Zanedlouho se otevřeli dveře od soudní síně a dovnitř se začali hrnou davy lidí z té chodby.
I já jsem zanedlouho vešla do té soudní síně, byla obří. Každá stěna tam byla poseta dřevěným zdobením. Celkově všechno tam bylo ze dřeva, stoly, lavice, židle a i to kladívko, které v ruce dřímal soudce. Všechno tam bylo z mohutného dubového dřeva a působilo to strašně akademickým až strašidelným dojmem. Připadala jsem si jak v podělaným filmu, což byla děsivá představa.
Všichni lidé, kteří přišli do síně se rozdělili na dvě skupiny. Jedna si sedla na pravou a druhá zase na levou stranu, podle toho jestli přišly obžalovaného obhajovat nebo hanit. Já jsem ho samozřejmě přišla obhajovat, tak jsem si sedla na stranu obhájců. Bylo znatelně vidět, že lidí co ho jdou hanit bylo tak třikrát více než nás, obhájců. Bylo to děsivé a bylo to první znamení toho, že to pro Harryho vypadá špatně.
Když se všichni usadili, tak přišel on. Měl kolem sebe asi čtyři policajty, na rukách pouta a oranžový overal. Ještě předtím než si sedl, tak mi věnoval letmý pohled. Když jsem zahlédla ty jeho duhovky, tak jsem v nich viděla strach a to bylo něco co jsem myslela, že on nemá. Ale ne, bylo vidět že je vyděšený a není mu dobře. Kromě toho, že byl stále pomlácený tak byl i velmi bledý a pohublý. I ten pouhý půl sekundový pohled do jeho tváře ve mě vyvolal bolest. Bolest, kterou jsem cítila po zbytek soudu.
Soudce oznámil začátek soudu a předvolal si první svědkyni. ,,Soud předvolává Madison Smithovou". Zvolal soudce a z druhé strany se zvedla brunetka a vypadala hrozně mladě. Stoupla si před pultík. ,,Dobrý den slečno, prosím pověste soudu a zde přítomným vaše obvinění vůči Haroldu Edwardu Stylesovy". Pokynul soudce a ta brunetka začala.
,,Děkuji pane soudce. Jako první věc bych chtěla říct, že se mi to stalo ve dvanácti letech. Byla jsem s mojí rodinou v kině na nějakém filmu. Už u kasi jsem si všimla, že po mě kouká o dost starší kluk než jsem byla já. Nic jsem si z toho nedělala byla jsem v pubertě a na jednu stranu se mi líbilo, že se po mě kouká. Vešli jsme do sálu a já si všimla, že sedí ihned za mnou. Párkrát během filmu jsem cítila takové šťouchnutí do sedačky, to mi už tak příjemné nepřišlo ale nechala jsem to být. Asi uprostřed toho filmu jsem si odskočila na záchod. Když jsem otevírala dveře od záchodu, tak jsem si koutkem oka všimla, že jde za mnou. Rychle jsem vlítla dovnitř a než jsem se stačila zamknout v kabince, tak tam byl. Přitiskl se na mé dvanáctileté tělo a oba nás tam zavřel. Ani jsem nekřičela byla jsem tak v šoku, že mě to ani nenapadlo. Přesto ale vytáhl ze svého batohu černou lepící pásku a dal mi ji přes pusu abych neřvala. Snažila jsem se bránit ale marně byl mnohem silnější než já. Ohnul mě přes záchodovou mísu, ruce mi podržel abych se nemohla bránit a stáhl mi kalhoty a poté i kalhotky. Následně mě pohlavně zneužil ale já jsem v tom věku už věděla co to všechno znamená a proto to bylo ještě více intenzivní. Jako to trauma. Během toho mě osahával úplně všude a na konci mi řekl, že pokud to někomu řeknu tak mě zabije. Poslední otázkou se zeptal jak se jmenuju a já mu to ze strachu řekla. Moc jsem si jeho obličej nepamatovala ale asi po třech letech jsem si vzpomněla. Vzpomněla jsem si, že to je to nechutný prase co tady teď sedí. Pardon".
Celé to řekla a musela odejít, protože začala brečet a nezvládala být v jeho přítomnosti. Mě z toho bylo taky špatně. Bylo děsivý, že jí bylo dvanáct a on udělal co udělal. Také se mi do očí nahrnuly slzy ale stihla jsem je ještě udržet.
ČTEŠ
It's only kiss //HarryS.//
Fanfic15 + !!! Ona je úplně normální osmnácti letá holka. Ale její život se rázem změní když potká jeho. Jak se zachová, když jí řekne že jí chce vidět i jinde než jenom v lavici. Děsivé na tom je že on je její učitel. A k tomu všemu zjistí že má příšern...