Sınıfın önüne gelmiştim, İmgede yanımdaydı.
-İmge böyle yüzüme bakacak mısın? Sınıfına gitsene
-sen sınıfına girmeden ben sınıfa gitmeyeceğim
-Bana güvenmiyor musun?
-Yani hayır ama sen sınıfa gir ben öyle gideceğim hadi!
Gülüp kapıyı tıkladım ve İmgeye göz kırpıp sınıfa girdim.
Sınıfa girdiğimde herkesin gözü üstümdeydi.
-Çınar ders'e neden geç geldiğini söyler misin?
-bir eşyamı düşürdümde onu ararken zamanın nasıl geçtiğini fark etmedim.
-İyi geç yerine
...
Teneffüsteydik, sahada tek başıma oturup topu sektiriyordum.
-Çınar
Leylanın sesiyle Sahanın girişine baktım.
Leyla yanıma oturdu, Leylaya döndüm.
-Ne istiyorsun Leyla?, Leyla gülümsedi.
-Ne isteyebilirim canım, dertleşelim dedim azıcık, ihtiyacın olan bu değil mi?, Leylaya bakıp göz devirdim ve önüme döndüm, Topu sektirmeye devam ettim.
Leyla elimdeki topu aldı ve yanına koydu, anlamamış bir şekilde Leylaya baktım.
-Leyla ne yaptığını sanıyorsun?
-ne yapıyorum?
-Leyla sen çıksana şu sahadan hadi, Leyla sadece beni izliyordu.
-iyi bu sefer senin dediğin gibi olsun, dedi Leyla, ayaklandı ve sahadan çıktı.
İmgeden:
-Bugün buluşmalıyız bence, dedi Güneş elindeki kitabı okumaya çalışırken
-Yani buluşuruzda bir sürü ödev verildi bugün, hangi birini yapacağız?, dedi Aslı kafasını elindeki telefonundan kaldırarak
-Herkes'e aynı ödev verildiğine göre bir kafede buluşur, bir yandan sohbet eder diğer yandan Ödevleri yaparız
-Güneş bugün zekan ışıl ışıl, Aslının dediği şey ile güldüm.
-Bebeğim benim sadece zekam değil her şeyim ışıl ışıl
Elimi birbirine vurdum ve konuşmaya başladım.
-Güneş bugün baya enerjik
-Güneş sadece bugün değil her gün enerjik İmge, dedi Aslı bana gülümseyerek
-Neyse Aslı ve İmge Karahan sesinizi kesin, buluşuyor muyuz?
-Güneş sorması ayıp bize niye kendi soyadın ile hitap ediyorsun?, dedim Güneş'e
-sorması baya ayıp yani İmge! Siz benim Best arkadaşımsınız, bu yüzden soyadımı size verdim, sizin bana yaptığınız muameleye bak!
Aslı ile kısa bir süre bakışıp kahkaha attık.
-Tamam sustum
...
Okul bitmişti, Kızlar ile buluşacaktım, bu yüzden eve gelir gelmez dolabıma bakınmaya başladım.
Altıma bol paça açık mavi bir pantolon, üstüme siyah solid crop giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Çığlık
Teen FictionÇınar okulun en sevilen ve herkesin göz bebeği olan biridir, İmge ise tam tersine sessiz ve zorbalanan, Her şey Çınarın yardım etmeleri ile başlar...