Je už všechno dobrý?

46 0 0
                                    


Ležela jsem v té zablešenou posteli a nevnímala nic co se děje kolem mě. ,,Bejby"? Z toho malého pokoje se ozval mě až moc povědomý chraplavý hlas. Otočila jsem hlavu a nevěřila svým očím. ,,Harry"? S vyvalanýma očima jsem se nevěřícně zeptala. On přišel ke mě a sedl si na postel, ke mě. Chytil mě za ruku a začal povídat. ,,Jsem to já, ano já Harry. Koukáš na mě jak vyvoraná myš. Co je"? Zeptal se. ,,Ty-ty máš bejt za mřížema". Vyděšeně jsem odpověděla na jeho otázku a on se na mě usmál. ,,Ty to nevíš? Pustili mě díky tobě. Díky tvé výpovědi u soudu. Zachránila jsi mě a já ti to teď oplatím". Řekl a začal mě líbat.

S otevřenýma očima jsem si užívala jeho rty na těch mých. Nechápala jsem, jak ho mohla zachránit má ubohá výpověď ale tak dlouho jsme neměli tělesný kontakt, že jsem tomu ve finále nevěnovala velkou pozornost.

Také jsem zavřela oči a užívala jsem si jeho jazyk v mých ústech. Dokonale se mi vybavil ten pocit vzrušení, který jsem zažívala jenom v jeho přítomnosti.

Rukou mi sjel pod tričko a ve své dlani silně stiskl mé prso. Ihned jsem mu intenzivně začala vzdychat do úst a on své polibky přemístil na můj krk. Po chvíli se ale odtrhl a kleknul si přede mě.

Začal si sundávat své bílé tričko a povídal. ,,Promiň zlato. Ale čekal jsem tak dlouho, že dnes to bude bez předehry. Chci tě a chci i to nejcennější co mi můžeš dát". Dořekl a v jeho očích se zalesknul rošťácký odraz. Sundal mi džíny i kalhotky a roztáhl mé nohy. Poté si i on sundal kalhoty a boxerky. Bez váhání se pánví přisunul k té mé a já jsem ucítila jeho špičku u mé mušličky. Napřáhl se pánví proti té mé.

"Buch, buch, buch" Ozvou se tři silné údery a já vyleknutím otevřu své oči. Začnu se zmateně rozhlížet po místnosti a po chvíli mi dojde, že jsem v tom padělaným motelu. Mezitím se ozve spouty dalších ran na ty dřevěné dveře a já jdu otevřít. Za nimi je ta milá recepční a říká. ,,Pardon. Nechtěla jsem rušit jen jde o tu zálohu, jak jsme se domluvili".
Řekne trapným hláskem a já sáhnu do své kapsy pro kreditku. Přiložím jí k terminálu, který měla v ruce a omluvím se, že jsem zapomněla.

Poté odejde a já se snažím vzpamatovat z toho dalšího perverzního snu. U těch předešlých jsem si přála aby se nikdy nestaly ale u tohohle jsem chtěla pravý opak. A začlo mi docházet, že už možná nikdy neucítím jeho rty na těch mých nebo jeho ruku na mém těle a asi nikdy mu nedám své panictvý. Sevřel se mi žaludek a začala jsem brečet.

It's only kiss //HarryS.//Kde žijí příběhy. Začni objevovat