Maçı izlemek için herhangi bir yere oturduk, Çok net gözüküyordu, baya doluydu neredeyse nefes alamaz hale gelmiştim.
-Ben çok eminim Çınar atar bir tane gol" Dedi Aslı, Bana imalı bir bakış attı
-Bencede, diyerek onayladı Güneş
-Ne alaka canım? Can atar, Yiğit atar, Diğer takım arkadaşları falan atar yani, Ne bu sizdeki Çınar sevdası?
-Of aman İmge ya
5 dakika sonra maç başlamıştı, Yiğit Çınar'a pas atmıştı, Çınar topu almış karşı takımın kalesine doğru koşuyordu, saate baktığımda maç daha 3 dakika önce başlamıştı.
Birden herkes heyecanla bağırınca Neler olduğunu anlamak için sahaya baktım.
Çınar gol atmıştı.
Yavaşca Aslı ve Güneş'e döndüm, İkisi gülerek bana bakıyorlardı.
-Ya ne? Nereden bileyim ben, hiç izlemedim ben Çınar'ı
-Artık izlersin gelecekteki Beyini, dedi Güneş
-Bey derken?, ters ters Güneş'e baktım.
-İmge şuan seninle I don't Muhattap yani, ben susuyorum Çınarın golleri konuşsun, Güneşten gözlerimi çekip Sahadaki Çınar'a baktım, oda birisini arıyormuş gibi tek tek Maçı izleyen kişilere bakıyordu, Tam o anda Çınar ile göz göze gelince gözlerimi çektim, önüne dönüp sadece gülümsedi.
-Bu Çocuğu elinin tersi ile itiyorsun diye yorumladım İmge, dedi Aslı
-Ya Aslı! Sen yapma bari, Güneş'i anlarımda sen yapma şunu
-Tamam tamam, rahatsız oluyorsan eğer Bunun konusunu açmam.
...
Maç bitmişti, Herkes dağılmıştı ama ben hâlâ sahadaki Çınar'a bakıyordum.
-İmge bittiyse kalkalım mı?
-bekle
Sadece Çınar'ı izliyordum, sahada bir kız ile konuşuyordu.
-Sen nereye bakıyors-, Aslı lafını tamamlamadan baktığım yere baktı, Aslı bir anda koca bir Kahkaha ile güldü.
-Kesinlikle aşk yok İmge
-Aşık değilim, merak ettim sadece, okulda hiç görmedim, dışarıdan tanışıyorlar herhalde, sevgililer sanırım
-Sevgilisi değil o Kuzeni, Dedi Güneş 32 diş sırıtarak
-Sen nereden biliyorsun?, dedi Aslı
-Kuzeni ile daha önce tanıştım çünkü, Abim ile Çınar arkadaş ya hani, Çınar bize gelince kuzenini getirmişti, o kız bu kız
-Neyse beni ilgilendirmez, hadi sınıf'a gidelim
Kalkıp Sınıf'a doğru ilerledim, arkamdan Güneş bağırdı "İmge bekle bişey diyeceğim!"
Arkama dönüp Güneş'e baktım "Söyle"
"Sahaya gidelim mi?" kaşlarımı çattım.
-Nedenmiş o acaba?, Güneş biraz düşündükten sonra bana sinsice gülümsedi.
-Can'ı göreceğim
-Can ile sen ne alaka Güneş?
-Şey... Arkadaşız biz canım arkadaş
Aslı arkadan 'Hay senin bulduğun yalanı' diye mırıldandı.
-İyi peki Gidelim
...
Sahaya İnmiştik, Çınar gülüyordu, Gülerken bir anda bana baktı, gülmeyi bırakıp sadece beni izlemeye başladı.
Can'a doğru yürüdük, Çınar ise kuzeni ile konuşmayı bırakıp sadece bize bakıyordu.
-Selamm!, dedi Güneş Can'a bakarak
Can gülümsedi "Selam naber?"
-Çok iyi
Can ile Güneş konuşuyordu, Aslı ile sadece onları izliyorduk.
Arkadan Çınar geldi ve Tam yanımda durdu.
Çınardan:
İmgenin yanında durmuş, Can ile Güneş'i izliyordum.
-Güneş hadi gidelim, dedi İmge
Güneş başını salladı, Çıkış'a doğru ilerlediler ve sahadan çıktılar.
Gözüm yerdeki bilekliğe takıldı, bilekliği yerden aldım ve Cebime koydum.
Maçtan sonra herkes çantalarını alıp okuldan çıkmıştı, bu yüzden Bilekliğin sahibini bulmam zor olacaktı.
-Çınar kanka çıkmıyor muyuz bizde?, Yiğitin sesiyle düşüncelerimden çıkıp Yiğit'e baktım.
-Çıkalım
...
Akşam olmuş eve gelmiştim, odama geçip telefon ile ilgilenmeye başladım, Elimdeki bilekliğin 'Sahibi kim?' diye düşünürken İnstagram'a girdim.
Oyuncular hariç sahaya sadece Aslı, Güneş ve İmge girmişti.
Hızlıca Aslıya yazdım.
ÇınarEr:Aslı Bişey soracağım sana
Mesaj kısmından çıkmam ile birlikte Aslının mesaj yazması bir oldu.
Aslıxq0:bişey mi oldu?
ÇınarEr:yok yok, siz sahadan çıktıktan sonra bir bileklik gördüm tamda sizin durduğunuz yerdeydi, senin mi?
ÇınarEr: 'Fotoğraf'
Aslıxq0: yok benim değil bu ama sanırım İmgenin bileğinde gördüm ben bunu, Hesabını vereyim sen İmgeye yaz
ÇınarEr: tamam
Yaklaşık 2 dakika sonra İmgeye yazdım.
ÇınarEr:İmge benim Çınar, sanırım bilekliğin Sahada düşmüş
Biraz bekledim ama yazan yoktu, telefonu kapatıp Kenara koydum ve gözlerimi yumdum.
İmgeden:
Geldiğimden beri neredeyse uyuyordum, gözlerimi ovuşturup Telefonu elime aldım.
ÇınarEr adlı biri Mesaj yazmıştı, kim olduğunu hemen anlamıştım, Hızlıca mesajına girdim.
ÇınarEr:İmge benim Çınar, sanırım bilekliğin Sahada düşmüş
İmgecetiin: evet, sabahtan beri arıyordum teşekkür ederim
Sanırım biraz kısa oldu 👁️👄👁️/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Çığlık
Teen FictionÇınar okulun en sevilen ve herkesin göz bebeği olan biridir, İmge ise tam tersine sessiz ve zorbalanan, Her şey Çınarın yardım etmeleri ile başlar...