Co je zač?

162 2 0
                                    


,,Tohle nebylo v plánu, měl jsem za to že vás budu mít po tom zvrhlém učiteli jenom na tělák a děják. No a teď jsem i váš třídní takže z toho nejsem taky dvakrát nadšenej. A tak doufám o to víc že se paní učitelce Lovingové udělá co nejdřív dobře aby si vás mohla vzít zase zpátky". Potom co to dořekl mi jen hlavou projelo ,,Pane bože on má i stejnej chraplák". A v tu chvíli do mě drkla Cassie ,,Je docela sexy ne, to teda nechápu koho ti mohl připomínat"? Řekla. ,,Jo sexy je a tamto neřeš to jsem jenom tak plácla, nevěděla jsem co mám říct". Odvětila jsem Cassie na její otázku.

,,Tak dobrá teď k tomu důležitějšímu. Budu váš nový třídní a bylo by správné kdyby jste o mě zjistili více věcí. Jmenuju se Harry Edward Styles, pocházím z Anglie jako asi většina z vás a je mi 24 let.". Rozpovídal se o sobě Styles. ,,Teď bych byl rád kdyby jste mi o sobě taky něco řekli". Dodal a pokynul na holku v první lavici aby o sobě něco řekla. Takhle to šlo dál až se dostala řada i na mě. ,,Jmenuju se Lucy Sensová, pocházím z Londýna a je mi 18 let". Dořekla jsem a už jsem se chystala na to že si sednu na židli. Ale... ,, Dobře a mohla by jsi mi říct s kým sis mě spletla"? Řekl Styles a já v tu chvíli zrudla jak rajče, protože se mi znova vybavil ten zvrhlý sen, na který jsem se do té doby snažila nemyslet. Tak jsem se rychle snažila něco vymyslet a vypadlo ze mě... ,,Ale n-no spletla jsem si vás s mým bratrancem, Tomem". Totálně s roztřeseným hlasem jsem mu odpověděla na otázku. ,,Dobře, tak poprosím dalšího". Odpověděl na mou odpověď a od té doby jsem několikrát za hodinu spozorovala, že na mě hleděl svýma zelenýma očima. Do konce hodiny jsem si ho prohlížela a on mě začal čím dál tím víc přitahovat.

Když skončila hodina tak jsme se s Cassie vydali k atobusáku. A ona mi celou dobu říkala jak moc jí přijde sexy a že jí jako učitel vůbec nepřijde a že by s ním chtěla přijít o nevinnost. Ano i Cassie je ještě panna jsme jediný ze třídy co jsme ještě panny. Já jsem jí na to jenom odpověděla ,,Neblbni vždyť to je učitel nemůžeš s ním šoustat". I přesto že jsem myslela na to samé co ona ale nemohla jsem jí to říct, protože bych jí musela říct i o tom zvrhlým snu a to nechci. Jo je to moje BFF ale tohle si nechám pro sebe.

,,Pa Cassie"rozloučila jsem se sní těsně před busákem, protože ona bydlí v Londýně. ,,Pa Lucy, tak zejtra". Řekla a mi a my se obejmuly. Došla jsem k busu a nastoupila do něj.

,,Ahoj zlato tak jak bylo"? Řekla mi po příchodu domů mamka. ,,Dobře, jdu nahoru není mi moc dobře". Řekla jsem a odešla neměla jsem náladu na to jí říkat jak divný a trapný to dneska bylo. A vlastně jí to vůbec říkat nechci.
,,Ale zlato, já myslela že zajdem na kafe a ty mi to povíš". Slyšela jsem jak ze zdola volá. ,,Dneska né mami"! Zakřičela jsem a pak se mi odpovědi nedostalo.

Svalila jsem se na postel a absolutně nechápala jak mohl být v mém snu. Není přece možný že se vám jeden den zdá o člověku o kterém nic nevíte a druhej den zjistíte,že právě on je váš třídní. S podobnými myšlenkami jsem ležela na posteli a prázdným pohledem hleděla do zdi. Naštěstí zbytek dne uběhl rychle a já jsem se bez večeře uvelebila ke spánku.

It's only kiss //HarryS.//Kde žijí příběhy. Začni objevovat