18

2.3K 92 33
                                    

Çınardan uzaklaştım ve bir anda Ayaklandım.

-İmge?

-Şey ben gideyim artık Güneşlere, beni beklerler

-Ben bırakayım mı?

-Yok yok ben kaçtım görüşürüz!

...

Kapıyı tıkladım, 1-2 tıklayıştan sonra evin hizmetlisi kapıyı açtı.

-Herkes gitti mi Aynur abla?

-Evet İmgecim, başımı sallayıp koşarak merdivenlerden çıkıp Güneşin odasına girdim.

İçeri girdiğimde Aslı, Güneş ve Toprak vardı.

-Kızım neredesin sen?! Neredeyse 50 kere aradım

-siz boşverin beni

Güneşin abisi gülümsedi ve bana baktı.

-Çok telaşlısın, geç otur soluklan, iyi misin?

-ya ben özür dilerim, iyiyim ben hiçbir sıkıntı yok, deyip Toprağın gülümsemesine karşılık verdim.

-Neyse kızlar ben çıkayım odadan, siz rahat rahat konuşun, ayrıca İmge seninle ayrı konuşmak istiyorum, deyip gülümsedi

Toprak odadan çıktıktan sonra Aslı ve Güneş'e baktım, Aslı bana anlamamış bir şekilde bakıyordu, Güneş ise yanımda durmuş bana dik dik bakıyordu.

-Kızım böyle bakışacak mıyız? Anlat bişey olmuş!

-Tamam ama ilk önce oturun şuraya

-Durun! Ben kahve yapıp geleyim, siz balkona çıkın olur mu?, Güneş'e bakıp kafamı salladım, Güneş gülümseyip odadan çıktı, Aslı hâlâ anlamayan gözlerle bakıyordu.

-İmge noldu anlatsana? Çınarın peşinden gittin, Çınar'a mı bişey oldu?

-Yok, Çınar sağlıklıda benim kalbim hiç sağlıklı değil, kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor, dedim elimi kalbime götürüp

Biraz sonra Güneş balkona elinde tepsiyle geldi ve masaya koydu.

-Şimdi anlat bakalım, ne oldu?

-Ya işte ben Çınarın peşinden gittim, sonra bir sahile gidip dertleşmeye başladık, ben aile sıkıntılarımı anlattım, oda aynı şekilde sonra...

-Sonra?

-Çınar öptü beni işte

Güneş bir anda ayağa kalkıp "NE?" Diye bağırdı.

-Sakin Güneş

-Oha! Öptü mü cidden? Sevgilisiniz yani şuan, dedi mutlulukta Güneş

-Geri zekalı her öpüşen insan sevgili olmuyor, dedi gülerek Aslı

-Aslı haklı Güneş, öpüşmüş olabiliriz ama... Aması yok işte, ben yatıyorum çok uykum var iyi geceler!

...

Gözlerimi açtığımda Güneş ile Aslı hâlâ uyuyordu, gülümseyip Ayaklandım ve yanımdaki çantamdan Okul kıyafetlerimi çıkarıp Lavaboya girdim.

Giyinip lavabodan çıktığımda Aslı ile Güneş çoktan uyanmıştı, Aslı Yatağın üstüne oturmuş telefonu ile ilgileniyordu, Güneşte Dolabından okul kıyafetlerini çıkarıyordu.

Aslı beni görünce telefonu bakıp gülümsedi.

-Günaydın İmge

-Sanada Aslı

Okulda

Okul'a gelmiştik, hine sıradaydık, herkes bıkkınlıkla Müdür'ü dinliyordu.

Cebimden telefonu çıkarıp İnstagram'a girdim ve en üstte Çınarın fotoğrafı çıktı ama yanında bir kız vardı.

Sessiz Çığlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin