Byl to jen sen?

309 3 0
                                    


Cítím jak moje tělo padá a já s tím pádem nemůžu nic dělat. Celým tělem mi projede husí kůže, když spadnu do příjemně měkké a voňavé matrace. Když se ještě jednou zaměřím na její vůni připomíná mi vůni muže. ,,Ale jakto v životě jsem s nikým nespala, tak jak můžu vědět že takhle voní muž"? Jakmile mi tahle myšlenka projde hlavou tak se nade mnou zjeví nějaký muž. Když se na něj podívám vidím jeho krásně zvlněné vlasy do kterých ihned zabořím konečky svých prstů. A on se ke mně sehne ještě blíž což mi umožní vidět jeho smaragdově zelené oči, které v temné místnosti krásně vynikají. Celá se zachvěju, když mi ten mladík začne šeptat do ucha ,,Jsi připravená"?. V ten moment se jeho rty změní do tvaru O a přibližuje se s nimi k těm mým. Ihned sebou cuknu, protože mám strach ani nevím co je zač a já sním ležím v posteli a je mi jasné že mě chce zbavit mé nevinnosti. Svojí rukou mi otočí můj obličej směrem k tomu jeho a jemným chraplavým hlasem na mě promluví ,,Je to jen polibek". Po delším přemýšlení se odhodlám a i mé rty se změní do tvaru O. On se ke mně přiblíží a já cítím jeho dech na mých rtech.

,,CRRR CRRR" Zazvoní budík. Vyděšením div nevyletím z postele a podívám se kolem sebe. Vidím že jsme u sebe v pokoji a žádný krásný hot boy z mého snu, nikde nebyl. ,,Sakra byl to jen sen, no ještě aby ne kdo by chtěl spát s někým jako jsem já". Vstanu z postele a dojde mi že je 1. září a já jdu do třeťáku. Obleču se, udělám si ranní hygienu a jdu dolu za mamkou na snídani.

,,Tak co zlato jak si se vyspala na ten první den"? ,,Dobře" řeknu a dál to nerozebírám protože si vzpomenu na ten až moc realisticky vypadající sen. Naštěstí se ani mamka neptá na to co se mi zdálo nebo něco tomu podobný. Rychle se nalíčím, pobalím mobil, peněženku a pití do kabelky a vyrazím na bus, protože mi stačil ten sen a to poslední co bych teď potřebovala by bylo aby mi mamka říkala ať vykročím pravou nohou a podobný žvásty... ,,Tak pa mami uvidíme se večer" řeknu a odejdu. Za už zabouchnutými dveřmi slyším ještě jak mamka volá ať to zvládnu, přitom jen prohodim oči v sloup a jdu na ten bus nebo mi to fakt ujede.

Dorazila jsem na zastávku a za deset minut tam byl bus tak jsem díky bohu dlouho nečekala. Cestou busem do školy jsem si promítala jaký ten nový rok asi bude? Jasně klasika bude tuna testů nasraní učitelé a já, která se bude muset přes tohle všechno prorvat až do čtvrťáku. Ale pak jsem si vzpomněla že má přijít nějaký nový učitel o kterým říkala Cassie. Doufám že bude lepší než Flegmirg, protože dějepis a tělocvik s ním bylo to nejhorší na celým světě. Na těláku kluky furt ponižoval a holkám se koukal furt na prdel nebo kozy. Docela dost holek i znásilnil a kvůli tomu poslednímu incidentu ho vyrazili. Prej znásilnil nějakou holku z prváku a díky záběrům z kamer na něj měli důkazy. Fuj ten záběr bych fakt vidět nechtěla a chudáci ti co se na to koukat museli. No to už je minulost teď se těším na toho nového.

It's only kiss //HarryS.//Kde žijí příběhy. Začni objevovat