Videoita vaimoista, jotka pakkaavat aviomiehilleen suloisia eväsrasioita töihin.
Rasioissa on aina vähintään kaksi kerrosta; toinen alkupaloille ja jälkiruoalle, toinen pääruoalle.
Ruoka asetellaan rasiaan kauniisti, houkuttelevasti. Joskus sinne laitetaan suloisia mikkihiirikorviakin koristeeksi.Aviomies saa olla ikionnellinen. Joka aamu hän saa ottaa jääkaapista työmaalle mukaan kauniisti pakatun eväsrasian, johon on käytetty aikaa ja ajatusta. Ruoka on suunniteltu valmiiksi. Sen ravintoarvot ovat kohdallaan, ja se on samalla hauskaa sekä maukasta.
Kotona eväsrasian voi jättää tiskipöydälle. Huomennahan uusi on taas jääkaapissa valmiina. Mitähän sillä kertaa sieltä löytyy? Ehkä dinosauruksen muotoisia nugetteja.
Jei!
Vaan missä hänen eväsrasiansa on? Ja jos sellainen on, miksei hän saa mikkihiirikorvia sinne? Hänen rasiassaan - jos sellaista edes saa - on hutiloitu ruisleipä. Vesipullon voi itse täyttää halutessaan.
Hän tekee itse eväsrasiansa, vaikkei haluaisi. Heidän avioliitossahan kaikki on 50/50. Hän tekee eväsrasiat, pukee lapset, siivoaa, käy töissä, maksaa laskuista puolet ja rakastaa ehdoitta. Aviomies käy töissä ja maksaa puolet. Rakastaa niin kauan kuin vaimo on kaunis. 50/50.
KAMU SEDANG MEMBACA
piinaa ja poetiikkaa
Puisija runojalkani ontuvat, mutten silti osaa lopettaa ajoissa