Dorazila jsem autobusem na druhou stranu Londýna. Moc jsem to tam neznala tak jsem chvíli tápala,kam mám jít. Nakonec jsem se ale zorientovala a šla po krásné ulici až k adrese, která byla na papírku. ,,Páni to je nádhera". Vypadlo ze mě, když jsem spatřila nádherný a moderně zařízený dům. ,,No adresa sedí tak tady jsem určitě správně". Řekla jsem a sebevědomě jsem šla až ke dveřím toho překrásného domu. Zazvonila jsem a netrpělivě čekala co bude dál.
,, Ahoj tak tě tady vítám. Vypadáš nádherně". Přivítal mě a pokynul abych šla dovnitř. ,, Díky". Řekla jsem zdvořile a on mi řekl abych se posadila na gauč. ,,Dáme si víno"? Zeptal se a já přikývla. Oboum nám tedy nalil víno a začal novou konverzaci. ,,Tak jo jsem Harry říkej mi tak. Tady nejsem tvůj učitel". Řekl a ušklíbl se a já s ním. ,,Máš to tu strašně krásný, Harry. Jak jsi na to vzal peníze? Muselo to stát majlant". Zeptala jsem se ho. A on se trochu zarazil. ,,No víš. Chceš to vážně vědět "? Zeptal se vážným tónem a jsem na to jen řekla ,,Jo jestli mě chceš v posteli tak o tobě chci něco vědět". A on začal. ,,Už od deseti let pracuju jako prostitut. Nevěřila bys kolik lidi platěj za dítě co se slíká. Nejsem na to hrdej ale umřela mi tragicky celá rodina. Tak mě šouply do děcáku odkud jsem zdrhnul. Chytl jsem se party prostitutek ve kterých jsem viděl potenciální mámu. A pak to začlo. Vydělal jsem si miliony a investoval jsem to do svýho vzdělání, do tohohle baráku a dalších důležitých věcí". Říkal mi celý svůj smutný příběh a já jsem jen nevěřícně sledovala jeho oči, které se plnily slzami.
,,Bože to je strašný. Je mi líto co sis prožil. A teď už to neděláš viď"? Zeptala jsem se ho jestli tam furt pracuje. ,,Né už šest let tam nedělám neboj. Ale teď dělám mnohem horší věci. A chci abys o nich věděla. A tím pádem věděla do čeho jdeš, když mě dovolíš tě odpannit". Řekl vážným hlasem a mnou projeli ty nejhorší možné věci, které by mohl dělat. ,,Jaký věci"? Řekla jsem roztřeseným hlasem a on to na mě poznal. Chytil mě za ruku a řekl mi že nic z toho co mi tady řekne mi dělat dneska nebudeme, tak ať se nebojím. ,,Dělám holkám BDSM a dělám jim to dobrovolně i nedobrovolně ale neboj u tebe to budu dělat jen s tvým souhlasem. Nevím ale s tebou se citim jinak asi se cítím provinile nebo nevím co to kurva je za pocit". U tý poslední věty zařval a mě se na těle postavili všechny chlupy. Viděl že mě z jeho reakce mi není dobře a tak se mi začal omlouvat. ,,Seš strašně krásná a nevinná holka a já tady na tebe vyvalim svůj posranej život plnej bolesti. Nechci tě děsit ale chci to s tebou zažít a chci aby jsi řvala mé jméno a prosila mě o další zvrhlí věci". Dopověděl to a já jsem zažila příjemný pocit při těch krutých slovech asi se mi to vnitřně líbí. ,,Vždycky mě něco takového přitahovalo. Zajímám se o tématiku BDSM a chci ji vyzkoušet". Řekla jsem mu a jemu se rozzářily ty jeho smaragdy. ,,Ale svoje poprvý takhle nechci". Dokončila jsem svou frázi a on mi věnoval jemný úsměv.
Ten úsměv mu ale nevydržel dlouho. ,,Kolik holek jsi měl"? Zeptala jsem se ho a on se podíval stydlivým dojmem do země. ,,Za celej můj sexuální život který začal už v desíti. Asi něco okolo 300 holek". Nevěřícně jsem na něj koukala i přestože mi svůj pohled neopětoval. ,,To není možný. J-jak"?! Zakřičela jsem na něj nevěřícně. ,,Já s holkama nechodím jenom s nima spím. V životě jsem neměl jedinej vztah, tak ani nevím co je láska". Řekl mi a já na něj vyjela. ,,Jo možná by se mi líbilo BDSM ale já nejsem a nikdy nebudu tvoje kurva na jednu noc"!!! Po tomhle jsem se otočila na podpatku a odešla. A on se mě ani nesnažil zastavit asi litoval, toho co mi řekl. A to je dobře měl by toho litovat.
ČTEŠ
It's only kiss //HarryS.//
Fanfic15 + !!! Ona je úplně normální osmnácti letá holka. Ale její život se rázem změní když potká jeho. Jak se zachová, když jí řekne že jí chce vidět i jinde než jenom v lavici. Děsivé na tom je že on je její učitel. A k tomu všemu zjistí že má příšern...