Už mu nepatřím.

43 0 0
                                    


Zabouchla jsem za sebou vchodové dveře od mého bytu. Svalila jsem se na postel a nekontrolovaně mi po tváři začaly stékat slzy. Byli to slzy nepochopení a touhy. ,,Sakra, Lucy, jenom se tě zeptal jestli máš přitele a ty se zhroutíš"?! Nadávala jsem si v hlavě a záhy přišla odpověď. ,,Mám přítele? Patřím mu ještě? Jak bych mu mohla patřit, když o něm nevím a on neví nic o mě. Je to minulost beztak už si ve vězení našel nějakou jinou. Sice nevím jak a kde ale určitě už na mě zapomněl". Po těchto pravdivých a bolestivých myšlenkách jsem začala zvlykat ještě víc a hlasitěji.

Asi po patnácti minutách bolestivého a hlasitého vzlykání jsem se pomalu uklidnila. Sedla jsem si na kraj postele a bílím kapesníkem, který byl pod mým polštářem jsem si utřela mokré tváře. ,,On na mě zapomněl, tak já můžu taky. Už se z toho musím dostat, prostě musím". S rošťáckým úšklebkem na tváři jsem si konečně ujasnila svoji budoucnost, kterou už nemůžu utápět v minulosti. Zvedla jsem se, zhluboka jsem nadechla a dala jsem si do mikrovlnky ohřívat další "lahodný" polotovar.

Sedla jsem si i s jídlem k mému notebooku a pustila jsem si první film na který jsem narazila.
Film jsem vůbec nevnímala a nakonec jsem u něj usla.

Ahojky, konečně další kapitolka. Jo já vím je krátká a celkem o ničem ale pro příběh je důležitá.

Moc bych vám chtěla poděkovat za neuvěřitelná čísla přečtení. Jste nejlepší a mijulu vás❤

Máte taky stávku já doufám, že jo, protože není lepší pocit než být v pondělí doma. To byla jen taková vsuvka ale mám pro vás něco důležitějšího a zajímavějšího.

Na mém profilu najdete můj nový příběh, Be good or be dead. Je to taky fanfikce o Harrym ale i s klukama z 1D. Pokud vás baví tohle, tak si myslím, že vás bude bavit i tamto, zase to je strašně perverzní ale bez toho by to ani nešlo. No když tak máte typ na čtení. A já se s vámi loučím a přeju vám aby jste přežili tento a každý další týden ve škole nebo kdekoliv jinde.

Vaše Lucie_Odvar🖤

It's only kiss //HarryS.//Kde žijí příběhy. Začni objevovat