Selamm! 10. Bölüme yaklaşık 9. Bölümü biraz geç atacağım. Ve bölüm zamanımız daha dengeli olacak. Her hafta cumartesi en geç pazartesi bölümleri atacağım. Ve arkadaşlar okunma sayısına göre yorum hiç yok ve beğeni çok az destek olursanız sevinirim. Çünkü sizden motivasyon alıyorum. İyi okumalar.
___
Kendinizi bir göğün tepesinde hissedin, ve o göğün tepesinden aşağı atladığınızı düşünün... İlla aşığı bir şekilde o hissi tatmışsınızdır. Lunaparkta. Salıncakta. Yada aşk'ta. Ben aşk'ta olanı yaşıyorum... Öyle aşık olmuşum ki günlerdir kendimi kandırıyorum... Belki de aşk değil hoşlantı... Ama beni kendine çekiyor tenim onun tenini hissedince huzur buluyor... Yağmur öpüşlerimize şahit oluyor... Sanki her yağmur yağdığın'da bu günü hatırlayacağım. Ellerim ensesine gitti... Onu kendine çekiyordum sanki mümkün olsa içime alacak gibi... Eli belimde dolanıyordu... Sıkıca iki koluyla sardı bedenlerimiz iç içe girmek ister gibi birbirmizi çekiyorduk.
Ateş vardı dudaklarında... Dahasını istetiryordu. Hırcındı, sanki bana sinirliydi sinirini dudaklarımdan çıkarıyor gibi davranıyordu. En son geri çekilirken hafif bir ısırık bıraktı dudaklarıma..
"Deniz..."
"Canımı yakamadın ege... Bence tekrar dene..." Gözlerine baktım.
Dudaklarında tebessüm belirdi burnundan nefes verdi.
"Deli ediyorsun beni." Dedi isyankar bir şekilde.
"Sende beni." Ellerim hala boynundaydı.
"Hayret ilk defa geri adım atmadın."
"Gerek duymuyorum."
Gözlerinde memnuniyet ve hafif bir şaşkınlık vardı.
"Ege" dedim kulağına yaklaştım sıcak nefesim onu yumuşatmış olacak ki;
"Hı" diye bir ses çıktı elleri belimi dahada sarıyordu.
Dudaklarım kulağına değiyordu...
"Birşey söyleyeceğim sana..."
Elim karın kaslarına gidip.. beline doladı.
"Söyle civciv..." Sanki birşey ile cebelleşiyormuş gibi...
"Seni seviyorum."
Ege kas katı kesildi.
Yavaşca geri cekildim elleri hala beni tutuyordu.
Bunu saklamanın bir manası yoktu o kadar yakınlıktan sonra gayet belli olan birşey. Kendime bile şimdi itiraf ederken bunları düşünüyor olmam büyük cesaret.
Ege'nin gözleri kapalıydı.yavaşca açıp gözlerime baktı.
"Sen az önce... "
"Seni sevdiğimi söyledim."
(Ege'nin anlatımı)
Öyle aşığım ki ona küçücük yaşımdan beri hiç eksilmedi bu sevgim kalbimden. Elim hiç bir kadına deymedi bu dudaklar ondan başka kimseye deymedi. Deymeyecek de.
Gözlerime bakıp seni sevdiğimi söyledim. dedi bana bana Dünyaları verdi... kalbim öyle deli çarpıyordu ki...
Ellerim yana düştü yavşca geri adım attı yüzüme bakıyordu birşey istiyordu bir cevap. Yoktu bende ben şuan ölüydüm beni hem yaşatan hem öldürendi bu kadın.
"Ege iyi misin ya!? Korkuyorum bak!"
Hızlıca kendime çekip sıkıca sarıldım. Saclarına birden fazla öpücük kondurdum... Saclarını geri itip boynuna gömüldüm... Kafamı oraya gömüp dinlendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Civciv
Teen FictionTeyzesinin onu bırakmasıyla ve karanlık geçmişiyle baş başa kalan deniz umutlarını, aşkını, heveslerini bir kenara atıp bambaşka birisine dönüşmesiyle başlayan bir aşk ve tutkunun olduğu bir romandır. profesyonel eğitim yoktur.