mi?
Sevse ne olurdu ki. Onla bir şeyler düşünür müydüm acaba o zaman? Ben birini mutlu edemem ki amk.
Neler düşünüyorum sıcaktan kafayı yedim heralde. Deniz,havuz,duş herhangi bir şekilde suya ihtiyacım var.
Havuzdan çıktım, defalarca havuzun bir ucundan bir ucuna yüzmek iyi gelmişti.Kafamdaki gereksiz düşünceler biraz dağılmıştı Alphan haklıymış spor gerçekten de iyi geliyor insana.
Şezlonga uzanıp kulaklıklarımı taktım çocuk sesine maruz kalmadan dinlenmenin tek yoluydu.Telefonumu elime aldım bizimkilere yazar oyalanırdım belki.
Önce bir sosyal medya kotrolü yapmak istedim beni ilgilendirmeyen hikayeler birikmişti resmen. Tatilden fotoğraflar geç,bikinili kızlar işim olmaz,ofis günü geç,burger canım çekti amk,yaz okulunda sınıf arkadaşları geeç,Ata'nın eblek suratı,babamın operasyondan fotoğrafı geç,annem Paris'te cafede oturuyor beğen, "bacak günü ve favori öğrencim mi" bu ne amk ya
Lan bu Onur denen herif kendini ne sanıyor da Alphan'ın storysini alıntılamış.Millet yanlış anlayacak ya da çocuğun üzerine üşüşecek. Onur ne ki arkadaşları ne olsun
Alphan🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Dair Düşler (BxB)
Novela JuvenilAlphan bu yazı yıllarca aşık olduğu ve onu reddeden Ege'yle geçirmek zorunda. Neyse ki her şey geçmişte kaldı. Yani olduğu kadar işte... Yarı texting Sena: Şey bu yaz bir misafirimiz var Aylin: Sakın o deme Göktuğ: Hayır amk yaaa Alphan: Sorun deği...