"Okulda koridorda duruyorum. Birisi yanıma geliyor. Barış'ın arkadaşı. Bana Barış'ın benden hoşlandığını söylüyor. Donup kalıyorum. Arka tarafa baktığımda Barış'ın bize baktığını görüyorum..."
"Kuzenlerimle salonda oyun oynuyoruz. Perde sonuna kadar açılmış ve dışarısı rahatlıkla görülüyor, tabi dışarıdakiler de bizi rahatlıkla görebiliyor. Kafamı pencereye çevirdiğimde Barış, ve yanında küçük bir çocuk pencerelerinden bizi izliyorlar. Daha sorna kapı çalınıyor ve içeriye iki ikiz kız, ve iki ikiz erkek çocuk geliyor. Kızlar 4-5 , erkekler 3-4 yaşlarında. Barış'ların evinden kaçıp bizim eve gelmişler. Ben de çocukları geri götürüyorum. Tabi kapı numaralarını bilemdiğim için Barış'a instagramdan mesaj yazıyorum.
"Barış acil kapı numaranız lazım."
O da bana "Bıktım şu exlerden" gibi bir şey söylüyor. Ama bunu sanki daha çok beni kıskandırmak için söylüyor...
Ben kapı numarasını öğrenemeden bir adam gelip çocukların ikisini kucağına alıyor ve içeri giriyor. Ben de diğer çocuklarla oyun oynayarak adamın peşinden gidiyorum. Daha sonra en üst kata çıkıyoruz. En üst katta iki daire var. Bu dairelerin birisinin kapısının önünde karşıya kadar uzanan bir sürü ayakkabı var. İçeride birkaç başörtülü kadın görüyorum. Ayrıca içeriden yoğun bir yemek kokusu geliyor. Belli ki misafirlere yemek dağıtacaklar. İçeriye iyice bakıp Barış'ı görmeye çalışıyorum. Ancak ortada yok. Daha fazla umursamadan evime dönüyorum...""Ben ve Barış ile ortak arkadaşlarımız olan Eslem ,Tarık ve kardeşimle bir kapının önündeyiz.
Barış'ların evinin kapısının önünde.
Daha sonra bir kadın bize kapıyı açıyor. Barış'ın ablası...
Daha sorna Barış içeriden geliyor. Ve bana bakıp "Sen gelme." diyor. Elbette bunu şakasına söylüyor ama ben geri dönmeye çalışıyorum. Tam arkamı dönmüşken Eslem beni kolumdan çekip zorla içeriye sokuyor.
E tabi, bizi birbirimize yakıştırdığı için böyle yapmasını çok da sorgulamamak gerek.
Daha sonra hep beraber oturup sohbet ediyoruz. Sonra annem geliyor ve kardeşimle beni alıp eve gidiyor. Eve gittiğimde cama çıkıyorum. Baktığımda bizim ve Barış'ın binası arasında neredeyse hiç mesafe olmadığını görüyorum. İçerisini rahatlıkla görebiliyorum. Barış ve ablası yere , yer yatağı sermiş ve sırtları bana dönük şekilde yatıyorlar. Ablası kolunu Barış'ın omzuna atmış ve ona sarılmış. Konuşmalarını duyuyorum ancak algılayamıyorum..."Şu sıralar bana ne oluyordu böyle? Sürekli rüyalarımda saçma sapan şeyler görüyorum. Ve en tuhafı, neden bu rüyaların hepsi Barış ile ilgili oluyor?
Yoksa...Ben şimdi...Ben şimdi Barış'a aşık mı oluyordum?
Keyifli okumalarrrr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZLIĞIN ÖTESİ
General FictionTek yaptığı ailesini gururlandırmak, onların başını önlerine egmemek için çalışıp iyi bir yerlere gelmeye çalışan bir kızdım ben. Elimden geldiğince her dediklerini yapmaya , koydukları yasaklara uymaya çalışan. Ama daha sonra şunu anladım... Hayatt...