Aradan bir kaç gün geçmişti. Tabi bu süre zarfında sürekli Barış ile konuşuyorduk.
E tabi bunları gören Eslem de sürekli bize imalı bakışlar ve sözler sarfediyordu.
Ancak, tüm bunlara rağmen ona Barış'ı sevdiğimi söylemedim, söyleyemedim.
Çünkü Eslem bunu dünyadaki en büyük olaymış gibi yorumlayacaktı , Barış'ın yanında bana sürekli bunun imalarında bulunacaktı.Ve elbette Barış olayı anlayacaktı...
Ama ben bunu istemiyordum. Barış'ın ona olan sevgimi görmesini istemiyordum.
Çünkü biliyordum. Barış'ın beni de diğer eskileri gibi göreceğini, beni ve aşkımı ciddiye almayacağını biliyordum. Allah kahretsin ki beni de diğerleri gibi kullanacağını biliyordum ve işte ben, tam da bunların olmasını istemiyordum.
Çünkü beni, o eskilerinden ayıran en önemli özelliğim;
Gururumun ezilebilecek bir yapıya sahip olmamasıydı.Ancak artık taşıyamadım bu yükün ağırlığını. Çünkü eğer bu durumu biraz daha birileriyle paylaşmazsam o yükün altında ezilecektim.
O yüzden bu hayatta belki de en çok güvenebileceğim iki insana anlatım bu olayı.
Adora ve Öykü...
Onlara olayı en başından anlattım. Ama anlatırken fark ettiğim birşey varsa o da benim Barış'ı uğruna yanacak kadar çok sevmemdi.
Uğruna yanacak kadar...
...
Bahçede sıra olmuştuk ve birazdan sırayla okula girecektik. Ama bir tuhaflık vardı..
Normalde bahçeye geldiği gibi bana bulaşmaya başlayan Barış, bugün suratıma bakmıyordu.
İlk başta bir şeye sinirlenmiştir diyip çok umursamadım ama neredeyse tüm okul günü boyunca suratıma bakmayıp, beni görmezden gelmişti. Gerçekten de tuhaf şeyler oluyordu...
O günün akşamı Barış ile ortak arkadaşımız olan Bora bana mesaj attı.
Bora: Neler olduğunu biliyor musun?
Ayça: Hangi konuda.
Bora: Barış konusunda.
Ayça: Ne olmuş?
Bora: Biz geçen okulda voleybol oynuyorduk. O sırada oraya bir kız grubu geldi. Ama bir görseenn! Tam bu önüne gelenle sevgili olan kızlardan. Gelip bahçede tiktok çekmeye başladılar. Yani böyle aşırı ergen tipler. Daha sonra Barış içlerinden birinin yanına gidip konuştu. Kızın instagram hesabını felan aldı. Sonra sevgili felan olmak istedi. E kız da kabul etti tabii. Sevgililer şuan. Ama kızı görsen var ya hiç yakışmıyorlar. Iyyy.
Ayça: OJVEOCHSUVS. Anladım. Komikmiş hee.
Bora: Vallaa.
Ayça bir mesajı beğendi.
Beyninden vurulmuşa dönmek deyimi Tam olarak bu muydu? Eğer öyleyse şuan tam da böyle olmuştu. Beynimden vurulmuşa dönmüştüm...
Zaten olaylar da Bora'nın anlattıklarıyla uyuşuyordu. Sevgilisi vardı ve bu yüzden başka bir kızla konuşmak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZLIĞIN ÖTESİ
General FictionTek yaptığı ailesini gururlandırmak, onların başını önlerine egmemek için çalışıp iyi bir yerlere gelmeye çalışan bir kızdım ben. Elimden geldiğince her dediklerini yapmaya , koydukları yasaklara uymaya çalışan. Ama daha sonra şunu anladım... Hayatt...